دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۱

اداره جریان ضد احمدی نژاد توسط هاشمی

چهارشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۸۸ ساعت ۱۲:۳۹
کد مطلب: 51569
نماينده مردم تهران در مجلس گفت: اساس ميدان نفي احمدي تژاد را آقاي هاشمي رفسنجاني اداره مي‌كند.
به گزارش خبرگزاري فارس از قزوين، عليرضا زاكاني سه شنبه شب در مراسم آغاز به كار دفتر جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي در قزوين بيان داشت: در كشور در ميان صف‌بندي‌هاي موجود يك صف‌بندي به دنبال نفي احمدي نژاد است كه سمت و سوي آن را هاشمي رفسنجاني سامان مي‌دهد و اساس اين حركت نيز "نه احمدي نژاد " است. 

وي ادامه داد: امروز مخالفان احمدي‌نژاد يك سياه‌نمايي جدي را در دستور كار خود قرار داده‌اند و حتي به دنبال دادن وعده‌هايي نيز هستند تا بتوانند از اين طريق آرايي كسب كنند. 

زاكاني اضافه كرد: امروز رأي و نظر جريان اصولگرايي احمدي نژاد است چراكه با اين انتخاب گفتمان اصولگرايي ماندگار مي‌شود، البته اين به آن معنا نيست كه مطالباتي نداريم بلكه ما از دولت مطالبه داريم، ولي مطالبه ما چون ديگران در شأن وزارتخانه و غيره نيست. 

وي افزود: مطالبه ما كار و خدمت بيشتر براي افزايش رضايتمندي مردم از انقلاب است و در اين راه هر فردي كه شايسته خدمت باشد، بايد در صحنه خدمتگذاري حضور يابد تا فرصت خدمت‌رساني فراهم شود. 

نماينده مردم تهران در مجلس اعلام كرد: يكي از مسائلي كه ما بايد در صحنه انتخابات فراموش نكنيم، مصالح انقلاب است، نبايد افراد و گروه‌ها در اين فضا به دنبال كاوش اشكال‌ها و ايرادها باشند و اينگونه نباشد كه مانند برخي براي رسيدن به هدف خود از صد نقطه مثبت يك نفر تنها اشكال او برجسته شود. 

وي توضيح داد: شاخص و معيار اصلي ما ولي فقيه است چراكه امروز كشورهاي ديگري نيز هستند كه ادعا مي‌كنند نظام آنها جمهوري اسلامي است، ولي اين جمهوري اسلامي ايران است كه با محوريت ولي فقيه توانسته به حركت انقلابي خود ادامه دهد. 

دبيركل جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي تصريح كرد: يكي از ويژگي‌هاي مهم دولت جسارت پذيرش مسئوليت‌هاي بزرگ است و از اين‌رو تا سال 90، 150 هزار ميليارد ريال سرمايه به مردم بازمي‌گردد و اين تسري عدالت در جامعه است. 

وي اظهار داشت: دولت نهم كاري كرد كه كار دولت‌هاي بعدي سخت‌تر شده است، مگر پيش از اين رئيس جمهور و وزير را مردم به راحتي مي‌ديدند، ولي اين نشدني‌ها در دولت نهم تحقق يافت. 

عضو شوراي مركزي جبهه متحد اصولگرايان عنوان داشت: در حوزه سياست خارجي نيز دولت نهم سياست كشور را از انفعال به سياست طلبكارانه فعال تبديل كرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


امیدوارم آقای رفسنجانی بیش از این راه آن شیخ ساده لوح را نروند