چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۱۸
۶۱
آقای هاشمی! این موارد را هم به یاد دارید؟

آیا حضرت امام فقط یک بار اشک شما را درآوردند؟

شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب: 320367
خیلی‌ها معتقدند هاشمی استاد سیاست است! مخصوصا آن وقت‌ها که پای خطر در میان باشد! مثلا آن زمانی که «مهاجرانی» را روی مین «مذاکره مستقیم» فرستاد و خود در کنار به تماشا ایستاد تا حساسیت جامعه نسبت به حذف «مرگ بر آمریکا» را بسنجد.
آیا حضرت امام فقط یک بار اشک شما را درآوردند؟
به گزارش جهان، پایگاه خبری انصارحزب الله نوشت :

۱- خیلی‌ها معتقدند هاشمی رفسنجانی استاد سیاست است! مخصوصا آن وقتها که پای خطر در میان باشد! مثلا آن زمانی که «مهاجرانی» را روی مین «مذاکره مستقیم» فرستاد و خود در کنار به تماشا ایستاد تا حساسیت جامعه نسبت به حذف «مرگ بر آمریکا» را بسنجد!

«مهاجرانی» که مرگ بر آمریکا را «بازی با یخ» خوانده بود، سنگ روی یخ شد و هاشمی به روی خودش هم نیاورد و جامعه هم پیگیری نکرد که آیا مهاجرانی سر خود مرتکب «مذاکره مستقیم» شده یا با اشاره یک مافوق، چشم‌بسته، پا در میدان مین گذاشته است!

یا مثل این روزها که مسئول سایتش را فدا کرد تا به جای «حضرت آیت‌الله» آماج واکنش‌های خشم‌آلود دشمنان آمریکا و استکبار شود! این بار هم هاشمی توپ طرح بحث توقف شعار «مرگ بر آمریکا» را به زمین کارمند بی‌دفاعش انداخت و حق به جانب خود را از این ماجرا مبرا کرد! درست مثل مدتی پیش که خود را از سخنانی که در باب سوریه گفته بود، مبرا کرد!

۲- جناب هاشمی رفسنجانی بخشی از تاریخ معاصر کشور ماست! نیم قرن سابقه فعالیت سیاسی ایشان را به جزئی لاینفک از تاریخ ما تبدیل کرده و چه خوب و لازم است که ایشان ناگفته‌های بیشتری از دیده‌ها و ندیده‌های خود بازگو کنند! شنیدن این ناگفته‌ها حق مسلّم نسل امروز و آیندگان است!

آقای هاشمی باید بگویند چه کسی در ماجرای «مک فارلین» خیال مذاکره با آمریکایی‌ها را داشت؟ آیا مک فارلین و الیور نورث همین جور سر خود و خودجوش به تهران آمدند؟ مگر ممکن است این افراد در این سطح بدون دعوت به ایران سفر کنند؟ آن هم در سال ۱۳۶۵؟ آیا جناب هاشمی به یاد می‌آورند که امام پس از اطلاع از این ماجرا با قاطعیت هرگونه مذاکره را ممنوع و مک‌فارلین (و طرف ایرانی‌اش) را دست خالی و حسرت به دل روانه آینده کردند؟

۳- خیلی خوب (و حتی لازم است) که جناب هاشمی بازگو کنند چرا در جلسه قرارگاه خاتم‌الانبیاء (که پس از عملیات کربلای ۴ با حضور ایشان تشکیل شده بود) شهید خرازی و سایر فرماندهان لشکرها و یگانهای عملیاتی سپاه به ایشان «نه» گفتند؟! چرا زیر بار طرح ایشان نرفتند تا کار به عصبانیت و قهر آقای هاشمی کشید؟ اصلا ماجرا چه بود که آقای هاشمی پس از آن جلسه به محسن رضایی گفتند یا بچه‌های سپاه حرف مرا قبول کنند یا من برای پذیرش قطعنامه ۵۹۸ اقدام خواهم کرد؟!

ماجرای «جنگ جنگ تا یک پیروزی» چه بود؟ این شعار را چه کسی مطرح کرده بود؟ در این زمان نظر حضرت امام(ره) چه بود؟ «جنگ جنگ تا رفع فتنه در عالم» و یا «جنگ جنگ تا یک پیروزی»؟!

۴- آقای هاشمی! از اینکه با صراحت (و البته با تاخیر) از مخالفت خود با شعار مرگ بر آمریکا سخن گفته‌اید متشکریم و چه کسی است که نداند شما هیچ وقت دل خوشی از این شعار نداشته‌اید! بهترین دلیلش هم آن است که در اوج کینه‌ورزی‌های آمریکا علیه ملت ایران پیشنهاد توقف شعار «مرگ بر آمریکا» را مطرح کرده‌اید!

جناب هاشمی! آن روزهایی که تفنگداران دریایی غول‌پیکر آمریکا میخ های ده سانتی در نخاع «نادر مهدوی» و یاران مجروح و اسیرش فرو می‌کردند، آن روزهایی که سکوهای نفتی سلمان و... هدف ناوگان متجاوز آمریکا شد و تا مرز ذوب شدن در آتش سوختند، آن زمانی که جسم و جان بهترین فرزندان حضرت امام با سیانور و خردل و تابون و سارین اهدایی آمریکا به رژیم بعثی صدام سوخت و چشمانی نابینا و ریه‌هایی سوخته و پوستی تاول‌زده برایشان باقی ‌گذاشت! دقیقا در همان روزها بود که شما خواستار توقف «مرگ بر آمریکا» شدید!

۵- آقای هاشمی! آن روزی که در خصوص موضوع درگیر شدن با ناوهای آمریکایی خدمت امام رسیدید را به خاطر دارید؟ از آن روز ناگفته‌هایی به یادتان مانده؟ آیا یادتان هست که امام فرمودند اگر نظر من را بخواهید حتی با آرپی‌جی هم که شده با ناوگان آمریکا مقابله خواهم کرد و اجازه ورود ناوگان نظامی آمریکا به خلیج فارس را نخواهم داد؟ آن روز شما موافق نظر ایشان بودید یا مخالف؟

۶- آیا از میزان دشمنی حضرت امام با آمریکا ناگفته‌هایی در ذهنتان باقی مانده؟ آیا انصاف است که ناگفته‌ها را گزینشی بازگو کنید؟ مگر شما مالک این ناگفته‌هایید؟ آیا از سالها همنشینی با امام فقط موافقت ایشان با حذف «مرگ بر آمریکا» در خاطر شما باقی مانده؟

۷- چرا تاکنون درباره دفعاتی که امام با قاطعیت جلوی نظرات اشتباه شما ایستادند، ناگفته‌ای مطرح نکرده‌اید؟! آیا حضرت امام فقط یک بار اشک شما را درآوردند؟ (آن طور که خود اشاره کرده‌اید!)

۸- عالم و آدم می‌دانند که حضرت امام آمریکا را شیطان بزرگ و مصداق درجه یک استکبار جهانی می‌دانستند و رسالت انقلاب و نظام اسلامی را مقابله تمام‌عیار با این جرثومه فساد و تباهی عنوان می‌کردند! واقعا میان شما و حضرت امام چه سنخیت و قرابت فکری وجود دارد که برای کسب مشروعیت از ایشان مایه می‌گذارید و به شاگردی و همنشینی ایشان متوسل می‌شوید؟

شما به عنوان یک فعال سیاسی باسابقه و یک عالم حق اظهارنظر در خصوص رابطه و مذاکره با آمریکا را دارید! کسی هم نمی‌تواند مانع اظهارنظر شما شود و کسی هم به این دلیل حق اهانت به شما را ندارد! اما چرا برای بیان آرای خودتان از امامی خرج می‌کنید که «مرگ بر آمریکا» را به جهانیان آموخت و فتح لانه جاسوسی آمریکا را بزرگتر از انقلاب دانست؟ راستی اظهارنظر صریح و شفاف چقدر شجاعت می‌خواهد که شما از آن طفره می‌روید و کاسه و کوزه‌ها را سر دیگران می‌شکنید؟ (روزی سر مهاجرانی و روزی سر مسئول سایتتان و...)

۹- آیا یادتان هست حضرت امام فرمودند (و بارها فرمودند) که مبارزه با رفاه‌طلبی سازگار نیست و آنها که اهل رفاه‌طلبی‌اند الفبای مبارزه را نمی‌دانند و هیچ‌گاه همراه مسیر انقلاب نخواهند بود و...!؟ آیا مواضع شما ثمره رفاه‌طلبی نیست؟ البته می‌دانیم که زندگی مرفه شما (البته اگر تواضع نکنید و زندگی خود را متوسط به پایین نخوانید) متعلق به پس از انقلاب نیست!

می‌دانیم آن روزها که «رجایی‌» و «رجایی‌ها» در کمیته مشترک تا سرحد مرگ شلاق می‌خوردند شما مشغول ثبت شرکت ساختمانی در اداره ثبت بودید و قیمت زمین‌های قم را مظنه می‌کردید! خبر داریم آن روزهایی که پیروان مبارز حضرت امام (امثال خانم دباغ، طاهره سجادی، آقای غیوران و عزت‌شاهی و...) «آپولوی» جلادان ساواک را تجربه می‌کردند شما با اهل و عیال در بلژیک و فرانسه و...مشغول تفرّج و گشت و گذار بودید و می‌دانیم و می‌دانید که اگر طاهره سجادی لب از لب می‌گشود و نام شما را به زبان می‌آورد شما به جای مسافرت اروپا باید سوار آپولوی کمیته مشترک می‌شدید؟! یعنی رفاه‌طلبی این‌گونه و این قدر با مبارزه در مسیر احقاق حق و ابطال باطل در تضاد است؟!

۱۰- حضرت آیت‌الله!

حتما از مواضع صبیه مکرمه (فائزه خانم) در خصوص زندانیان بهایی مطلعید! آیا با نظرات ایشان در این خصوص موافقید؟ اگر مخالف این مواضع هستید، آیا این مخالفت هم جزء ناگفته‌هایی است که تا ابد ناگفته باقی خواهد ماند؟

۱۱-خدا خواست تا در این روزها دیدگاه‌های شما در خصوص «آمریکا» مطرح شود! تا در پاسخ نظرات شما، طوفانی‌ترین مواضع حضرت امام درباره آمریکا از صدا و سیما پخش شود ( که مدتها بود این مواضع از یاد صدا و سیما رفته بود!) و همگان به یاد بیاورند که امامشان درباره شیطان بزرگ چه فرموده بود!

جناب هاشمی! شما ناخواسته بانی خیر شدید! اما یادتان باشد که شعار «مرگ بر آمریکا» زمانی متوقف خواهد شد که خانواده‌های شهدای مظلوم هواپیمای ایرباس، یادگاران شهدای نبردهای دریایی دریادلان سهند و سبلان با بوفالوهای ناونشین آمریکا، فرزندان شهدای قهرمان ۱۶ مهر ماه ۱۳۶۶ که در نبرد نابرابر با ناوهای متجاوز آمریکا زنده زنده کباب شدند و همه ملت مسلمان و انقلابی ایران به توقف این شعار رضایت بدهند!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


یه خوده تند رفتید. سابقه ی هاشمی مشکل ندارد بلکه لاحقه ی ایشان مورد انتقاد است
خیر سابقه ایشان مشکل دارد که کار ایشان به امروزشان رسیده خانه از پایبست ویران است
ناظر آگاه
سابقه هست که لاحقه رو مشخص و بروز رسانی میکند. ببخشید مثال اوردن از سابقه ناراحتتون میکنه عععایا؟!!!
United States
سابقشم مشکل داره
شما نمی دونی
مجید مجد
United States
سابقه ایشون مشکل نداشت تا زمانی که فرزنداشون بزرگ شدن و افتادن تو فازه شیتیل
Iran, Islamic Republic of
درود بر هاشمی که تنها راه نجات بشریت است
...یت هم اندازه ای دارد !!
زارع
پس ان شاالله شما هم با همان بشریت محشور شوی که سرتان زیر برف است
برات متاسفم همین
راه نجات بشریت یا راه نجات آمریکاییها و مزدورانشان؟؟؟

بی شک هاشمی برای تحقق... دیگر تلاش میکند.
حنظله
نجات بشریت نه ،نجات امثال شما تازه به دوران رسیده ها ونوکیسه هاکه صدقه سر سیاست های یه زمین بازی مثل هاشمی به این الاف والوف رسیدید
لاهوت
Iran, Islamic Republic of
کاش این جوک رو نعیمه توی فیس بوک می‌نوشت
رضا
ببین دادا بشریت چیز خوبیه! من که من ظور شما رو نفهمیدم اقلا شما مف هومه منو گرفتی؟!
اگر کرنش در مقابل آمریک نجات بشریت باشد آنوقت شاه که ناجی تر بود
اصلا معنی کلمات «تنها» ، «راه» ، «نجات» و «بشریت» را شما میدونید. یک جستجوی ساده بفرمایید بعد همچین افاضاتی بفرمایید.
این تنها راه نجات بشریت شما اول بچه های خودشو نجات بده مابقی بشریت پیشکششون
نجفی
Russian Federation
یا شما نمی دانید نجات بشریت یعنی چه! یا ایشان را با منجی عالم بشریت ( نعوذ بالله...) مقایسه می کنید... ایشان منجی خانواده خود هم نیست...!
منجی خودش هم نیست عاقبت اینگونه افرادراقرآن به صراحت بیان کرده است .
امیدوارم باهاش محشور بشی.به حق فاطمه ی زهرا. راه نجاتتو ول نکن
نکنه فکر می کنی نعوذبالله امام زمانه !!!!
هاشمی هر چه خلاف حرف امام بزنه درسته چون که خیلی می فهمه
گمنام
هرکی خلاف ولایت فقیه حرف بزنه نفهمه
هرکه خلاف ولایت فقیه باشد خلاف امامت ونبوت و راه الهی رارفته است .پس مرگ برضدولایت فقیه ومرگ برمزدور
Iran, Islamic Republic of
واقعا ما ایرانیان نیاز به دشمن نداریم کشورهای دیگر دنیا از هیچ برای خود اسطوره میسازند و ما خود بدست خود مهمترین بزرگانمان را تخریب میکنیم /.....
Iran, Islamic Republic of
اشتباه مثبت زدم
United States
ببخشيد اشتباهى مثبت دادم ....
kardarblash
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر آمريكا
جان کلام شما این بود که ایشون به عنوان یه ادمه با سابقه حق داره نظرشو بگه و نباید خودشو به امام بچسبونه و از زبان امام نظر صد در صد مخالف مبانی امام رو بگه، دیگه تو بقیه حرف زیاده روی کردید البته در لحنتان
Iran, Islamic Republic of
..منفور ...
سر أمثال شما زير برف كه مطيع بي چون چرا........
چرا شماها یاد نمیگیرید اصل ماجرا رو توضیح بدیدوجوابشو پیدا کنید همیشه همینید جواب منطق حسین شریعتمداری هم که نمیتونید بدید بهش بد وبیراه میگید
گمنام
به کوری چشم دشمنان مطیع بی چون و چرای رهبریم
رضا
United States
درود بر وطنم و با این حکومت قدرتمندش
سینا
Iran, Islamic Republic of
کاش یکبار دیگه رنجنامه حاج احمد آقا (ره) رو منتشر کنید! تا دهان هتاکان که خود را منصوب به امام و پیرو هاشمی می‌داند ببندد
حنظله
جها جان خیلی لطیف گفتی من 5تا گل به خودی گفتم که هرکدوم یه کتابه لطفا اونارو بازکنیدالبته درخانه اگر یک کس است یه حرف بس است همان فرمایش حضرت امام درمورد مبارزه ورفاه طلبی تااخرش کافیست
Iran, Islamic Republic of
پس ژاپن که 150،000 نفر رو تو هیروشیما و ناکازاکی با بمباران اتمی آمریکا از دست داد چی باید بگه!!؟ مگه تو جنگ حلوا پخش میکنن؟ کینه توزی و کینه ورزی تا کی؟ بنده خودم برادر دو شهیدم پس بگم خون برادران من پایمال میشه اگه با آمریکا رابطه برقرار بشه؟ مگه امام جام زهر رو ننوشید و قطعنامه رو پذیرفت؟ آیا خون هزاران شهید جنگ پایمال شد؟ مصلحت مردم و کشور مهمتره یا خون برادران بنده؟ آینده فرزندان ما و وضعیت معیشت مردم مهمتره یا تعصب و لجبازی بیجا؟ روزی یک میلیون بار بگین مرگ بر آمریکا مگه با شعار چیزی عوض میشه؟ دنیا با سرعت شگفتی در حال پیشرفت و توسعه است و فعلا سر ما گرم شعارهای بی نتیجه و بیفایده هست و خرجمون هم از نفت خدادادی تامین میشه! ولی وای به روزی که این نفت ته بکشه، اونوقته که باید حال این سینه چاکان مبارز و «مرگ بر آمریکا» بگو رو پرسید!
فکر کنم بااین طرز تفکری که داری یا شوخی میکنی که دوتا برادرت شهید شده و یا واقعا با اینکه برادر شهید هستی ولی اهداف عالیه شهدارا در نیافته ای
ملت ایران ملت ژاپن نیست که اجازه بدهند آمریکائیها بیایند ایران و به ناموس مردم تجاوز کنند (مسئله تجاوز آمریکائیها به دختر ژاپنی یادت که نرفته) بعد هم ایرانیها حتی حق محاکمه آنها را هم نداشته باشند
توخوابت رابکن چون بااین دیدگاه هیچ وقت بیدارنخواهی شد الا بالگد دشمن !!!!!
رسول
Iran, Islamic Republic of
هاشمی میداند مصلحت نظام چیست؟ اون سیاستمداری تواناست و میداند چه میکند نیاز به سرزنش ندارد.
سیاستمدار دنیازده ودنیاگرا که اصل مطلب زندگی وهدف رافراموش کرده ... مگر نبوده اندکسانی که ازبزرگان بوده اند ولی دنیازده شدند و70 سال عبادت را وبندگی خدارابه باد دادند ؟؟!! مگر این موارد چیز غیرممکنی است که کسی باورش نشود . زمان که بگذرد غبارها کنارفته ومسائل روشن می شود تاریخ روکننده اتفاقات است .
کاظم
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه خیلی یک طرفه و بعضی جاها به وضوح بی انصافی کرده اید.

1- چرا نمی گویید بعد از کربلای 4 که با خیانت منافقین کوردل کاملا به شکست انجامید طرح کربلای 5 بعد از 2 هفته با دستور رفسنجانی بود.

2- چرا 5 سال زندان و شکنجه ایشون در زندان را فراموش کردید.

3- خوب یا بد ایشون وثوق کامل امام به وی را هرگز نمی توان نادیده گرفت

4- شما متاسفانه از نام شهیدان عزیز ما خرازی و رجایی و دیگر مبارزین استفاده به مطلوب کرده اید وگرنه کیست که نداند رفسنجانی با همه اینها درد کشیده و تا حد مرگ در زندانها شکنجه شده است. کیست که نقش بی بدیل ایشان را در دوران امام و بعد از آن فراموش کند. البته که امام بر خلاف نظر شماها که هرجا لازم باشد آن را در حد شخصی کاملا متاثر از اطرافیان می آورید نبود و با وجود مشورت پذیری اما اجتهاد متقیانه و شجاعانه داشت و حتی اگر عزیزترین کسش هم اشتباه می کرد ابایی نداشت و کاملا رک جلوی آن را می گرفت. کما اینکه با دیگران مانند شورای محترم نگهبان که همه را به تقوی و علم می شناخت چنین کرد. پس فکر نکنید اگر رفسنجانی با امام در جاهایی اختلاف نظر داشتند ذره ای از ارتباط نزدیک و قلبی این دو به هم کم شد.
France
"البته که امام بر خلاف نظر شماها که هرجا لازم باشد آن را در حد شخصی کاملا متاثر از اطرافیان می آورید"


این دقیقا کاریه که هاشمی با حمایت سیاهی لشگرهایی مثل شما میکنه. و فکر میکنه چون مورد وثوق امام بوده و با امام چایی خورده می تونه هر چی خواست به امام ببنده.
نه عزیزم. اجر اون فداکاریها پیش خدا محفوظه (البته اگر برای خدا بوده باشه) ولی انحراف در راه امام از سوی هیچکس پذیرفته نیست
بله زحمات بوده وکسی منکرش نیست ولی چراباید انسان درگیرودارمسئولیتها ومقامها وثروت ها ازراه خارج شود ؟ انسان درطول عمرکه هیچ ممکنه یک شبه تمام اعمالش رابه باد دهد وعاقبت بخیرنشود قدرت وثروت وشهوت مبارز وغیرمبارز نمی شناسد !!!!
حمید
Iran, Islamic Republic of
خدا رحمت کند والدین نویسنده که تمامی حرفهای بچه های جبهه و جنگ و خانواده شهدا را اینطور شفاف و رسا و بطور خلاصه بیان نمود.
Iran, Islamic Republic of
آقای هاشمی یک پولدار تمام عیار هست نه چیز دیگر .
اگر ایشان رهبر بودند تا الان آمریکا و اسرائیل و غیره پاشون تو ایران باز بود و لا غیر .
دلار، طلا و هر چیزی گران می شه کار ایشان، چون اگر ایشان نخواهند کسی تو این مملکت کار کنه چوب لا چرخش می ذاره مثل دکتر احمدی نژاد عزیز .
راستی کار دختر و پسر ایشان به کجا رسید .
مهدی و فاطمه رو می گم .
اگر من این حرفها و کارها رو جای این پسرها و دخترهای ایشان می کردم الان جام کجا بود ؟؟؟؟!!!! پیدا کن پرتقال فروش را .
رضا
هاشمی اون موقع که عنوان سیاستمدار رو یدک میکشید روایتی از امام نقل میشد که فرموده بودند شما ( هاشمی ) در سیاست فقط تا جلوی دماغتان را میبینید امیدوارم توصیه و یادآوری این 11 بند این غفلت زده را بیدار کند هر چند که امیدی نیست "نرود میخ آهنین در سنگ "هر چه و هرکس بودی بودی ملاک حال فعلی شما است که به بیراهه زدی چندی دیگر وقت رحیل است در مسیر خسر الدنیا و لآخره قرار داری ترمز کن برگرد
خداکرم
هاشمی فکر آینده اقا زاده هاس بیخیال خودش .
عبدالله
صدها بار مرگ بر امریکا
سید
France
مرگ بر این وان هدف نیست وسیله است ....
United States
امام اگر می دونست بعضی ها حرفای ایشون رو تحریف می کنن عمرا بهشون چیزی می گفت!
خوبه امام دروصیت نامه اشان این بند راکه هیچ حرفی ازکسی پذیرفته نیست مگر نوشته یا درتلویزیون باشد راآوردند ... اینهاراگفتند اینجور می کنند وای به آن که نگفته بودند.
احمد رضا
United States
امام خمینی: هر چه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید
امام خمینی: امریکا شیطان بزرگ است
امام خمینی: امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند
امام خمینی: رابطه ایران با امریکا ، رابطه گوسفند با گرگ است - وووو....................
ر- امینی
(بیانات مقام معظم رهبری):
در این سه دهه‌ى پرافتخارى که بر نظام جمهورى اسلامى گذشته است، حملات زیادى به ما شد؛ حملات ساختارشکنانه، حملات معارضه‌ى جدى با هویت اسلامى، روح اسلامى، روح انقلابى. خیلى در این سى سال به ما حمله شده. به شعارهامان دست‌اندازى کردند؛ شعارهامان را تحریف کردند، خیلى اوقات شعارهامان را غلط معنا کردند. خیلى اوقات تلاش شد - تلاشهاى سازماندهى شده، نه تلاش فردى - براى اینکه مردم را نسبت به اصل انقلاب مسئله‌دار کنند، ولى مردم و انقلاب ایستادند؛ این خصوصیت مردم ماست. این خیلى اهمیت دارد. سى و یکى دو سال دائم علیه انقلاب کار شده، در عین حال مردم ایستاده‌اند و شعارهاى انقلاب، امروز زنده است. حرفهاى امام، امروز حرفهاى رائج است؛ سکه‌ى رائج است. کسانى که میخواهند در بین مردم سرى بلند کنند، حرفهاى امام را تکرار میکنند؛ خودشان را مستند به امام نشان میدهند. یک روز خلاف این بود؛ یک روزى که چندان دور نیست از ما، کسانى بودند که تظاهر میکردند به مخالفت با امام؛ رفتند گفتند انقلاب دفن شد! صریحاً اعلام کردند. عده‌اى گفتند که بایستى مردم را از خدا جدا کرد! اینها را صریح پشت بلندگو آن روز میگفتند. امروز جرأت نمیکنند اینها را بگویند. امروز آن کسانى که با مردم میتوانند حرف بزنند، تریبون دارند - یا از هر وسیله‌اى استفاده میکنند - دم از امام و دم از انقلاب و دم از شعارهاى امام میزنند؛ حالا با شیوه‌هاى خاص.
قدیما ما این حرفا را توی دلمون نگه داشتیم و سوختیم و در مقابل دسته گل محمدی صدامون درنیومد. اگر میگفتیم احتمالا برچسب ارتداد میخوردیم.
جانباز
تاقیامت که نمیخواد دشمنی باشد و جنگ هم باید تمام میشد شما از چه ناراحت هستید ؟ازخاتمه جنگ؟من در جنگ مجروح وجانباز شدم شما که راحت در خانه های خود نشستید و امروز هم نشسته هستید بدبختی برای ما بوده و است مگر دولت چه خدمتی برای ما میکند یک حرف برای جانبازان عزیز میزنند و در بوق و کرنا میکنند و هرکس نداند میگوید حتما چه خدمتهایی به جانبازان شده
سید
آقای هاشمی چند روز پیش فرمودید با جعبه سانسور نمی شه سر مردم رو کلاه گذاشت(نقل به مضمون)
لطف کنید به شعار خود عمل نموده، درب جعبه سانسور اعتقادات و نظراتتون رو باز کنید تا هم ما بهره ببریم هم آمریکا!
کرمانی
Iran, Islamic Republic of
اگر آیت ا... واقعآ آیت خدا بود بچه های نجیب و مومن تحویل جامعه می داد انشاا... که لقمه حلال به بچه هایش داده باشد.این خانواده انقلاب را مال خود میدانند0
United States
آقای هاشمی خدا عاقبت ما و شما را بخیر کند
بیچاره بیماری آلزایمرش داره زیاد می شه ، خدا آخرشو ختم بخیر کنه.
United States
هاشمی هاشمی هاشمی
بابا بس کنید دیگه
ول کنید این بازنشسته سیاسی رو
United States
کلا با بچه هاشون موافقن
اشنا
هاشمی نتنها یار امام بود بلکه امین ایشان هم بود