دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

این‌بار هیوستون صحنه گانگستری شد

دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۷
کد مطلب: 494511
تیراندازی پلیس هیوستون به سمت یک فرد مسلح باعث کشته شدن این فرد و همچنین کشته شدن یک نفر دیگر شد.
به گزارش جهان، فارس به نقل از رویترز خبر داد، تیراندازی پلیس هیوستون به سمت یک فرد مسلح باعث کشته شدن این فرد و همچنین کشته شدن یک نفر دیگر و همچنین منجر به مجروح شدن 6 نفر دیکر شد.

پلیس میگوید که این فرد مسلح به سمت یک نفر که در حال انتقال وسایل خریداری شده خود به خودروی شخصی بوده حمله کرده و با استفاده از کلت کمری اقدام به تیراندازی کرده است. قربانی این حمله که مورد حمله ناگهانی قرار گرفته حدودا 50 ساله بوده و کشته شده است.

براساس این گزارشف پلیس بلافاصله وارد عمل شده و با بالگرد به تعقیب وی پرداخته است. مهاجم به سمت بالگرد پلیس نیز 5 گلوله شلیک کرده است.

این حادثه که در نزدیکی یک پمپ بنزین رخ داده باعث برخورد گلوله‌ها با پمپ و آتش سوزی در این ایستگاه نیز شده و خساراتی وارد کرده است.

در ادامه حوادث مشابه در آمریکا، تیراندازی در قبرستان سنت آنا در ایالت کالیفرنیا نیز حداقل 2 مجروح برجا گذاشت.

به گفته پلیس شهر سنت آنا این حادثه در ساعت 12 ظهر در پارک یادبود «فایرهاون» در قبرستان این شهر اتفاق افتاده است. مجروحان به بیمارستان منتقل شده و مظنونان احتمالی فراری هستند.

هنوز جزئیات بیشتری از این حادثه منتشر نشده است.

همچنین در یک عملیات تعقیب و گریز در واشنگتن دی سی نیز یک افسر پلس مجروح شده و یک نفر نیز بازداشت شده است.

آزاد بودن حمل سلاح در آمریکا به وقوع حوادث مرتبط با تیراندازی منجر می‌شود که تعدادی نیز در این حوادث جان خود را از دست می‌دهند اما لابی سلاح در این کشور به اندازه‌ای قدرتمند است که حتی نمایندگان کنگره نیز حاضر نیستند قوانینی را برای محدود کردن حمل سلاح تصویب کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *