دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۲

شهرام جزایری دولت نمی تواند پرچمدار مبارزه با مفاسد باشد

يکشنبه ۱۰ آبان ۱۳۸۸ ساعت ۱۴:۴۸
کد مطلب: 73401
الیاس نادران نماینده مردم تهران در حاشیه جلسه علنی امروز در جمع خبرنگاران آخرین اقداماتش را درباره شكایت از معاون اول رئیس جمهور تشریح کرد .

به گزارش جهان ، نادران در مجلس شورای اسلامی كه درباره شكایتش از معاون اول رئیس جمهور و ارائه مداركی علیه او به مراجع قانونی سخن می گفت، در واكنش به این جمله تجری كه دولت را تضعیف نكنید، گفت: كسی كه فساد مالی در حد شهرام جزایری دارد نمی تواند پرچمدار مبارزه با فساد مالی باشد. 

وی در پاسخ به سوالی مبنی براینكه آیا برخی نمایندگان و خود نادران علیه رحیمی به كمیسیون اصل نود مجلس شكایت كرده اند یا نه، با تایید این مطلب افزود: ما از مراجع قانونی مثل قوه قضاییه و مجلس پیگیر شكایت علیه رحیمی هستیم. 

نادران گفت: اسنادی را كه تا امروز درباره رحیمی به دستمان رسیده است به مراجع قانونی ارائه كرده ایم .

خبرنگاری از نادران پرسید: آیا شكایت رحیمی از شما به دستتان رسیده است؟ كه وی پاسخ داد: من شكایتی ندیده ایم ولی اگر ایشان شكایت كند استقبال می كنم و خوشحال می شوم ببینم چه مداركی از من دارد.

نادران با تاكید بر پیگیری شكایت از رحیمی در مراجع قضایی گفت: تلاش می كنیم دولت و احمدی نژاد را از این مخمصه رها كنیم.

خبرنگار دیگری پرسید: آیا درست است كه عده ای قصد حكمیت بین شما و آقای رحیمی را دارند؟

نادران پاسخ داد: برخی دوستان در مجلس چنین قصدی دارند ولی من شرط كرده ام تنها در صورتی حاضر به پذیرش حكمیت هستم كه اولا بی طرف باشد، ثانیا همه به نتیجه آن پایبند باشند.

درحالی كه نادران با خبرنگاران صحبت می كرد فرهاد تجری نماینده قصر شیرین از كنار او رد شد و خطاب به وی گفت: دولت را تضعیف نكن!

نادران كه این حرف را شنیده بود در پاسخ به او و در همان جمع خبرنگاران گفت: كسی كه فساد مالی در حد شهرام جزایری دارد نمی تواند پرچمدار مبارزه با فساد مالی باشد.
.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بنام خدا

مي خواهند مانند دوره قبل كه جلوي انتقاد سازنده و بحق دلسوزان و دوستان و خودي ها را از برخي امور دولت را به نام عدم تضعيف دولت گرفتند بگيرند تا زمينه انحرافات و فساد در دولت و بسته نباشد و خودي ها هم نتوانند انتفاد سازده كنند ( جو افروغ و توكلي و ... و ماجرا هاي كردان و مشائي و ... اول دولت نهم را بياد بياوريم)
Iran, Islamic Republic of
میخواهم مثل شهرام جزایری پولدار شوم حتی اگه شده بهم بعد از چند سال بگن مفسد اقتصادی یا حتی به هر قیمتی که شده به همین خاطر دوست دارم فقط امکان داشته باشد 5 دقیقه او را ببینم و این مورد را از او بپرسم به نظر شما می توانم برای 5 دقیقه هم که شده او را ببینم اصلا الان کجاست