سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰
۸۷
پس از مناظره با کواکبیان;

ابراز تعجب از شخصیت متفاوت شریعتمداری

چهارشنبه ۲۳ دی ۱۳۸۸ ساعت ۱۳:۲۰
کد مطلب: 89640
مناظره روز گذشته حسین شریعتمداری و مصطفی کواکبیان علاوه بر نقاط قوت و ضعف آن حاشیه های جالبی داشت.

به گزارش جهان، یکی از مهمترین نکات قابل اهمیت این برنامه اظهار تعجب بینندگانی بود که پیش از این کمتر اظهارات حسین شریعتمداری را فارغ از جو سازی های تبلیغاتی رسانه های مغرض، می شنیدند.

پس از این برنامه بسیاری از کاربران جهان، که شناخت کمتری نسبت به شریعتمداری داشتند با ارسال ایمیل و پیامهای متعدد، اعلام داشتند که از شخصیت منطقی و آرام حسین شریعتمداری شگفت زده شده اند.

بنابراین گزارش تاثیرات تبلیغات سوء رسانه های مغرض علیه نیروهای انقلابی و ارزشی و عدم دفاع و معرفی صحیح این افراد موضوعی است که در رسانه ها جریان معتقد به انقلاب کمتر به آن پرداخته شده است.

اتهاماتی نظیر بازجو بودن حسین شریعتمداری که اولین بار توسط اکبر گنجی در روزنامه صبح امروز به آن پرداخته شد، علی رغم بارها تکذیب شریعتمداری، روز گذشته نیز در برنامه "رو به فردا" به کنایه توسط دکتر کواکبیان دیگر مهمان منطقی این برنامه مطرح شد که پاسخ شریعتمداری به آن قابل تامل بود.

شریعتمداری در پاسخ به این کنایه، با متانت خاص خود جواب داد: متاسفانه ثواب بازجویی در نظام جمهوری اسلامی هنوز در کارنامه من ثبت نشده است.

از سوی دیگر با وجود اینکه اتهامات متعددی به روزنامه تحت مدیریت شریعتمداری در برنامه دیشب وارد شد، وی کمتر سعی در دفاع از روزنامه کیهان داشت و بیشتر وقت خود را به دفاع از انقلاب اختصاص داد.

در انتهای برنامه هم که کواکبیان، سعی داشت موضوعاتی نظیر گافهای مشایی را پیش بکشد، وی با وقت شناسی در این مورد سکوت کرد حال آنکه بیشترین انتقادات به مشایی و همپالگی هایش در دولت، توسط شریعتمداری انجام شده است.

با این حال ضمن بیان این موضوع که همه خط مشی و سیاستهای روزنامه کیهان مورد قبول تحریریه جهان نيوز نیست، لازم دیدیم از حسین شریعتمداری که همواره دفاع از انقلاب را ارجح بر دفاع از شخص خود دانسته تقدیر نمائیم.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
دفاع از انقلاب توسط شریعتمداری ما را یاد خاله خرسه می اندازد. عجیب است که شما خوشتان آمده است.
توی نمایشگاه مطبوعات هم شلوغ ترین غرفه شاید غرفه کیهان بود که مردم حسابی توی این غرفه مشغول صحبت بودند و بحث های جالبی هم اتفاق می افتاد نکته جالب برای من صحبت های یه پسره بود که پیام فضلی نژاد رو دیده بود با اون ریش پرفسوری مخصوصش کلی تعجب کرده بود می گفت من فکر کردم اینا هرکی ریش نداشته باشد رو کافر و مشرک می دونند ، من فکر می نمی کردم توی اینا این تیپ آدمی هم باشه منم بهش گفتم به این چیزی که می بینی اعتماد کن نه اون که می شنوی
Iran, Islamic Republic of
خوشم اومد از كواكبيان واقعاً به اين ميگن يه آدم چيز فهم .4 تا مثل آقاي كواكبيان بايد بيان تو تلويزيون صبحت كنند كه مردم روشن بشن چه خبره .باز هم از آقاي كواكبيان تشكر ميكنم
Iran, Islamic Republic of
خدايش آقاي شريعتمداري ديشب با دليل و منطق و عقلاني و بدون هيچ كلي گويي حرف زد
Iran, Islamic Republic of
آقای شریعتمداری، من شیفته آرامش شما شدم!
بعد از حرف‌های شما در "روبه‌فردا"، من شیفته آرامش شما شدم. شما مثل آن پیرمرد روستایی که بی خبر از همه‌جا سر زمین پرت‌افتاده اش کار می‌کند، آرام بودید. چطور توانستید به‌این‌خوبی به مغزتان استراحت بدهید؟ به‌این‌خوبی بدون کارکشیدن از مغز، حرف‌های دیگران را مثل ضبط‌صوت تکرار می‌کردید و در سناریوی ذهنی‌تان همه را صهیونیست و امریکایی می‌خواندید. اما باید تمرین کنید تا درمقابل حرف ساده دیگران این‌طور هول نشوید و آرامش معروف‌تان را داشته باشید.
وقتی شما راهپیمایی سبزها را بدون مجوز خواندید و کواکبیان هم تجمع میدان ولیعصر احمدی‌نژاد را بدون مجوز دانست، شما بیخود قاتی کردید و نمی دانستید احمدی‌نژاد کار خوبی کرده یا نه! البته مثل خود احمدی نژاد شما هم می گفتید که همه خارجی هستند و سندش هم موجود است!
خوب که فکر می‌کنم می‌بینیم بیخود شما به آرامش نرسیده‌اید؛ کسی که نه از اینترنت خبر دارد و نه از مطبوعات، نباید هم پیر بشود. حتی از مطالب چاپ‌شده در کیهان خودتان هم خبر ندارید! البته رمز آرامش شما در ادعاهایی است که مثل رییس‌تان احمدی‌نژاد که خودش را کارشناس همه‌جانبه می داند، می‌کنید. خوب عیبی ندارد که آدم ادعا کند کاری جز مطبوعات و خبر -آن‌هم در سطح بین‌المللی- ندارد، اما نتواند حتی اسم یک وب‌سایت را درست بگوید.
من نمی‌دانم چرا می‌گویند شما بازجو بوده‌اید. آدمی با این آرامش مگر بازجو می‌شود؟ این‌که وسط مناظره ناگهان از کواکبیان خواستید صریحا بگوید با موسوی است یا ضد او، که بازجویی نبود. یک سوال ساده بود ؛ آن‌هم با آرامش خاص شما!
Iran, Islamic Republic of
عبرتی باشه برای جهان که دائما سعی در تخریب شریعتمداری داره
Iran, Islamic Republic of
شاهد روباه دمشه
مگه شما کی هستین که کیهان مورد تایید شما باشه
خیلی بالا گرفتین خودتونو
عرصه سیمرغ نه ....
Iran, Islamic Republic of
ازآقای حسین شریعتمداری که همواره دفاع از انقلاب را ارجح بر دفاع از شخص خود دانسته تشکر می کنیم خداوند این انسان وارسته ومتین را برای انقلاب حفظ نماید.
Iran, Islamic Republic of
ما هم از جناب آقای شریعتمداری که همیشه با منطق از ارزشها حمایت و از بدیها انتقاد میکند تقدیر وتشکر میکنیم .
Iran, Islamic Republic of
ولی بازجو بودیااااااا ، من یادمه ...
Iran, Islamic Republic of
مناظره خوبي بود اي كاش شريعتمداري در مقابل اصلاح طلبان تندرو تر قرار مي گرفت تا مردم بيشتر از اين نوع شائبات مطلع و اقناع مي شدند.
از صبر و متانت دو بزرگوار متشكريم.
Iran, Islamic Republic of
این نظر شماست آقای شریعتمداری فقط متهم می کرد و اصلا حوصله پاسخگوئی به سئوالات متعدد رقیب را نداشت
Iran, Islamic Republic of
از شریعتمداری باید همین شما تقدیر کنید. به روباه گفتند شاهدت کو؟گفت دم خودم
Iran, Islamic Republic of
برادر عزيز حاج حسين شريعتمداري يكي از ذخاير الهي براي انقلاب و حزب الله است خداوند وجود ايشان را حفظ نمايد و دشمنانش را مفتضح گرداند
Iran, Islamic Republic of
شریعتمداری قدرت بیان و استدلال خوبی دارد. دوست و دشمن زیادی هم دارد. به خاطر همین ویژگی.
Iran, Islamic Republic of
خيلي بي ادب هستيد
Iran, Islamic Republic of
با سلام. ما كه متوجه نشديم اين حسين آقا دنبال چي بود ولي معلوم شد كه چقدر سواد داره!!!!
Iran, Islamic Republic of
کسانی که دوره شهید بهشتی مظلوم را درک نکرده و یا در آن دوران سن و سال زیادی نداشته اند شاید ندانند ترور شخصیت یعنی چه. مصداق آن در شرایط امروز شخصیت انقلابی و فرهیخته ای چون شریعتمداری است.
افراد نادان که در برابر استدلالات متین و قوی شریعتمداری چیزی برای گفتن ندارند سعی می کنند با فحاشی به او خود را تخلیه روانی و به خیال خام خویش شریعتمداری را ترور شخصیت کنند.
امروز کمتر کسی در ایران قدرت بیان و قلم او را دارد و کمتر کسی به اندازه او مستدل و متین صحبت می کند.
Iran, Islamic Republic of
خدا امثال آقای شریعتمداری را برای این مملکت حفظ کند ان شاد الله
Iran, Islamic Republic of
کافر همه را به کيش خود پندارد- خطاب به تويي که ياد خاله خرسه مي‌افتي، يا داستان رو نفهميدي يا...؟
Iran, Islamic Republic of
من در خبر قبلی هم در همین زمینه کامنت گذاشتم اما درج نشد،عرض کرده بودم که دقیقا در منزل ما که جوی نسبتا متاثر از تاثیرات منقی این قبیل تبلیغات داشت شخصا از تناقض ذهنی ام با تصاویری که برای اولین بار از این شخص دیدم متعجب شدم وهمگی اعضای خانواده به این قضیه اذعان داشتند و این واقعا نشان از کم کاری رسانه های داخلی و پر کاری رسانه های خارجیست متاسفانه.
Iran, Islamic Republic of
نظام مدافی دیگری جر شریعتمداری وعلم الهدی واحمد خاتمی ندارد با سند سازی وتقسیم مردم به حسینی ویزیدی نمی شود مملکت داری کرد
از جهان نیوز که دانشگاهیان در ان کار مکنند بعید است که اینگونه یک جانبه عمل میکند
Iran, Islamic Republic of
حاج حسین شریعتمداری در بحث دیشب دقیقا روی نقطه ای دست گذاشت که آقایان مطهری و خوش چهره می ترسند آن را مطرح کنند ؛
برنامه ریزی اغتشاش از قبل انتخابات برنامه ریزی شده بود و کروبی خاتمی و موسوی آتش آن را روشن کردند
Iran, Islamic Republic of
آقای شریعتمداری که این همه اطلاعات از نقشه براندازی از قبل انتخابات داشت ، چرا در برابر سوال اقای کواکبیان که پرسید چرا اطلاعات را در اختیار شورای نگهبان نگذاشتید تا عوامل فتنه را رد صلاحیت کند، جرا طفره رفت و زمین گیر شد و تا آخر هم جواب نداد
انشا الله علاقمندان به او در قیامت با او محشور شوند
Iran, Islamic Republic of
راستي ما ندونسيم اوشون تا حالا چند نفر را جذب كردند البته كه قدرت عجيبي در دفع دارند. من فكر مي كنم مصداق حق و باطل بودن در جمهوري اسلامي ايران آقاي شريعتمداري است ديدگاههاي غير نظر ايشون ساده لوحانه و از روي بي سوادي است البته نظام تا آدمهايي مثل ايشون داره نيازي به دشمن نداره خدا حفظش كنه بالاخره اين هم يه جورشه
Iran, Islamic Republic of
خدا بحاج حسین قمت بیشتری عنایت فرماید . یک تنه ازسال 76 درمقابل نا اصلاح طلبان ایستد تمام پیش بینی های وی بحقیقت پیوست
Iran, Islamic Republic of
اينكه مي گوئيد خيلي ها به شما پيغام و زدند و از اين حرف ها نشان بر اين دارد كه متاسفانه عده ي زيادي از مردم ما عقلشان به گوششان است و به عقل و حتي چشممان هم نيست . تا حالا شايد يكبار هم مقاله هاي شريعتمداري را نخوانده باشند ولي چون امثال VOA و BBC P اين بابا رو بازجو و قاتل و تير خلاصي زن معرفي كرده مردم ساده هم باور مي كنند .
Iran, Islamic Republic of
اگه يه كم شجاعت داشته باشي به راحتي درك مي كني كه شريعمتداري يه انسان كامل وانقلابيه . بقيه حرفا ديگه الكيه
Iran, Islamic Republic of
بنده هم تصویر ذهنیم با انچه دیدم و حقیقت داره متفاوت بود. بعضی از سایتها و شخصیت ها برای اینکه بگن ما معتدلیم به کیهان حمله می کنند که باید پیش خدا بخاطر اینهمه تخریب و توهین پاسخگو باشند.
Iran, Islamic Republic of
همین آقایون هستند که مملکت اسلامی ما را میخوان به جای باریک ببرن تا اینکه خودشان زمام دار فرهنگ بی فرهنگی شوند . من از آقای شریعتمداری تشکر می کنم که اینقدر جان سوز به فکر این انقلاب هستند . به بعضی شیرین بابا ها هم می گویم که خودشان را بازیچه انگلیس نکنند.
Iran, Islamic Republic of
بابا دلتون خوشه حاج حسین بدجوری کم آورده بود اون هم مقالب کواکبیان اگه بخواد با کروبی و موسوی و ... مناظره کنه که دیگه واویلا شما را به خدا اینها را از طرف اصولگرایان برای مناظره نفرستین حاج حسین بهتره با حاج حسن فقط بنویسند
اقای شئیعتمداری . به خدا قسم انقدر که شما و همکارانتان در روزنامه کیهان . با تندروی هایتان به این نظام ضربه زدید . رسانه های بیگانه نزدند
Iran, Islamic Republic of
به دوستانی که مخالف شریعتمداری هستند ،توصیه می کنم پیش بینی های علمی کیهان قبل از انتخابات را بخوانند قطعا شگفت زده خواهند شد و هوش سیاسی این مرد ارزشمند را تحسین خواهند کرد بشرط انصاف وعدم مرض!
ایشان در مناظره هم به دو مورد پیش بینی (عدم قطعی بودن کاندیداتوری خاتمی و جایگزینی موسوی بجای او در ابتدای معرفی خاتمی و نیز انتخاب نماد زنگی (سبز ) اشاره کرد ولی خیلی فراتر از این مسائل راهم پیش بینی کرده است.
ثانیا آقای کواکبیان کیهان را متهم می کند به مسائل مربوط به مشایی !!؟در حالیکه هیچ روزنامه ای به اندازه کیهان به مشایی اعتراض نکرده است - به آرشیو مراجعه کنید
Iran, Islamic Republic of
یکی از خصوصیات طرفدارای موسوی این است که وقتی سخن حقی برخلاف نظرشان می شنوند به جای پذیرش حق، هوچی گری راه می اندازند و خود را به ندانستن می زنند و یاد خاله خرسه می افتند عزیز من تو به خاله خرسه چکار داری. فکر کن اگر حرف حق زده شد آن را بپذیر. چرا روی حرف حق پا می گذاری؟
Iran, Islamic Republic of
شریعتمداری رو آدمی تند میدونستم ولی تو برنامه دیشب به نظرم ایشون آدم متین و موقری بودن بر خلاف هیجاناتی که آقای کواکبیان داشتن و زیاد انرژی مثبتی رو به بیننده نمیرسوندن !
Iran, Islamic Republic of
اصولا خصوصیت آدم ها بزرگ همین است که دشمن زیاد دارند؛ اگر می توانستند پاسخگوی "منطق" و "استدلال" آقای شریعتمداری بشوند که نیازی به تخریب او نداشتند.
همین اخلاص و هوشمندی شریعمتداری است که خیلی ها را به تخریب شخصیت او وادشته است. البته هستند کسانی که علی رغم تفاوت سلیقه به این موضوع اشاره کرده اند، یکی از همین دوستانی که زمانی با کیهان همکاری می کرده است و به هر حال به خاطر اختلاف سیلقه از کیهان جدا شد، چند وقت پیش در وبلاگش (qobar.blogfa.com) مطلبی نوشته بود که خواندنی است:
"بعضی آدم‌ها در کشور ما مظلوم‌اند؛ یعنی خیلی اوقات بی جهت اذیت می‌شوند و حرف و تهمت می‌شنوند و البته که این ویژگی تلخ روزنامه‌نگاری و صراحت و سلامت نفس است که نمی گذارد شما ساخت و پاخت کنی و بساز و بفروشی کسب درآمد کنی...یکی‌شان همین حسین شریعتمداری است! همه او را به خاطر رسانه‌اش می‌شناسند اما...همه جا گفته‌ام و باز می‌گویم همانطور که با عطریانفر گفتگو کرده‌ام با قنواتی، منتجب نیا، رحمانیان(شرق)، دعایی، کرمی، صحفی و مهاجری و فضائلی و هرندی گفتگو کرده‌ام با شریعتمداری هم نشست و برخاستکی داشته‌ام...شک ندارم هرکسی با هر فکر و گرایشی، نیم ساعت با او همراه شود؛ پشت سرش نماز می خواند، شک ندارم؛ علتش هم واضح است؛ خلوص نیت و کاربلدی او."
شما هم که در معرفی این شخصیت مبارز و متدین نقش دارید، نزد خداوند اجر خواهید برد. برای حفظ شما و آقای شریعتمداری و بقیه نیروهای منطقی و بی ادعای انقلاب، به درگاه خدا دعا می کنیم.
Iran, Islamic Republic of
مرحبا به آقای شریعتمداری که فقط پشت سر قانون اساسی و ولایت فقیه صادقانه حرف میزنند و وامدار و تعصبی به اشخاص بلند پایه نظام نیستند.خدا به ما هم این توفیق را بده که جز در مسیر قانون اساسی و پیروی از اوامر رهبرمون در مسیر دیگه گام نذاریم و ملاک محبوبیت افراد مسول نظام را پروی از ولایت قرار داده ولا غیر.
Iran, Islamic Republic of
امثال آقای شریعتمداری که بعنوان دیده بانی امین و هوشمند برای نظام خواب را از دشمنان ربوده فخر اسلام است. خدا حفظش کند.
Iran, Islamic Republic of
بازجو نبودی شکنجه گر که بودی ....
Iran, Islamic Republic of
شریعتمداری شخصیتم مگه داره ؟؟
Iran, Islamic Republic of
شریعتمداری وکیهان رو از دشمنانشون بشناسید.
مگر شریعتمداری غیر از حرف واستدلال کار دیگری انجام می دهد که نمی توانند آن را تحمل کنند!؟یک کیهان را نمی توانند تحمل کنند ولی دم از آزادی بیان می زنند.
Iran, Islamic Republic of
متاسفم براي اون كسي كه شريعتنداري رو با شهيد بصير بهشتي مقايسه كرده.رذالت از چهره كريه اين آدم ميريزه.
Iran, Islamic Republic of
خدا بهت عزت و به قلمت دوام بده برادر حسین
Iran, Islamic Republic of
آقای شریعتمداری شما چون از پدر بزرگ من هم بزرگتر هستید من شما را جد بزرگوار خطاب می کنم

جد جان قرار نیست مغزی که خداوند آک به ما داده همانطور به او تحویل بدهیم .کمی از آن استفاده کنید .
فکر کنم سلیفون روی مغز شما هنوز باز نشده !! به خدا اجری نه تنها دنیوی بلکه اخروی هم دارد.پیری محدودیتی برای شما نیست
زگهواره تا گور دانش بجوی ...
Iran, Islamic Republic of
واقعا باید از آقای شریعتمداری به خاطر ادبشون تقدیر کرد.
Canada
ببینم مگه هرکی از کسیسوال کنه بازجوست؟
ترور شخصیت یعنی همین دیگه یعنی حضرت علی هم بازجو بود ؟
آقای شریعتمداری هرکی و هر چی هست چون با منطق و مستدل صحبت و از سر شکم سیری و باد سر معده چیزی رو نمی پرونه خیلی هایی که منافعشون در خطره ازش می ترسن چون میدونن که پته شون روی آب میریزه اصولا کسی که ریگی به کفش داشته باشه و یا یه جورایی مشکل داره از حرف حق می ترسه و سعی در تخریب و یا سرکوبش داره شاید هم وامدار گروه و یا ...باشه الله اعلم
درود بر شریعتمداری و دکتر احمدی نژاد که شعور و منطق و حرف بر سر اعتدال و عدالت و عدم سرسپردگی به این و آن را احیا کردند
من نمیدونم مخالف های آقای شریعتمداری کجاشون درد میگیره وقتی حرفهای منطقی ایشون رو می شنوند و یا میخونند
برام خيلي جالب بود
آقاي كواكبيان اون چند هزار نفر رو در اغتشاشات مي گفت مردم دلسوز نظام و رهبري

ولي جمعيت چندين ميليوني مردم در حمايت دكتر احمدي ن‍‍ژاد رو خطاب مي كردند دوستان آقاي احمدي نژاد و باني اغتشاشات
Iran, Islamic Republic of
آنقدر فضا را آلوده کرده اند که اگر رئیس جمهور قانونی کشور برای مردمش سخنرانی کنه (میدان ولی عصر (عج)) میگویند چرا از وزیر کشورش! مجوز نگرفته توی افغانستان هم که مطلوب آقای کواکبیان است اگر چنین حرفی بیان شود گوینده را به دارالمجانین میفرستند.
Iran, Islamic Republic of
شريعتمداري بدون ملاحظات ديبلماتيك بعضيها فقط حقايق تلخ را بيان مي كند البته همواره با هجمه تبليغاتي كساني كه از نشر واقعيت واهمه دارند مواجه بوده و هست
Iran, Islamic Republic of
اون موقع که جهان به لواشک می گفت لحاف تشک کیهان تیراژ میلیونی داشته!

در ضمن آقای کواکبیان دیشب شانس آورد که اسم برنامه رو به فرداست و اگرنه بهانه ای برای فرار از گذشته ی سباه افراد مورد حمایتش نداشت!
Iran, Islamic Republic of
کواکبیان اصلا در حد و اندازه آقای شریعت مداری نیست . دیدید دیشب چه جوری به نفس نفس افتاده بود!!!!!!!!!!!!!! نه می تونست بگه من این سران فتنه را قبول دارم نه می خواست خطشو جدا کنه اینا دیگه کین بابا با اینکه خودشون اقرار به اشتباه می کنن بازهم میخوان دست از لج بازی بر ندارن!!!!!
France
ایشون با این سابقه خبررسانی و مطبوعاتی آنقدر حرفه ای هستند تا بدونند در مقابل تلویزیون و مردم چگونه صحبت كنند و خوب اینو می دونه كه چطور در مقابل میلیونها بیننده مظلوم نمایی كند .

این از حیله هایی است كه فقط از امثال شریعتمداری بر می آید .
Iran, Islamic Republic of
شیوه مناظره کروبی و موسوی را به خاطر بیاورید . زمان که مسلماً برای طرفین مساوی هست اما یک طرف ، طرف مقابل را در برابر انبوهی از تیترهای سوال گونه قرار می دهد . به جای پاسخگویی به سوال ها ، تیتر چندین موضوع را پشت سر هم عنوان می کند . طرف مقابل در زمان محدود خود فقط بخشی از این سوالات را جواب می دهد . این می شود که آقایان می گویند حاچ حسین به همه سوالها جواب نداد حال آنکه جوالهای مطقن ایشان را درک نکرده و همانند آقای کباکبیان طفره می روند . دوستان فقط به این سوال جواب بدهند که کیهان از کجا فهمید که این اتفاقات می افتد و شد آنچه نباید می شد ؟ البته اگر به جای پاسخگویی باز هم اتهام ضبط صوت وارد نکنند .
لهم قلوب ٌلا یفقهون بها و لهم آذانٌ لا یسمعون بهاو لهم اعینٌ لا یبصرون بها اولئک .....
Iran, Islamic Republic of
حاج حسین رو عشقه
Iran, Islamic Republic of
آفرین شریعتمداری!بزن بکش همه ی این اصلاح طلبارو
Iran, Islamic Republic of
سلام
آقا خدايش من خودم زياد از حاج حسين خوشم نمي اومد ولي ديشب باهاش حال كردم دمش گرم
Iran, Islamic Republic of
من هم به عنوان يك مسلمان ايراني از جناب آقاي شريعتمداري صميمانه تشكر و قدرداني كرده و از خداوند متعال براي ايشان و همه دلسوزان جمهوري اسلامي ايران آرزوي موفقيت رون‌افزون مي‌كنم. خداوند, دشمنان اين نظام را چنانچه قابل هدايت نباشند, به حق محمد و آل محمد روسياه و محو گرداند.
Iran, Islamic Republic of
با اين تحليل هاي آب دوغ خياري نمي تونيد شكست حاج حسين در مناظره با كواكبيان رو توجيه كنيد.
ولي درست مي گيد من هم هيچ وقت برادر حسين رو در مناظره ها اينقدر ضعيف و ناتوان نديده بودم
Iran, Islamic Republic of
با سلام
من تا دیشب جناب کواکبیان را نمی شناختم و فقط اسم ایشان را شنیده بودم ولی بسیار متاسف شدم وقتی دیدم ایشان از طرفی دم از پیروی از ولایت زده و از لفظ آقا استفاده می کردند و از طرف دیگر قضیه فتنه و سران فتنه را که رهبر مطرح کرده اند را زاییده ذهن آقای شریعتمداری می دانستند.
دوم اینکه بعد از نمازجمعه 27 خرداد و ادامه اطلاعیه های ضد ولایت کاندیداها هنوز هم به نوعی می خواهد ایشان را فقط کاندیدا بنامد. واین همه اقدامات و ضرر وزیان هایی را که به کشور وارد شده هیچ انگاشته نادیده بگیرند.به قولی کسی را که خوبیده است می توان بیدار کرد ولی کسی را که خود را به خواب زده است نمی توان بیدار کرد.
نهایتا اینکه متاسفانه ایشان در پیشنهادشان خواستار الگو گیری از کشور افغانستان شدند که بسیار برای بنده مایه سرافکندگی بود.
Iran, Islamic Republic of
حسين شريعتمداري ديده باني است كه وظيفه خود رابه خوبي انجام مي دهد جزاك الله خيرا
Iran, Islamic Republic of
تا آنجاییکه من می دونم شریعتمداری آدم حزی اللهی و ولایت مداری هست و این رو ثابت کرده حالا چرا جهان هی می خواد خودش رو به آدم های حزب اللهی نچسبونه نشانه یه مشکل عقدیتی در مسئولان سایت جهان هست مثلا می خواد بگه ما بیطرفیم معتدلیم . نه باباجون بی طرف نباش طرف حق باش
Iran, Islamic Republic of
خدمت گمراهان عزيز عرض كنم كه با پرت و پلا گويي در مورد آقاي شريعتمداري چيزي عوض نمي شه منظورم اينه كه كسي كه گوساله بدنيا اومده خب گاو هم از دنيا ميره
مسلمين و عزيزاني امثال آقاي شريعتمداي هميشه دشمن داشته اند كه اگه نداشتند ابليس رو اخراج مي كردند.
اينها هم هميشه الگوي ما هستند
آقا مؤمن توي اين آخر الزمان بايد مؤمن مبارز باشه والسلام
در ضمن از دور دست آقاي شريعتمداري رو مي بوسم كه با هيچ بادي خم به ابرو نمي آره
بايد بگم مؤمن خدا ، خدا قوت
Iran, Islamic Republic of
مناظره عالي بود
جاي امام خالي بود

آقاي شريعتمداري عزيز... هميشه عزيزي... دستت را ميبوسم.

خدا حفظت كنه.
Iran, Islamic Republic of
محض اطلاع دوستانی که می گویند شریعتمداری مردمو یا حسینی میدونه یا یزیدی باید بگم که ای حرف یکی مثل شریعتمداری نیست ! بلکه حرف خداست که می فرماید یا حزب اللهی یا حزب شیطان.
ببینم الآن می خاین چی بگین !!!
Iran, Islamic Republic of
واقعا مناظره خوبی بود

این هم خواست خدا بود که مردی که این همه سال به او هجمه شده بود بدون اینکه از خودش دفاع کند شخصیت متین خود را رو کند والله که من طرف هیچ گروه سیاسی وجریان داخلی نیستم ویک ایرانی مسلمان که به هردوش افتخار میکنم وهرکه هم در این راه باشد می خوامش هرچند از آقای کواکبیان هم بدم نمی آد ولی دیشب نشان داد منطق شرعتمداری قوی تر و شخصیت متینی است
Iran, Islamic Republic of
دیشب در جریان مناظره آقایان شریعتمداری و كواكبیان، در پاسخ به شوخی كواكبیان كه وی را بازجو خطاب كرد، وی پاسخ داد كه متاسفانه هیچ وقت توفیق و ثواب بازجو بودن در جمهوری اسلامی را نداشته است .
این در حالی است كه ایشان بارها خود به "گفتگو" هایی كه با كیانوری، از سران حزب توده در زندان داشت، اشاره كرده است كه البته احتمالا معنای آن بازجویی نبوده است.

اما عزت الله سحابی در كتاب " اقتصاد سیاسی جهموری اسلامی " كه در سال 81 منتشر شده است، در صفحه 53 به صراحت بیان می كند كه در سال 69 هنگامی كه در بازداشت بوده است بازجویش حسین شریعتمداری مدیر مسئول كیهان بوده است و حتی بخشی از بازجویی هایش را بیان كرده است .
لازم به ذكر است كتاب فوق الذكر مجموعه ای از مصاحبه با روسای سازمان برنامه و بودجه و بانك مركزی بعد از انقلاب از جمله آقایان سحابی, عادلی , روغنی زنجانی و نجفی می باشد كه توسط بهمن احمدی امویی كه اكنون در زندان است، جمع آوری شده و توسط انتشارات گام نو منتشر شده است.

البته اینجانب همانند جناب شریعتمداری معتقدم كه بازجو بودن در جمهوری اسلامی امری مذموم نیست اما سوال این است كه دلیل تكذیب ان توسط مدیر مسئول متعهد كیهان چیست؟

بخشی از كتاب صفحه 53

در سال شصت ونه كه بازداشت شدم حسین شریعتمداری مدیر مسئول كیهان بازجوی من بود.بازجویی من تمام شده بود ویكی دو ماه هم گذشته بود كه یكباره ایشان من را احضار كردند.با چشم بسته به اتاق بازجویی رفتیم.ایشان گفت جریان این كه گفته ای ولایت فقیه كار آمریكاست چیست؟



من گفتم بنده چنین حرفی نزده ام.گفت موضوع آیت وبقایی چیست؟من هم آن تحلیلی را كه به آن رسیده بودیم تعریف كردم.خود شریعتمداری در تایید صحبتهای من حرفهای زیادی زد.در آن زمان آیت رابطه اش با بقایی را انكار می كرد و می گفت: من با بقایی بوده ام اما دو سه سالی است كه با او قهر هستم. اما شریعتمداری می گفت دروغ می گوید او چنان مرید بقایی یود كه حتی اصلاح سرش را هم مانند بقایی انجام می داد. یعنی تا این حد شیفته بقایی بود.

آن زمان من نا مه‌های آیت را ندیده بودم. بعدها در آن كتابی كه منتشر شد آن هارا دیدم و فهمیدم چقدر به بقایی ارادت داشته است. اما خودش رابطه با حزب زحمتكشان را پنهان می كرد . شریعتمداری گفت تحلیل شما از گردش 180 درجه ای بقایی در سه ماه بعد چیست؟ گفتم ما عقیده داشتیم او یك رند سیاسی بوده است . او این مسئله را مطرح كرده تا ما را یعنی تیپ روشنفكران مذهبی را كه زیر بار ولایت فقیه نمی رفتند از صحنه كنار بزند. مثل قماربازها كه یكباره ورقی را رو می كنند و همه را كنار می زنند. به این ترتیب فقط خودش می ماند و سپس به طریقی سلطنت را باز می گرداند .

شریعتمداری گفت شما سیاسی ها می خواهید همه كارها را تحلیل كنید و اطلاعات لازم را ندارید. گفتم آن اطلاعات چیست ؟ گفت در این فاصله سه ماهه , ارتشبد اویسی دو بار به بقایی تلفن كرده است .

عکس هایی از کتاب و صفحه مربوطه :
http://up.iranblog.com/7/1263461167.jpg

http://up.iranblog.com/7/1263493395.jpg
Iran, Islamic Republic of
اگه شما هم مثل من با مواضع قبلی دکتر کواکبیان آشنایی داشتین الان همین دفاع رو از ایشون هم میکردین
کاربران گرامی:چرا عادت دارین یکی هم که خطش رو از اونا داره به نوعی جدا می کنه وصل بدونین
به هر حال ایشون حرفهای بخشی از مردم را بیان نمود
از دفاعیات انقلابی آقای شریعتمداری هم تشکر می کنم
Iran, Islamic Republic of
بابا یا خیلی گوساله ای یا خودت رو به بزغاله بودن زدی. این صهیونیست موقر اصلا آقا رو قبول نداره و همواره در جهت تشتت و افتراق قلم زده! خوبه یه خورده بصیرت بخری!!
Iran, Islamic Republic of
بیخود نیست که بیشتر رسانه های ضدانقلاب و دشمنان داخلی و خارجی بدجوری زوم کردند روی شریعتمداری و کیهان ، آخه بدجوری ازش میترسن ، چون حسینی وار داره از انقلاب و آرمانهاش دفاع میکنه ، زنده باد حسین شریعتمداری
Iran, Islamic Republic of
اول سلام.
از این همه سعه ی صدر و احترام به مخالف جهان نیوز (که شعار و تنها شعار آقای خاتمی بود) تشکر می کنم و به نظرم این یک افتخار است (این را به دلیل چاپ آن نظر سراسر احساس یکی از دوستان می گویم).
اما به نظرم بهتر است، بخشی هم به عنوان پاسخ بگذارید، تا برخی فکر نکنند، خودشان علامه ی دهر هستند و بقیه ببو!!!
اما در جواب، به نظرم آن دوست عزیز اصلاً‌توجهی به سخنان آقای شریعتمداری نبودند و در کل بحث به دنبال مچ گیری بودند که البته تنها در همان چند موردی که ذکر کردند، موفق شدند. هر چند اگر دقت کنید این چند مورد نیز در مورد احمدی نژاد بود، در حالی که آنچه آقای شریعتمداری در مورد آن صحبت می کرد، چیز دیگری بود، یعنی بحث انقلاب نرم و برای آن دلیل هم داشت و اتفاقاً این موارد را در کیهان می توانید مشاهده کنید (البته نسخه ی الکترونیکی اش هم هست).
با درست و غلط بودن تحلیل های آقای شریعتمداری کاری ندارم (همانگونه که این نوشتار نیز به آن نپرداخته است)، اما در مورد شخصیت او همه دیدند، و به نظر من هم بعید ترین تحلیلی که یک انسان بی طرف در مورد مناظره می کرد، همین تحلیلی بود که دوست عزیزمان کرد، یعنی سادگی، بی مغزی، طوطی بودن و مواردی از این دست.
در مورد جشن پیروزی هم، جشنی که برگزار شد، تحت عنوان جشن پیروزی حضور هشتاد و چند درصدی مردم در انتخابات بود. ضمن اینکه در این برنامه به پایگاه بسیج حمله نشد! اتوبوس و موتور و ماشین و سطل آشغال و ... آتش زده نشد! تیری شلیک نشد! عوامل تابلوی منافقین دیده نشدند! دعوت کنندگان BBC و VOA نبودند! و هزاران سخن دیگر. خوب است خود را باهوش ترین و بقیه را بی مغزترین نخوانیم...
Iran, Islamic Republic of
من که دیشب این برنامه رو ندیدم ولی عجیبه که صداوسیما همچین برنامه ای رو داره که مخالف و موافق دولت می تونن نظرشونو آزادانه بیان کنن
Iran, Islamic Republic of
با دیدن مناظره دیشب خوشحال شدم که طرفدار اصولگرایان نیستم.
Iran, Islamic Republic of
من می خواهم ازپخش برنامه خوب
روبه فردااز صدا وسیما تشکر کنم واز اقای شریعتمداری بخاطر صحبتهای مستند وبامدرکشان از حاج حسین همین انتظاررو میرفت تا پشت صحنه این جریان فتنه را نشان دهد واز اقای کواکبیان هم بیشتر از این انتظار نمی رفت بابا حرف حساب جواب نداره
Iran, Islamic Republic of
منظور مقام معظم رهبري از دفع حداقلي و جذب حداكثري، مردم هستند نه سران فتنه!
Iran, Islamic Republic of
ضربه ای که شریعتمداری به جریان فتنه زده و اونها رو رسوا کرده صد سال دیگم سایتایی مثل جهان نمی تونن بکن.
شما بهتره برین بررسی کنین چطور میشه که نمایندگان باصلاح اصولگرا نیروی انتظامی رو اونقدر تضعیف می کنن که در برابر منافقین کم بیاره
Iran, Islamic Republic of
به نظر ميرسد بسياري از بزرگواران اصلاح طلب فرقي بين معترض ومنتقد قائل نيستند واين مسئله انها رادرپارادوكس قرارميدهد درحاليكه فرق بين اندو زياد است
1- وجودمنتقدبه سياستهاي جاري درهرزمان براي پيشرفت وتعالي جامعه ضروري است چه درمجلس يا مجمع تشخيص يا ... واين معناي حديث( اختلاف امتي رحمه) ميباشد
2- وجود منتقد دلسوز وياحتي غيردلسوز موجب اشكار شدن زواياي پنهان واحيانا اشتباه برخي مصوبات يا قوانين وايين نامه هاست وباعث تحريك مسئولين امر براصلاح اشتباهات خواهد بود.
3- حتي اگرمنتقدي نباشد بايستي سعي كرد تا منتقد تراشيد همانگونه كه درمانورهاي نظامي براي تقويت بنيه نظامي واصلاح معايب يك تمرين دشمن فرضي ميتراشند .
بنابر اين بسياري ازكسانيكه به سياستهاي موجود كلا يا بعضا انتقاد دارند ناخواسته خود راجاي معترض مينشانند وبي جهت مورد حملات قرارميگيرند به نظر بنده كواكبيان وامثال ايشان منتقدندوقابل تقدير ولي بايد جايگاه خود را با معترضين تفكيك كنند.
Iran, Islamic Republic of
شریعتمداری حق گفت وناحق شنید او مرد خدا بوده وهست تاسف خواهیم خورد برای فرافکنان وکواکبیان که نگرفتند پیام حقیقت را.
Iran, Islamic Republic of
از آقای شریعتمداری متشکریم که حقایق را بازگو نمودند انشالله در مناظره های دیگر با سعه صدربیشتر و اطلاعات و اسناد جدیدتر دشمنان را رسوا نماید و افراد فریب خورده را نجات دهد.من چندین بارپیام دادم ولی ماسفانه درج نگردید.
Iran, Islamic Republic of
أين عمار؟
به نظر من جناب آقاي شريعتمداري مصداق بارز عمار زمان هستند؟
خدا ايشان را حفظ كند.
Iran, Islamic Republic of
برخي افراد که قدرت جواب دادن به استدلالهاي آقاي شريعتمداري رو ندارن شروع ميکنن به توهين و تهمت,که البته از آدمهاي سطحي و بي ريشه خيلي هم بعيد نيست.نکاتي که آقاي شريعتمداري از پيروي مو به موي موسوي و ديگر سران فتنه از نسخه هاي صهيونيستي مطرح کردند در مطالعه اي که داشتم به يقين رسيدم که تمام اين اقدامات فتنه گران با پشتيباني فکري و نظري بيگانگان انجام شده.خدا آقاي شريعتمداري را که خشم فتنه گران و اربابان صهيونيستشان
را در آورده براي ما حفظ بفرمايد.
Iran, Islamic Republic of
شریعتمداری جز گند زدن به اوضاع کار دیگه ای نمیکنه !
از نظر ذهن بیمار ایشون همه عامل آمریکا و انگلیس و استکبار و ... هستن

ایشالاه خدا شفاشون بده !
Iran, Islamic Republic of
البته این نشان می دهد که ما به عنوان نیروهای انقلاب در معرفی یاران انقلاب مثل حضرت آیت الله مصباح و حسین شریعت مداری یا ترسو هستیم یا تنبل و یا دچار نفسانیت!
سایت محترم جهان الان وقت جدا کردن صف از آقای شریعتمداری نیست فعلا باید رد یک جبهه باشیم .ما حریفهای مهمتری روبرو داریم مثل فرقه سبز یا جناب مشایی!
شاید مورد حمایت جهان نیوز نباشه.اما من به عنوان یه بازدید کننده همیشگی جهان نیوز معتقدم بهتریم روزنامه حال حاضر کشور کیهانه و بهترین روزنامه نگار شریعتمداری.
خیلی مشتاق دیدن چهره شریعتمداری و لحن بیانش بودم که بالاخره دیدم.
مناظره ایشون شباهت بسیار زیادی به مناظره های اقای احمدی نژاد داره.
Iran, Islamic Republic of
درود بر حسین شریعتمداری و همه کسانی که علی رغم همه هجمه ها مخلصانه از اصول و مبانی انقلاب دفع می کنند
Iran, Islamic Republic of
يكي مرد جنگي به از صد هزار
آفرين بر حاج حسين
Iran, Islamic Republic of
به اعتقادحقیر شریعتمداری ازنیروهای مخلص وپابه رکاب نظام ودرعین حال مظلوم می باشد ازجهان نیوزدرمعرفی نیروهای ارزشی کمال سپاس راداریم