دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۵
۶

صحبت‌ توهین‌آمیز بازیکن عراقی درباره ایران

شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۹
کد مطلب: 496875
علاء عبدالزهراء که سابقه بازی در ایران را دارد در پیامی به انتقاد از تیم‌های ایرانی پرداخت و تاکید کرد که اگر میلیاردها پول به او بدهند بار دیگر بازی در لیگ ایران را انتخاب نخواهد کرد.
به گزارش جهان، ایسنا به نقل از سایت الممیز خبر داد، علاء عبدالزهراء از بازیکنان عراقی است که حضور در لیگ ایران را تجربه کرده است و دو فصل در تیم تراکتورسازی تبریز به میدان رفت، اما نتوانست با این تیم عملکرد درخشانی از خود نشان دهد.

به نظر می رسد که این بازیکن عراقی از حضور در ایران بسیار پیشمان است. او با منتشر کردن یک ویدئو در اینترنت از بازیکنان عراقی خواست که به هیچ وجه حضور در لیگ ایران را تجربه نکنند و خود او هم تاکید کرد که اگر بالاترین رقم ها را به او پیشنهاد دهند هیچ گاه حاضر نخواهد شد که در لیگ ایران به میدان رود.

این بازیکن عراقی که اکنون عضو تیم باشگاه پلیس عراق است، در پیامی که منتشر کرد، مدعی شد که تیم‌های ایرانی به دنبال تخریب بازیکنان عرب و به ویژه عراقی ها هستند و ایرانی ها با مردم عراق مشکل دارند و به همین خاطر اگر میلیاردها تومان پول به او بدهند بار دیگر بازی در ایران را انتخاب نخواهد کرد.

فدراسیون فوتبال ایران قبل دیدار ایران برابر عراق در جام ملت های آسیا 2015 با نامه‌ای که به کنفدراسیون فوتبال آسیا نوشت از دوپینگی بودن علاء عبدالزهراء سخن به میان آورد و همین باعث شده است تا این بازیکن عراقی اینگونه از فوتبال ایران کینه به دل بگیرد و چنین سخنان غیر منطقی و کینه آمیزی را بر زبان آورد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


.. پدرت
United States
????????
بچه ابله ایرانیها از هربازیکن عراقی سرترند بعدش تو عرضه نداشتی خودتو نشون بدی چرا چرت پرت میگی. کرار تو دل ایرانیان جای داره گرچه اونم خیای بی انظباط بود بعدش شما عراقیا عرب نیستید عرب شده اید با تجاوز اعراب هویت خودتانو از دست دادید الان وقتشه از عرب بودن فاقله بگیریر عرب شرمیار تاریخه با کشتن وزنده بگور کردن وداعش طتلبان وخیای....
بصیر
در شرایط فعلی نیاز به وحدت کلمه بین همه مذاهب اسلامی در برابر دشمن مشترک و اصلی که آمریکا و اسراییل و گروهکهای دست نشانده آنان مثل داعش هستند داریم و مطرح کردن مباحث تفرقه آمیز، بازی در زمین دشمن و گناهی نابخشودنی در پیشگاه خداوند متعال و ظلم مضاعف به اسلام و پایمال کردن خون شهدا بخصوص شهدای مدافع حرم در ایران و عراق و سوریه و.... می باشد .فلذا باید بشدت از این گونه سخنان احتراز کرد . بدانید که خدا شاهد وناظر اعمال و سخنان همه ماست . فلذا تقوای الهی داشته باشید و آب به آسیاب دشمن نریزید .
United Kingdom
.... خودتی. اول خوب فکر کن بعد سخن بگو
موافقم،عراقیا شبه عرب ،یعنی عرب شده هستن