شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 11 May 2024
 
۰
۸

اجتماع باشکوه کرمانشاهیان در دفاع از خانواده شهید مدافع حرم

سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۴۳
کد مطلب: 846273
اجتماع باشکوه مردم غیور و مومن کرمانشاه در دفاع از خانواده شهید مدافع حرم و آمر به معروف و ناهی از منکر برگزار شد.
به گزارش جهان نيوز، اجتماع پرشور مردم کرمانشاه در محکومیت هتک حرمت خانواده شهید مدافع حرم کرمانشاهی شهید حسین علیخانی بعد از ظهر دوشنبه برگزار شد.

در این اجتماع حجت الاسلام یوسف احمدی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه به سخنرانی پرداخت و مداحان اهل بیت (ع) به مرثیه سرایی پرداختند.

همچنین در این مراسم شرکت کنندگان با در دست داشتن دست نوشته‌هایی با مضمون عفاف و حجاب از ارزش‌های دینی دفاع کردند و خواستار برخورد دستگاه قضائی و نیروی انتظامی با هنجارشکنان شدند.

در پایان این مراسم بیانیه‌ای قرائت و شرکت کنندگان خوستار رعایت و حفظ حجاب به عنوان یکی از ارزش‌های دینی الهی شدند.

جزئیات هتک حرمت خانواده شهید مدافع حرم کرمانشاهی
عصر جمعه گذشته همسر شهید مدافع حرم حاج حسین علیخانی در حالی که با روی گشاده نسبت به کشف حجاب در محوطه عمومی یک شهرک مسکونی اقدام به امر به معروف و نهی از منکر می‌کند، از سوی طرف مقابل و مادر وی مورد حمله قرار گرفته و هتک حرمت می‌شود، هتاکان پس از مراجعه به درب منزل شهید در همان مجتمع مسکونی و ایجاد سر و صدا وارد منزل شهید شده و دختر و همسر شهید مدافع حرم حاج حسین علیخانی را مورد جسارت و هتک حرمت قرار می‌دهند.

این اتفاق تلخ با حضور پلیس در محوطه نیز ادامه می‌یابد و هتاکان بار دیگر ضمن حمله به همسر و فرزند شهید علیخانی آنها را در حضور مأمورین انتظامی مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند، این مساله در فضای مجازی منتشر و موجب جریحه‌دار شدن احساسات و عواطف مردم مؤمن و متدین استان کرمانشاه شد، به طوری که اقشار مختلف مردم انقلابی خواستار برخورد قاطع و سریع دستگاه قضائی با عاملان هتک حرمت این همسر و فرزندان شهید شده و پایان مماشات با هنجارشکنان را خواستار شدند.
 
https://jahannews.com/vdchq-n6x23nkid.tft2.html
jahannews.com/vdchq-n6x23nkid.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اینها مانند اربابشان امام حسین(ع) مظلومانه مبارزه می کنند! خوشا به سعادتشان که راه زینب کبری را می روند و مصداق کامل مجاهد فی سبیل الله هستند. .
Iran, Islamic Republic of
این قیام ایرانیان اصیل و نجیب علیه بی حیایی و ویرانه طلبی هستند
Iran, Islamic Republic of
مماشات با هنجارشکنان آنها راجسورتر میکند این‌ها بايد به‌ اشد مجازات‌ برسنند
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
قطعا باید به این مادر و دختر که هتاکی و ضرب و شتم کردن و دیگرهنجارشکن ها برخورد بشه..
صابر
امیرالمومنین خطاب به مالک اشتر نخعی:
مالک مبادا در حکومت تو، خادم و خائن یک‌سان باشند. زیرا خادمی که در ازای خدمت خود مزد و مرحمت نگیرد، دلسرد و بی‌قید شود و خائنی که جزای خیانت خود را به حد کمال نیابد، کردار زشت خویش را با جرئت بیشتری تکرار کند.
هرچه با این خائنین مماشت شود جسارتشان بیشتر میشود و بزودی شاید شاهد درگیری هایی باشیم که منجر به شهید شدن آمرین گردد.
Iran, Islamic Republic of
احسنت.
صابر
سلام نظر لطف حضرتعالی به بنده است ...اما واقعیتی که خیلی هم پنهان نیست اینست که هر روزه شاهد کتک خوردن و جسارت به آمرین به معرف هستیم و نهاد های انقلابی هم متاسفانه هنوز اقدامی انقلابی صورت نداده اند
United Arab Emirates
دولت به عنوان جریمه یارانه بی حجاب هارو قطع کنه