يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

دری: فارابی حیثیت ما را برد

شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۲
کد مطلب: 496790
سید ضیاءالدین دری درباره پیدا کردن سرمایه گذار برای ساخت «پهلوان خشمگین» گفت: در حال تلاش هستیم که بتوانیم سرمایه‌گذار پیدا کنیم
به گزارش جهان، سید ضیاءالدین دری در گفت‌وگو با فارس درباره جدیدترین اقدامی که برای ساخت فیلمنامه «پهلوان خشمگین» کرده است گفت: در حال حاضر اتفاق ویژه‌ای در روند ساخت این فیلمنامه نیفتاده است و در حال تلاش هستیم که بتوانیم سرمایه‌گذار پیدا کنیم تا بتوانیم هرچه سریع تر وارد پروسه تولید فیلم شویم. اگر امروز سرمایه گذار پیدا شود یک ماه دیگر این پروژه سینمایی به مرحله فیلمبرداری خواهد رسید.

دری در ادامه با انتقاد از عملکرد بنیاد سینمایی فارابی و پیدا کرده سرمایه گذار گفت: ما نمی‌توانیم گدایی کنیم همان اندازه که بنیاد سینمایی فارابی حیثیت مارا برد بس است. اگر سرمایه گذار علاقه‌مند بود فیلم را می‌سازیم اگر هم نبود نخواهیم ساخت. با این عادت‌هایی که پیدا شده است، همه می‌روند قسم می‌خورند تا سرمایه‌گذار پیدا کنند اما ما نمی‌توانیم چنین کاری انجام دهیم و فیلم بسازیم نمی‌توانم بگویم «آقا توروخدا تورو حضرت عباس پول بده ما فیلم بسازیم»

کارگردان فیلم سنیمایی «سینما سینماست» در ادامه صحبت‌هایش گفت: قصه این فیلمنامه داستان واقعی سرگذشت یک پهلوان ایرانی است، که در شصت سال پیش در تهران قدیم روایت می‌شود. تمام ماجرا در تهران قدیم روایت می‌شود چرا که کاراکتر مورد نظرمان اصالت تهرانی دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *