دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۲
۴
بررسی اوضاع فرانسه به بهانه آشوب‌های اخیر در این کشور؛

کارشناس مسائل بین الملل در گفتگو با جهان نیوز: فرانسه مملو از پتانسیل‌های خشونت است/ چهره بزک شده فرانسه با واقعیات این کشور فرق دارد/ فاسدترین ضدانقلاب‌ها مثل رجوی و مصی علی‌نژاد به دامن فرانسه پناه می‌برند

چهارشنبه ۷ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۰۲
کد مطلب: 823754
قنادباشی معتقد است: فرانسه مملو از پتانسیل‌های خشونت است. چهره بزک شده‌ای که سعی می‌کنند آن را به عنوان فرانسه نشان دهند نمی‌تواند واقعیت‌های پشت صحنه جامعه فرانسه را نشان دهد.
کارشناس مسائل بین الملل در گفتگو با جهان نیوز: فرانسه مملو از پتانسیل‌های خشونت است/ چهره بزک شده فرانسه با واقعیات این کشور فرق دارد/ فاسدترین ضدانقلاب‌ها مثل رجوی و مصی علی‌نژاد به دامن فرانسه پناه می‌برند
گروه بین الملل جهان نيوز: جعفر قنادباشی کارشناس مسائل بین الملل در گفتگو با جهان نيوز درباره ناآرامی های اخیر در خیابان‌های پاریس اظهار داشت: فرانسه مملو از پتانسیل‌های خشونت است. چهره بزک شده‌ای که سعی می‌کنند آن را به عنوان فرانسه نشان دهند نمی‌تواند واقعیت‌های پشت صحنه جامعه فرانسه را نشان دهد.
 
وی با اشاره به سوابق خشونت طلبانه فرانسه، خاطرنشان کرد: نسل کنونی فرانسه فرزندان کسانی هستند که در جنگ‌های طولانی با همسایگان خود و در آدم کشی‌های دوران معاصر در آفریقا شرکت داشتند. کشتار یک میلیون انسان در الجزایر بخشی از کارنامه ننگین این کشور است و جامعه فرانسه نمی‌تواند خود را از این گذشته جدا کند.
 
کارشناس مسائل بین الملل درباره حضور اقلیت‌های مختلف در فرانسه، گفت: اینها فرزندان کسانی هستند که پدرشان در زمان استعمار کشورشان به ناچار برای سربازی به فرانسه آورده شدند. بسیاری از اینها در بدترین شرایط در این کشور زندگی می‌کنند و تبعیضی که نسبت به اینها در جامعه فرانسه وجود دارد آتش خشم شان را شعله ورتر می‌کند.

 
قنادباشی با اشاره به وضعیت رفاهی و معیشتی در کشورهای اروپایی، بیان کرد: رفاه در این کشور در حال کاهش است و مردم این کشورها بخشی از عدم رفاه را ناشی از حضور مهاجرین می‌دانند. لذا خشم آنان نسبت به این قشر بیشتر می‌شود و احزاب افراطی ضدبیگانه در این کشورها تقویت می‌شود.
 
وی با بیان اینکه فاسدترین ضدانقلاب ها به دامن فرانسه پناه می‌برند، خاطرنشان کرد: فرانسه که خودش را به عنوان قطب فرهنگی معرفی کند، مریم رجوی مقیم این کشور می‌شود و رئیس جمهورش با یک شخصیت کم سواد فاسد مثل مصی علینژاد دیدار می‌کند. دیداری در این سطح نازل به معنی سقوط فرانسه است و نشان می‌دهد که به اندیشمندان و متفکران ایران دسترسی ندارد و دستشان خالی است و برای اجرای سیاست‌های ضدایرانی خود به فاسدترین افراد متوسل می‌شوند. اگر می‌خواستند در این اعتشاشات کمکی به ایران کنند همین دیدار بود که نشان داد فرانسوی‌ها هر چه درباره حقوق بشر می‌گویند یک گفتار مبتذل است.
 
کارشناس مسائل بین الملل در پایان درباره نگاه دوگانه کشورهای غربی گفت: در موضوع دموکراسی بیشترین کمک را به دیکتاتورهای منطقه می‌کنند اما کشورهای انقلابی که مبتنی بر آرای مردمی است را انقلابی نمی‌دانند. جنگ یمن و حمایت از رژیم آل سعود و حمایت از رژیم کودک کش صهیونیستی نمونه دیگری از این دوگانگی در موضوع حقوق بشر است.
https://jahannews.com/vdcgnw97tak9xu4.rpra.html
jahannews.com/vdcgnw97tak9xu4.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Romania
یکبار برای همیشه باید قطع رسمی روابط با کلیه کشورهای اتحادیه اروپا به ویژه فرانسه رقم بخورد. .
Iran, Islamic Republic of
درسته!ماوقتی ازامریکابریدیم به این حجم ازپیشرفتهای علمی وخودکفایی رسیدیم!به همین علت نظم پوشالی آنهابهم ریخته!نمی خواهندملتهابفهمندایران درشرایط تحریم وبه زعم آنها«انزوا»توانسته استقلال خودراحفظ کندوپیشرفتهای عظیمی درخصوص توان هسته ای وسایرعلوم برسد
Iran, Islamic Republic of
.این جماعت ازآزادی همان برهنگی، فحشاوخوی حیوانی است!بنای خانواده بافحشا فرومی ریزدواینها بنای خانواده رانشانه گرفته اند! .
Iran, Islamic Republic of
آقای مکرون فرانسه را بده به مصی که اینقدر قبولش داری برات درست کنه