جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 10 May 2024
 
۲
۵

قاتل هزاران ایرانی در مجلس انگلیس

دوشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۴۶
کد مطلب: 474210
مریم رجوی سرکرده گروهک تروریستی منافقین در دیدار با شماری از نمایندگان مجلس انگلیس اقدامات آنها را علیه ایرانی ها ستود و گفت: شما به خاطر سیاست گمراه کننده ای که وجود دارد،تحت فشار قرار دارید. من شما را به خاطر سیاستی که درباره ایران در پیش گرفته اید، می‌ستایم.








نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ت
ماندم معطل این نمایندگان نادان انگلیس یا بعضا دولتمردان امریکا یا فرانسه چرا روی این مهره های بد نام ، منفور و سوخته نزد ملت ایران سرمایه گذاری می کنند؟ اگر جنایات منافقین در ترور هموطنان و دادن گرا به نظامیان صدام جهت بمب باران شهرها راکه در کارنامه این گروهک منفور وجود دارد ندید بگیریم ، یا حتی کشتار مردم مظلوم عراق در انتفاضه علیه صدام هم نبینیم ! آیا از همراهی و دلقکبازی کنونی سران این گروهک برای دولت منفور آل سعود، ملت ایران خواهند گذشت؟!!! اصلا همین فدایت شوم برای سران امریکا و انگلیس برای این گروهک که ادعای مسخره خلقی دارد(!) تا جاسوسی و همراهی ترور دانشمندان هسته ای ایرانی جنایت فراموش شدنی نزد ملت ایران است
بهرحال به دولتمردان غربی از سر دلسوزی می گویم با حمایت از این گروهک مرده و منفور نزد ایرانیان چاهی خواهند کند که به آب قطعا نمی رسد بلکه روزی برای اعتماد سازی برای ملت ایران مجبورهستید آنرا پر کنید!
غلام زيوي
Canada
جهان جان مواظب نفوذ و نفوذي ها هستي ؟
اينطور كه تو از اينها ( منافقين كافر ) عكس و مطلب گذاشتي سايتهاي خودشونم نمي گذارند
ابوالفضل
مردم باید بدونن وقتی که گفته میشه « انگلیسیها بزرگترین و خبیث ترین فتنه گران عالمند و با مردم ایران دشمنی دارند » یعنی چی . و کجا فتنه گری می کنن. و چه کسانی رو حمایت می کنن.
مرگ بر مریم رجوی وطن فروش انقدر پای انگلیسی ها رو بلیس تا لبات تاول بزنه
Iran, Islamic Republic of
اين خائن وطن فروش قاتل از بالا پوشيده واز پايين باز است . واقعاً مريم رجوي خيلي مسخره شده؟!