شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۱۳
۱۷

افطار چندصد هزار تومانی در برج میلاد!

سه شنبه ۲۵ تير ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۲۰
کد مطلب: 299603
برج میلاد این روزها منو ویژه افطار دارد. نان و پنیر و آش ۱۵ هزار تومان، ۲۵ گرم خاویار برای باز شدن اشتها ۱۵۰ هزار تومان و.... این روزها که بسیاری از مردم به‌شدت درگیر مشکلات اقتصادی هستند جا دارد مسؤولان در شهرداری تهران همراه با مردم و رسانه‌ها با نهضت تحریم "افطاری اشرافی" همراه شوند.
به گزارش جهان به نقل از مشرق، رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مدتی است موضوع سبک زندگی اسلامی را در کانون توجهات فرهنگی نظام تعریف کرده‌اند و در دیدارهایی که با مردم و مسؤولان دارند نیز این موضوع را از مهم‌ترین موضوعات جامعه بیان می‌کنند که باید در تمام حوزه‌ها به آن توجه لازم صورت گیرد.

این در حالی است که برخی اماکن عمومی، همزمان در مسیری مخالف این رویکرد کلی در حال حرکتند و به جای ترویج مفاهیم بلندی مانند ساده‌زیستی، ساده‌خوری و ساده‌پوشی، به نقطه مقابل آن یعنی زیست اشرافی و غربی دامن می‌زنند.

برج میلاد این روزها منو ویژه افطار دارد. نان و پنیر و آش ۱۵ هزار تومان، ۲۵ گرم خاویار برای باز شدن اشتها ۱۵۰ هزار تومان و.... این روزها که بسیاری از مردم به‌شدت درگیر مشکلات اقتصادی هستند جا دارد مسؤولان در شهرداری تهران همراه با مردم و رسانه‌ها با نهضت تحریم "افطاری اشرافی" همراه شوند.


https://jahannews.com/vdcgzy9xwak9y34.rpra.html
jahannews.com/vdcgzy9xwak9y34.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
هیچ گرانی بی علت نیست در هر صورت آن مکان این قیمت را هم می طلبد" بالاخره همه,همه جا نمیتوانند بروند. مثل پراید سوار و لکسوس سوار مثل پزشک متخصص و کارمند جزء حالا اگر شما ناراحتید غرفه غرفه کنیم فلافل و سوسیس بندری و سمبوسه بدیم و عزیزان هم تو آسانسورش یادگاری بنویسند.
حسین
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیر ، اکنون که ماه رمضان است و ماه مولایمان علی ، من نمی خواهم در باره ویژگی های ماه رمضان که یک فلسفه آن درک شرایط محرومان است بحٍث کنم . اما همه ما این گفته مولایمان را شنیده ایم که می فرمایند " هیچ کاخی بنا نشد مگر اینکه در زیر آن کوخ ها ویران شده باشند " . من نمیدانم شما از کدام قشر هستید . هرچند که از نوع نوشته اتان می توان تشخیص داد به کدام گروه تعلق دارید . موضوع مطرح شده همین جاست که در ماه رمضان قرار است همه از دو جنبه اقتصادی و اجتماعی با خود مبارزه کنند . شما نظرتان چیست ؟
Iran, Islamic Republic of
بله البته نظر شما محترم است اما در خصوص جمله "هیچ کاخی بنا نشد مگر اینکه در زیر آن کوخ ها ویران شده باشند که همه فرمایششان را قبول داریم "باید دید چه کسی این کاخ را ساخته و چرا پس اجازه دادند بسازند؟ ضمناً ما الان بصورت فابریک در غیر رمضان هم با این گرانی و تورم داریم با خود مبارزه میکنیم لازم نیست منتظر ماه مبارک باشیم.نظر شما چیست؟
اختلاف طبقاتی یعنی صحبت شما دوست عزیز
مرادی
Iran, Islamic Republic of
کارد بخوره به شکمی که با خاویار 150000 تومانی افطار کند.چرا این مزخرفات را جمع نمیکنند؟
میلیاردها هزینه نشده که سوسیس بندری تحویل بده که
ولی بدیش اینه که به اسم افطار این کارها انجام بشه.
توقع دارید خاویار 12هزار تومان باشه؟؟؟بابا اسمش خاویاره ..فلافل که نیست
مرادی
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز فلافل 2-3 هزار تومانه نه 12 هزار تومان.ضمنا اگه همه چیز درست بشه خاویار هم میشه 12000 تومان.یادت نره بیش از نصف مبلغ غذاهای فوق فقط مربوط به مکان سرو غذاست.به عنوان مثال انصافا کجای ایران چلو ماهیچه را چهل هزار سرو میکنند یا یک لیوان شربت را 10 هزار تومان؟ معلوم میشه قسمت عمده این پول مال قر و فر های برج میلاده وگرنه توی همان تهران میشه غذاهای بسیار با کیفیت با یک سوم قیمت برج میلاد تهیه و مصرف کرد
علی
Iran, Islamic Republic of
برای خرید نون و پنیر و سبزی واسه افطارش موندیم!
واقعاً کسی که همچین افطاری میخوره روزه واسه تقرب به خدا گرفته؟؟
بابا خیلی ها با این قیمت افطاری یه شبه شماها واسه 5 نفر ، میتونن برن سر خونه زندگی ؟ این تذهبون؟؟
افطار!! ماه رمضون!! مسلمونی!! قصد قربت!! ثواب افطاری دادن!!همسایه!! فقر!! نداری!!
United States
شما مثل اینکه توی تهران زندگی نمی کنید. سری به سایر رستورانهای تهران از جمله ... بزنید ببینید چقدر پول می گیرند
باپول فقیر بیچاره ها برج راساختند که به متمولین سرویس بدهند
خب هرچی از زمین بالاتری بری قیمت ها هم بالاتر میشه دیگه. انتظار داری تو اوج آسمون افطاری ارزون بهت بدن؟
روزه دار
با این گرونی اجناس خداییش قیمتهاش هنوز معقوله..
Iran, Islamic Republic of
من افطاری برج میلاد را نخوردم اما دو ماه پیش از بوفه رستوران گردان استفاده کردم و به نظرم کیفیت غذا اصلا خوب نبود
سلام اگر خبر رو کار می کنید لطفاکامل کار کنید این افطار در رستوران گردان برج سرو میشه اما در پایین برج هرروزه بسته های رایگان افطار و غذاهایی با قیمتهای خیلی مناسب هم توزیع میشه. خود من دیشب اونجا بودم و افطارکردم با قیمت خیلی مناسب .آش رشته کاسه ای 2500 تومان !!!!
ضمنا برج میلاد فرصتی فراهم کرده تا همه اقشار بتونن از اون محیط استفاده کنند؟! از مرفهین تا قشر ضعیف ؟!
مخصوصا در این ایام که جشنواره ماه رمضانه. من از شهرداری و مدیریت اونجا تشکر می کنم .
طبق فرمایش آقا موقع انعکاس خبر انصاف را رعایت کنید ؟!!!!
پولهای بادآورده به هر حال یک جوری باید خرج بشه.
ولی کسانی که زمینه رو برای بدست آوردن پولهای بادآورده برای اینها فراهم کردن بیشتر مقصرند.
میرمحمد
Iran, Islamic Republic of
سلام
چیزی که به عنوان "شاه میگو" سرو کرده اند، همان "لابستر" و گونه ای خرچنگ است که در جهت اباحه و قبح زدایی، اسم میگو بر روی آن گذاشته اند و از نظر شرعی خوردنش حرام است.
افطار، با غذای حرام! رمضان مبارک!
برای اطلاع بیشتر:
http://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%B4%D8%A7%D9%87%E2%80%8C%D9%85%DB%8C%DA%AF%D9%88
و
http://en.wikipedia.org/wiki/Lobster
و
http://www.tabnak.ir/fa/news/165164/%D8%AE%D9%88%D8%B1%D8%AF%D9%86-%DA%AF%D9%88%D8%B4%D8%AA-%D8%AE%D8%B1%DA%86%D9%86%DA%AF-%D9%88-%D9%84%D8%A7%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D8%B1-%D8%AD%D8%B1%D8%A7%D9%85-%D8%A7%D8%B3%D8%AA

و همچنین میتوانید از تلفن 051132020 پاسخگویی دینی حرم مطهر امام رضا علیه السلام بپرسید.
التماس دعا