سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۰

ابطال آزمون پذیرش دستیار تخصصی

شنبه ۱ اسفند ۱۳۸۸ ساعت ۰۸:۵۷
کد مطلب: 97178
کلیه دست اندرکاران مرکز سنجش آموزش پزشکی تا حصول نتیجه نهایی پس از رسیدگی کامل به کلیه ابعاد موضوع از سمت های خود عزل میشوند .
به گزارش تابناک، وزارت بهداشت اعلام کرد: در بررسی اعتراضات و شکایات برخی از داوطلبین پس از برگزاری آزمون و وارد دانستن برخی از آنها به دستور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی سی هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی ابطال شد.

وزارت بهداشت اعلام کرد: کلیه دست اندرکاران مرکز سنجش آموزش پزشکی تا حصول نتیجه نهایی پس از رسیدگی کامل به کلیه ابعاد موضوع از سمت های خود عزل میشوند .

داوطلبان نیز با حفظ آمادگی علمی خود را برای شرکت در آزمون جایگزین که به زودی زمان آن اعلام خواهد شد، مهیا کنند. جزئیات برگزاری آزمون مجدد اعلام خواهد شد.

گفتنی است، پیش تر در زمان دولت اصلاحات نیز سوالات آزمون دستیاری لو رفته و به فروش رفته بود که در آن زمان سایت «بازتاب» آن را افشا نموده بود.

در آزمون زمان دولت اصلاحات حدود 800 نفر توانسته بودند با پرداخت مبالغی هنگفت پاسخ سوالات را دریافت نمایند که در ان زمان پاسخ های درست آزمون با گذاشتن یک فاصله برای خریداران سوالات نشانه گذاری شده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *