يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۱۳

اقدام ارزنده رئیس جمهور در برخورد با محافظ هتاک

شنبه ۴ مهر ۱۳۸۸ ساعت ۱۰:۵۱
کد مطلب: 67803
عکس تزئینی است
عکس تزئینی است
رئیس جمهور با رفتار زننده یکی از محافظان خود بشدت برخورد کرد .

به گزارش جهان، یکی از مسئولان وزارت بهداشت با ذکر خاطره ای از نحوه تعامل  رییس جمهور با مردم و برخورد شدید با رفتارهای نامناسب با ارباب رجوع گفت: چندی پیش و به هنگام ورود آقای احمدی نژاد به خیابان پاستور سرنشینان یکی از خودروهای حفاظت در تذکری به راننده خودروی پارک شده در این خیابان ،خواستار جابجایی خودرو و ترک محل شدند . تعلل راننده در اجرای دستور باعث گردید که یکی از محافظان با حمله به وی ضمن  هتاکی و بر زبان راندن کلمات ناشایست اقدام به محبوس کردن فرد مذکور در صندوق عقب خودروی حفاظت نماید.

این صحنه در حالی اتفاق افتاد که همراهان راننده که از اعضای خانواده وی بودند به شدت از این اتفاق دچار ترس و وحشت شدند و با بهت و حیرت این صحنه را دنبال می کردند.

پس از  ورود رئیس جمهور به نهاد، مسئول مذکور ماجرا را برای احمدی نژاد بازگو می کند که رئیس جمهور بشدت از این حادثه  خشمگین و ناراحت می شود بطوری که با حضور در محل حادثه ضمن آزاد کردن  فرد بازداشت شده و دلجویی از خانواده وی ،با محافظ خاطی بشدت برخورد و وی را از تیم محافظان خود اخراج کرد.

این برخورد به موقع آقای احمدی نژاد با خوشحالی و ابراز رضایت خانواده فرد بازداشت شده  و اطرافیان مواجه می شود .  
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


فقط در جمهوری اسلامی این حرکات بارافت دیده می شود
درود بر دکتر و محافظان با رافت
و فقط و فقط در ایران براي پارك كردن خودرو طرف را در صندوق عقب حبس مي كنند جايي كه رفتاري با گوسفند هم نمي شه!
کارخوب که ازهرکس صادر شود قابل تقدیر است احسنت براین اقدام
نه خداييش دمش گرم اصلا نياز به اين كارها نيست ما دست رنج آقاي دكتر را ديدييم ايول داره كارت دكتر دست مريضا
جاوید
Iran, Islamic Republic of
دست مریزاد.
بسم الله...
به يك گل بهار نمي شود .اما خودمانيم ،اگر آقاي رييس جمهور بخواهد هميشه و همه جا اينچنين رفتار كند نيمي از اطرافيانش را از دست مي دهد...
پس کاش به شادروان ... هم می گفتیم برود ماشینش را در خیابان پاستور پارک کند. شاید....
نکته ایی که مغفول مانده اعتقاد به انجام چنین اعمالی غیر اسلامی و انسانی در ضمیر رفتار بعضی از نیروهای امنیتی و حراستی نهادینه شده و مهر سکوت و رضایت آگاهانه یا ناآگاهانه از سوی مسئولین تاکنون بهمراه داشته است
الملک یبقی مع الکفر و لا یبقی مع الظلم
ببینم بعد از رفتن رییس جمهور و تا برگشت ایشان به محل واقعه! اون بیچاره هنوز تو صندوق عقب بوده! خوب شد رییس جمهور برگشت وگرنه معلوم نبود کی دست از سر وی خواهند کشید!
قابل توجه افرادی که گفتند فقط در ایران اتفاق می افتد. لطفا اخبار مربوط به درگیری محافظان اوباما (رئیس جمهور امریکا) با اردوغان (نخست وزیر ترکیه) و پرتاب مشت توسط محافظ اوباما به اردوغان را بخوانید. آن هم در نیورورک مقر سازمان ملل متحد.
البته من قصد توجیه عمل محافظ خطاکار را ندارم فقط برای دوستانی نوشتم که همه دنیا را گلستان و ایران را لجنزار می دانند.
هر كدام از مسئولين اگر اينچنين صحنه اي به آنها گزارش شود همين عكس العمل را خواهند داشت مسئله اين است كه مسئولين نمي دانند در اطرافشان چه مي گذرد
در جواب کسی که گفته هر کدام از مسئولین اگر چنین گزارشی را می شنیدند اقدام می کردند؛ توجه آن ها را به رفتار محافظان آقای . . . از روسای جمهور سابق و یا کتک زدن چند جوان مردم در تهران و شیراز جلوی آقای موسوی (در زمان تبلیغات در مسجد قبل و . . .) جلب می کنم که نه تنها ایشان برخورد نکردند، بلکه با لبخند کتک خوردن موافق خود را نگاه می کردند.
با توجه به اینکه گزارشات مختلف این خوادث منتشر شده است و کاملا مستند است؛ از سایت جهان می خواهم که این نظر را سانسور نکند.
موسوي ياد بگيره البته اگه بلد بود هيچوقت سي دي با از اول و اخر گذاشتن حرفاي رييس جمهور نمي ساخت