يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۳
۶

هدیه ویژه پوتین به رهبر انقلاب

دوشنبه ۲ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۴۹
کد مطلب: 457260
رئیس‌جمهور روسیه یکی از قدیمی‌ترین نسخ قرآن کریم را به‌عنوان هدیه‌ای بسیار ارزشمند تقدیم رهبر انقلاب اسلامی کرد. رهبر انقلاب از این هدیه تشکر کردند.

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000457/nf00457260-2.jpg

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000457/nf00457260-1.jpg
https://jahannews.com/vdcb0zbagrhbs5p.uiur.html
jahannews.com/vdcb0zbagrhbs5p.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


نهایت ارادت به امام رو میشه تو چهره پوتین دید
Romania
نمی شد تحقیق کنین ببینین چی بوده؟
قرآن بوده
واقع بين باشيد و شكر گزار نعمت رهبري فرزانه باشيد كه آنچنان به كشورمان عزت بخشيد كه ابر قدرتهاي جهان براي ديدار ايشان سر از پا نميشناسند اين يعني اقتدار يعني عزت.در طول تاريخ كشورمان ميبينيم كه اگر آذربايجان از ايران و از مام ميهن جدا شد اگر گنجه و ايروان را بردند و اگر به جزاير خليج هميشه فارس چشم داشتند و بحرين را از اين جدا كردند علتش ضعف حكمرانان بود حالا بجاي اينكه ديگران براي ما تصميم بگيرند بعنوان يك ابر قدرت منطقه اي براي منطقه مهم هستيم و تاثير گذار مرزهاي ما امن است و جزيره ثبات.لذا فارق از هر گونه جناح و باد شكر گزار اين نعمت يعني ولايت فقيه و شخص امام خامنه اي مد ظله العالي باشيد.يا علي
Iran, Islamic Republic of
هيچ بعيد نيست يه روزي نه چندان دور پوتين به دين اسلام گرايش پيدا كند و مسلمان بشود بر خلاف گورباچف كه به نامه امام توجه نكرد اما از چهره و نگاههاي پوتين جنين بر مي آيد كه تمايل دارد مسلمان شود .
Iran, Islamic Republic of
چطور از روی نگاه فهمیدی