يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

توكلي: راه توبه و بازگشت برای كروبي باز است

دوشنبه ۵ بهمن ۱۳۸۸ ساعت ۱۲:۴۵
کد مطلب: 92316
احمد توكلي گفت: من با مواضع كروبي به شدت مخالفم و براي ايشان متأسفم. راه توبه و بازگشت هميشه بر روي كروبي باز است.

احمد توكلي در جمع خبرنگاران درباره علت حضور در كنگره مردم سالاري افزود: وجود و فعاليت احزاب متنوع و قانوني نعمتي براي كشور است و زمينه‌هاي رقابت و آزادي را تقويت مي‌كند. به همين علت دعوت همكارم جناب آقاي دكتر كواكبيان را براي شركت در كنگره حزب مردم سالاري پذيرفتم و در اين كنگره حاضر شدم.
وي در پاسخ به اين سئوال كه چرا زود كنگره را ترك كرديد؟ گفت: وقتي به كنگره رسيدم اواخر سخنراني دكتر كواكبيان بود. وقتي كه ايشان اعلام كرد كه اينك به مسائل داخلي حزب مي‌پردازيم، ماندن من جايي نداشت و از جلسه بيرون آمدم.
توكلي در جواب به اين سئوال كه «برخي تصور كردند كه شما به خاطر آقاي كروبي كنگره را ترك كرديد؛ اصولا نظر شما راجع به اقدامات كروبي چيست؟ چه پيشنهادي به نامبرده داريد؟» اظهار داشت: البته به اين دليل جلسه را ترك نكردم. من با مواضع كروبي به شدت مخالفم و براي ايشان متأسفم. در توبه هميشه باز است ولي وي با اقداماتش راه تأثيرگذاري بر امور كشور را بدست خود مسدود كرده است. راه توبه و بازگشت به سوي مردم هميشه باز است.
نماينده مردم تهران در مجلس همچنين در حاشيه برگزاري كنگره حزب مردم‌سالاري در جمع خبرنگاران با بيان اينكه بنده با مواضع كروبي به شدت مخالفم گفت‌: براي وي متاسفم ولي اميدوارم كه باز گردد.
وي كه حضوري چند دقيقه‌اي در كنگره داشت در پاسخ به سوال خبرنگاري در خصوص ترك كنگره اظهار داشت:‌ بنده دير به مراسم رسيدم البته كواكبيان نيز گفت كه قرار است مسائل داخلي رسيدگي شود لذا از جلسه خارج شدم.
نماينده مردم تهران در مجلس اضافه كرد: به شدت مخالف مواضع كروبي هستم و براي او متاسف هستم ولي فكر مي‌كنم كه راه توبه براي او هميشه باز است. كروبي متاسفانه ظرفيتي كه مي‌توانست در انقلاب داشته باشد را از دست داده است.
توكلي با اشاره به موضوع مطبوعات تصريح كرد: قانون بايد بدون ملاحظه درباره همه اجرا شود ولي من عملكرد معاون جديد مطبوعاتي وزارت ارشاد را مثبت نمي‌دانم و بزودي نظر خود را در اين باره اعلام خواهم كرد.
وي در خصوص اينكه آيا احزاب بايد رسانه داشته باشند يا خير گفت: حزب بدون رسانه نمي‌تواند وجود داشته باشد البته ممكن است برخي احزاب مشكلي داشته و آنرا در رسانه‌هاي خود منعكس كرده و يا قانون‌شكني كنند كه در اين صورت به آنها تذكر داده مي‌شود.
نماينده مردم تهران در مجلس در ادامه تاكيد كرد:‌ با اين فكر كه احزاب نبايد رسانه داشته باشد مخالفم و آنرا فكري انحرافي مي‌دانم.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *