پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۰

دردآورترین دستکش‌های دنیا

دوشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۰۴:۲۲
کد مطلب: 287677
"سرولی رچت" طراح مشهور استرالیایی به تازگی دستکشی طراحی کرده است که به هیچ عنوان نمی توان از آن ها استفاده کرد و در عین حال قیمتی سرسام آور دارند.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، همیشه مردم به دنیال نرم ترین دستکش ها هستند تا بتواند دستشان را خوب گرم و در عین حال راحت نگه دارد به همین علت حاضرند به هر قیمتی بهترین دستکش ها را خریداری کنند.
 
بر خلاف همه توصیف هایی که در مورد راحتی دستکش کردیم یک طراح استرالیایی دستکشی بسیار عجیب را ساخته است که به نظر میرسد دردناکترین دستکش دنیا باشد چرا که هزاران دندانه تیز درون آن قرار دارد.
 
 
 
"سرولی رچت" دستکش های جدید خود را با استفاده از چرم کوسه ساخته است که از بیرون بسیار زیبا و جذاب هستند اما به محض آنکه وارد دست می شوند دردی فراموش نشدنی را ایجاد می کنند چرا که درون این دستکش هزاران تیغ بسیار ریز وجود دارد.
 

این دستکش با همه دردی که دارد دست را نیز نابود می کند و در عین حال قیمتی باورنکردنی نزدیک به 1000 دلار دارد. طراح آن می گوید این دستکشی است که بعد از دست کردن از درد حتی می خواهید دستتان را قطع کنید.
 
او این روزها این دستکش های دردناک را برای فروش قرار داده است اما به نظر نمی رسد کسی قصد خرید همچنین دستکش های عجیبی را داشته باشد مگر آنکه واقعا از دست خودش ناراضی شده باشد که این دستکش را به دست کند.
 
 
 
 
https://jahannews.com/vdceff8wfjh8vpi.b9bj.html
jahannews.com/vdceff8wfjh8vpi.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *