يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

پیام ریاست آیت‌الله جنتی به دشمنان

چهارشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۱:۵۲
کد مطلب: 493372
نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی گفت: کوچکترین شائبه‌ای در زندگی آیت‌الله جنتی وجود ندارد، بنابراین توانمندی و قدرت گرفتن این‌گونه افراد در این عرصه به تداوم جریان اصیل انقلاب کمک می‌کند.
به گزارش جهان، حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدباقر عبادی در گفت‌وگو با فارس در بیرجند، در مورد شخصیت آیت‌الله جنتی، اظهار داشت: آیت‌الله جنتی از مفاخر نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.
 
آیت‌الله جنتی در کمال سلامت سیاسی و اقتصادی است
 
وی افزود: وی با هیچ فرد، گروه و جریان سیاسی تعارف ندارد و در کمال سلامت سیاسی و اقتصادی است.
 
نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: آیت‌الله جنتی فقیهی والامقام است که همواره بصیر و مدافع ولایت فقیه بوده است.
 
عبادی با بیان اینکه انتخاب آیت‌الله جنتی به عنوان رئیس مجلس پنجم خبرگان رهبری انتخاب شایسته‌ای از سوی بزرگان بود، اذعان داشت: این انتخاب پیام وفاداری به رهبر معظم انقلاب، آرمان‌های نظام و ادامه راه شهدا را در خود دارد.
 
وی با بیان اینکه انتخاب آیت‌الله جنتی به عنوان ریاست مجلس خبرگان پیامی استکبارستیز داشت، تصریح کرد: تبلیغات سوء علیه این عالم وارسته هجمه‌های سنگینی داشت اما در نهایت مشخص شد تبلیغات منفی هیچ سودی برای دشمن نداشته است.
 
نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: جایگاه آیت‌الله جنتی در شورای نگهبان سبب می‌شود تا افرادی از هر جناح و پست و مقامی در اثر رد صلاحیت شدن از وی دلخور باشند و در نتیجه وی بیشترین آسیب را ببیند.
 
رأی مردم به آیت‌الله جنتی از روی بصیرت و تشخیص بود
 
عبادی اظهار داشت: در موضوع رأی به لیستی که در تهران مطرح بود، انتظار می‌رفت فردی که بیشترین آسیب را ببیند آیت‌الله جنتی باشد اما رأی مردم به وی نشان‌دهنده این بود که مردم از روی ذائقه سیاسی در مورد نامزدها قضاوت نمی‌کنند بلکه از روی بصیرت و تشخیص رأی می‌دهند.
 
وی ادامه داد: رودربایستی نداشتن آیت‌الله جنتی سبب شده تا علی‌رغم هجمه و فشار تبلیغاتی منفی در شبکه‌های ماهواره‌ای و رسانه‌های غربی، وی محبوب مردم باشد.
 
نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی گفت: کوچکترین شائبه‌ای در زندگی این عالم فقیه وجود ندارد بنابراین توانمندی و قدرت گرفتن این گونه افراد در این عرصه به تداوم جریان اصیل انقلاب کمک می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *