سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۱۳

چهره های ورزشی در عیادت پاشایی

يکشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۱۳
کد مطلب: 391471
فوتبالیست ها در روزهای سخت خواننده محبوبشان را تنها نگذاشتند و پیش از فوتش به عیادت وی رفتند.
به گزارش جهان به نقل از خانواده بزرگ ورزش ، بیمارستان بهمن در این چند روز محل رفت و آمد چهره‌های نامدار کشور بود. مرتضی پاشایی از شب جمعه حالش رو به وخامت گذاشت و تحت مراقبت های ویژه قرار گرفت. چهره های ورزشی مخصوصا فوتبالیست ها هم به عیادت این خواننده جوان و خوش صدای کشور رفتند تا هم از حال او با خبر شوند و هم موجب تسکین خاطر و قوت قلب این خواننده و خوانواده اش شوند.

شاید کریم باقری جزو اولین نفراتی بود که به ملاقات پاشایی رفت. مهرداد میناوند هم از دیگر ورزشکارانی بود که به عبادت پاشایی رفت.
علی دایی هم برای عیادت از مرتضی پاشایی به بیمارستان بهمن رفت و پس از مشاهده حال وی به قدری متاثر شد که لحظاتی گریه کرد.
همچنین افشین پیروانی و بهروز رهبری‌فرد دو پیشکسوت باشگاه پرسپولیس هم در این ملاقات علی دایی را همراهی می‌کردند.
بهروز منتقمی، سرپرست شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس و مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل باشگاه هم بر بالین پاشای حاضر شد و از وی عیادت کرد.

مرتضی پاشایی، خواننده محبوب پاپ همچنان روی تخت بیمارستان تحت مراقبت های ویژه بود. حمید استیلی، سرمربی راه‌آهن و احمدرضا عابدزاده هم در همین ایام به بیمارستان بهمن رفتند و از مرتضی پاشایی عیادت کردند. پاشایی از حضور این دو ستاره فوتبال ایران خوشحال شده بود اما استیلی و عابدزاده وقتی از بیمارستان بیرون آمدند، چشم‌های‌شان خیس بود. پدر مرتضی پاشایی از این چهره‌ها بابت حضورشان در بیمارستان قدردانی کرد.
https://jahannews.com/vdccmsq1s2bqo08.ala2.html
jahannews.com/vdccmsq1s2bqo08.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *