چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۲
۱۰

هزینه شنیدن سخنان عراقچی، ۱۲۰ هزار تومان!

گواهی برجام شناسی دریافت کنید!
دوشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۴۹
کد مطلب: 461297
دانشکده روابط بین الملل وزارت امور خارجه کارگاه آموزشی شناخت برجام و تحلیل پیامدهای آن را با سخنرانی آقایان عراقچی،‌ بقایی و کمالوندی با ارائه گواهی حضور و هزینه 120 هزار تومان برگزار می کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Germany
هزینه کارگاه آموزشی که عجیب نیست. آیا شما در مورد هزینه همه کارگاهها و سخنرانان این قضاوت را انجام میدهید؟
امان از سیاست و ....
دقتی به محتوا و افرادش بندازی متوجه میشی چرا این خبر گذاشته شده.
نوشته اولین کارگاه از سری جلسات ...
این همه در تلویزیون و جلسات کمیسیون های تخصصی مجلس بحث شد و سوال پرسیده شد و جواب قانع کننده داده نشد و خود آقای عراقچی بارها گفت دیگه خسته شدم از بس مطالب تکراری دارم میگم و حالا سلسله جلسات اونم پولی و تکرار مکررات؟؟ آن هم برجامی که این قدر نقطه ضعف داشت و حتی رهبری شروط 9 گانه بر آن گذاشته شد و تا الان حتی یک موردش انجام نشده؟
مثل این میماند که کسی کارش را درست انجام نداده باشد بعد بیاد بقیه رو جمع کنه بگه خوب بیاید پول بدید دوباره برایتان تعریف کنم چی بود چی شد
ایرانی
دارن همه جوره این در اون در میزنن پول جور میکنن برا یارانه مردم،شب مصیبت عظما نزدیکه!!!!!
محسن
این برنامه برای دانشجویان دانشکده 75% کمتر ازین مبلغ هستش.لطفا فضای علمی را با مباحث سیاسی جمع نبندید.
ناشناس
یعنی شما 30هزار تومان میدهید خوشحالید ؟
اصغر
بنام خدا . وقتی وزیر این تشکیلات که تو این سه سال عمر دولت ، دوسال و نیمش را در هتل کوبورگ و اروپا بوده ، یکبار متن برجام را نخوآنده و نمی داند چند مرتبه تعلیق در آن تکرار شده ، و سایر کارشناسانشان هم حرفهای ضدونقیض از یک موضوع و یک جلسه می زنند ، چه چیزی از برجام منتقل می کنند ؟؟ این نیست مگر خود شیفتگی و خود قهرمان پنداری . به مصاحبه ها و برنامه های تلویزیونی ، و صد البته نحوه بررسی و تصویب آن در مجلس رجوع شود .
اصغر
بنام خدا . کاسبان تحریم خاطرتان هست ؟؟! این هم کاسبی برجام با خصوصیت فتح الفتوحی ؟؟!! خدایا ! این خارجیها این پوسترها و اظهارات رو می بینند و می شنوند راجع به ما چی فکر می کنند ؟ می گویند همه چیز صنعت هسته ای شونو دادند ، تحریم هم سر جاشه ، اینها خوشحال و شادمان .از دوستان کسی دیازپامی چیزی همراهش نیست .؟؟!
عزیزم، این کجا و آن کجا!
سر جمع بشود 10 میلیون که احتمالا هزینه ی اجرای این کارگاه می شود. بیایید از میلیارد ها سوء استفاده کاسبان تحریم صحبت کنیم.
دانشجو
France
واقعا که 120تومن بدی کلاس خیانت ،فریب .چاپلوسی.نیرنگ بی عرضگی ..... یاد بگیری
زرديني
از دست دادن منافع مملكت هم مگه كلاس ميخواد؟.بده بره ديگه