کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پس از مناظره با کواکبیان;

ابراز تعجب از شخصیت متفاوت شریعتمداری

23 دی 1388 ساعت 13:20


مناظره روز گذشته حسین شریعتمداری و مصطفی کواکبیان علاوه بر نقاط قوت و ضعف آن حاشیه های جالبی داشت.

به گزارش جهان، یکی از مهمترین نکات قابل اهمیت این برنامه اظهار تعجب بینندگانی بود که پیش از این کمتر اظهارات حسین شریعتمداری را فارغ از جو سازی های تبلیغاتی رسانه های مغرض، می شنیدند.

پس از این برنامه بسیاری از کاربران جهان، که شناخت کمتری نسبت به شریعتمداری داشتند با ارسال ایمیل و پیامهای متعدد، اعلام داشتند که از شخصیت منطقی و آرام حسین شریعتمداری شگفت زده شده اند.

بنابراین گزارش تاثیرات تبلیغات سوء رسانه های مغرض علیه نیروهای انقلابی و ارزشی و عدم دفاع و معرفی صحیح این افراد موضوعی است که در رسانه ها جریان معتقد به انقلاب کمتر به آن پرداخته شده است.

اتهاماتی نظیر بازجو بودن حسین شریعتمداری که اولین بار توسط اکبر گنجی در روزنامه صبح امروز به آن پرداخته شد، علی رغم بارها تکذیب شریعتمداری، روز گذشته نیز در برنامه "رو به فردا" به کنایه توسط دکتر کواکبیان دیگر مهمان منطقی این برنامه مطرح شد که پاسخ شریعتمداری به آن قابل تامل بود.

شریعتمداری در پاسخ به این کنایه، با متانت خاص خود جواب داد: متاسفانه ثواب بازجویی در نظام جمهوری اسلامی هنوز در کارنامه من ثبت نشده است.

از سوی دیگر با وجود اینکه اتهامات متعددی به روزنامه تحت مدیریت شریعتمداری در برنامه دیشب وارد شد، وی کمتر سعی در دفاع از روزنامه کیهان داشت و بیشتر وقت خود را به دفاع از انقلاب اختصاص داد.

در انتهای برنامه هم که کواکبیان، سعی داشت موضوعاتی نظیر گافهای مشایی را پیش بکشد، وی با وقت شناسی در این مورد سکوت کرد حال آنکه بیشترین انتقادات به مشایی و همپالگی هایش در دولت، توسط شریعتمداری انجام شده است.

با این حال ضمن بیان این موضوع که همه خط مشی و سیاستهای روزنامه کیهان مورد قبول تحریریه جهان نیوز نیست، لازم دیدیم از حسین شریعتمداری که همواره دفاع از انقلاب را ارجح بر دفاع از شخص خود دانسته تقدیر نمائیم.


کد مطلب: 89640

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/89640/ابراز-تعجب-شخصیت-متفاوت-شریعتمداری

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com