جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰
۲

نگاهی به زندگی مردم در کره‌شمالی

يکشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۰
کد مطلب: 570216
اطلاعات بسیار محدود و سانسور شده درباره کره‌شمالی و توجه ویژه رسانه‌های غربی به اخبار عجیب آن، باعث شده تا افکار عمومی مردم جهان این کشور را عجیب‌ترین و رازآلودترین کشور جهان بدانند.
به گزارش جهان نيوز،اطلاعات بسیار محدود و سانسور شده درباره کره‌شمالی و توجه ویژه رسانه‌های غربی به اخبار عجیب آن، باعث شده تا افکار عمومی مردم جهان این کشور را عجیب‌ترین و رازآلودترین کشور جهان بدانند.

تصویری كه جهان از كره‌شمالی دارد، مردمان لاغراندام و گرسنه‌است و در کنار این تصویر فقر زده؛ آزمایش‌ها پی در پی موشكی و رهبران خبرساز و البته خشونت‌گرای این كشور هم از دیگر اخبار خبرگزاری‌های جهان درباره این کشور است.
 
هر چند آزمایش‌های موشکی و ساخت سلاح هسته‌ای تحریم‌های سنگین آمریکا و سایر کشورها را به دنبال داشته داشته است اما قطع ارتباط این کشور با کشورهای جهان سبب شده تا کره شمالی در ربع قرن گذشته بتواند از نظر اقتصادی دوام بیاورد، اما دوام سیاسی رهبران آن بهای گزافی برای مردم داشته است!
 
در ادامه تصاویری از چهره فقر زده این کشور را ببینید: 
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
عکس های دیگری هم از کره شمالی نشان داده می شود که وضعیت ان ها سفید و نه سیاه نشان می دهد مترو ساختمان های رنگین مردمی شاد و ..اما چرا شما این ها را نمایش می دهید .اگر یک کشور غربی سعی کرده بود به جای ماشین فرهنگ دوچرخه سواری را مد کند شما با اب و تاب نقل نمی کردید که ای چه فرهنگ والایی !حال همین امر می شود عقب ماندگی ؟واقعا معیار قضاوت شما چیست عصر اینترنت و دروغ پردازی ؟فقط کافی است جستجوی ساده ای در اینترنت کنید و تصاویری دیگر را ببینید و اگر خواننده شما چنین کند چه قضاوت خواهد کرد
Iran, Islamic Republic of
شما تو همون عكساي به قول خودت سفيد، اگه فقط يه عكس ديدي كه مردم توش شاد بودن، لينكشو بذار جايزه بگير