يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۲
۱۱
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در گفت‌وگو با جهان نیوز:

کمیسیون فرهنگی هر سال دو اولویت اصلی دارد/ مسائل فرهنگی باید عمیق و کامل بررسی شوند/ به فرمانده ناجا درباره سگ گردانی تذکر دادیم

يکشنبه ۲۰ تير ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۲۳
کد مطلب: 769478
بانکی‌پور گفت: در جلسه‌ای که اعضای کمیسیون فرهنگی با فرماندهی نیروی انتظامی داشتند به طور مفصل درباره مسائل روز فرهنگی صحبت شد و مسئله سگ گردانی هم یکی از مطالبات اعضای کمیسیون بود.
کمیسیون فرهنگی هر سال دو اولویت اصلی دارد/ مسائل فرهنگی باید عمیق و کامل بررسی شوند/ به فرمانده ناجا درباره سگ گردانی تذکر دادیم
گروه فرهنگی جهان نيوز: امیرحسین بانکی‌پور، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با جهان نيوز درباره اولویت های این کمیسیون در دومین سال مجلس یازدهم، اظهار داشت: مطالبات فرهنگی خیلی زیاد و گسترده است و هر کدام هم اهمیت خودش را دارد که لازم است به طور عمیق بررسی شود. اعضای کمیسیون فرهنگی هم برای هر سال دو اولویت را برای این کمیسیون مشخص کردند که این مسائل به صورت متمرکز و عمیق در کمیسیون بررسی می‌شود.
 
وی با بیان اینکه تمرکز کمیسیون روی برخی مسائل فرهنگی به معنای بی تفاوتی نسبت به سایر مسائل فرهنگی نیست، خاطرنشان کرد: سایر مسائل فرهنگی در حد گزارش، تذکر و موردی در کمیسیون بحث و بررسی می‌شود. اما باید این را در نظر داشت که درباره مسائل فرهنگی نمی‌توان با یکی دو جلسه اظهار نظر کرد. به همین منظور مسائل فرهنگی اولویت بندی می‌شود تا به طور عمیق و کامل در کمیسیون درباره آن بحث و بررسی شود.
 
عضو کمیسیون فرهنگی درباره اولویت های سال نخست فعالیت کمیسیون فرهنگی مجلس یازدهم، گفت: موضوع جمعیت و تعالی خانواده و فضای مجازی به عنوان یکی از اصلی ترین اولویت های های کمیسیون فرهنگی بود که برای هر دو موضوع قانون جامعی نوشته شد و طرح "جمعیت و تعالی خانواده" در صحن علنی مجلس به‌ تصویب رسید. برای سال دوم هم بحث ورزش و صداوسیما در اولویت اعضای کمیسیون فرهنگی قرار گرفت.
 
بانکی‌پور در پایان پیرامون موضوع سگ گردانی که موجب ناراحتی مردم شده است و کمپینی هم در خصوص مقابله با این ناهنجاری راه افتاده است، اظهار داشت: در جلسه‌ای که اعضای کمیسیون فرهنگی با فرماندهی نیروی انتظامی داشتند به طور مفصل درباره مسائل روز فرهنگی صحبت شد و مسئله سگ گردانی هم یکی از مطالبات اعضای کمیسیون بود که در این جلسه مطرح و تذکرات لازم داده شد و قرار شد از سوی نیروی انتظامی رسیدگی جدی در این زمینه صورت گیرد و تمهیداتی هم برای این موضوع در نظر گرفته شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
واقعا این سگ گردانی دیگه داره حال آدم و بهم میزنه.
Iran, Islamic Republic of
واقعی: فرودگاه بودم که خبر دادند سر و صدا شده که چرا بچه مو راه نمی دید همه مدارک کامله!!ما چند چرخ دور خود زدیم و دیدم کسی نیست!!
کسی که به سگ خود میگه بچه! اون فرد لیاقت بچه انسان را نداره!!!!
United States
حالا در شمال شهر سگ می‌گردانند.... شرق و غرب و جنوب هم مال آنهایی که سگ نمیگردانند!!!! ایران که فقط شمال تهران نیست....
رضا
Iran, Islamic Republic of
مسئله اینه که شمال برای جنوب و شرق و غرب تصمیم می گیره !!!
سلبریتی هایی که روحانی رو به ملت معرفی کردند ساکن کجان ؟؟؟
رضا
Iran, Islamic Republic of
سلام آقای دکتر از وام و سهام فرزندآوری چه خبر؟
Iran, Islamic Republic of
.متاسفانه کاری بخواهی بکنی و تذکر بدی می خوری به اختلاس گران و رانتخواران و گران فروشان . خدا به داد ما برسد .
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه مسئولین فرهنگی ما اینقدر کار نکردن ، ما حالا قشری را در جامعه داریم که فرهنگ سازی می کنند . مسئولین چون عقب افتادن فقط دارند می گویند اینکار را نکن ، اصلاح این امر نیاز به یک حرکت جهادی دارد .
Iran, Islamic Republic of
این نهایت بی تدبیری و‌عدم مدیریت و ارشاد فرهنگی را می رساند که بجای کار فرهنگی و مبارزه غیرمستقیم و آگاهی بخشی و تقبیح مجالست و انس با سگ،به نیروی انتظامی تذکر بدهید
حمید
Iran, Islamic Republic of
امروز در خبرها خوندم که شورای شهر تهران درحال تصویب طرحی است برای جداکردن محل بازی کودکان در بوستان های تهران با محلی برای گردش حیوانات خانگی. این آقایان بفرمایند منظورشان از حیوانات خانگی گاو و گوسفند و مرغ و خروسه ؟؟!!
United States
حالا باز چند سال هم به سگ گیر بدین ببینیم چی میشه
هفت شهر عشق را عطار گشت
ما هنوز اندر خم یک کوچه ایم
Iran, Islamic Republic of
آفرین گل گفتی، خجالت هم نمیکشن گیر دادن به سگ، برید ..