جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۲
۸

كتك كاري در مجلس و اقدام عبرت آموز يك مدير

چهارشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۸۸ ساعت ۱۷:۱۸
کد مطلب: 49327
به گزارش خبرنگار جهان روز گذشته كه پرويز فتاح وزير نيرو به همراه نامجو مديرعامل شركت آب و فاضلاب كشور براي پاسخگوي به سئوالات تعدادي از نمايندگان كه به مجلس رفته بودند، در نمازخانه خانه ملت مورد ضرب و شتم قرار گرفت. 

بعد از پايان نماز جماعت ظهر و عصر "سيروس ب" نماينده بروجن و عضو فراكسيون اقليت در اقدامي زشت در برابر نمازگزاران بدون مقدمه اقدام به ضرب و شتم مديرعامل شركت آب و فاضلاب كشور كرد اما واكنش نامجو براي حاضران عبرت‌آموز بود. 

اين مدير اصولگراي دولت نهم در اقدامي اخلاقي بدون هيچ گونه عكس‌العمل منفي در برابر نماينده هتاك، بلافاصله مشغول اقامه نماز شد و در پايان نماز نيز خطاب به نماينده هتاك گفت: هنگامي كه شما رفتار عصبي از خود بروز داديد، با خواندن دو ركعت نماز از خدا خواستم به من صبر و تحمل عنايت كند و از سر تقصير شما بگذرد. 

اين رفتار مدير عامل شركت آب و فاضلاب كشور در برابر رفتار غيرقابل توجيه و دور از شأن اين نماينده سبب شد حجت‌الاسلام ابوترابي‌فرد نايب‌رئيس مجلس به منظور قدرداني از متانت نامجو، بر دست وي بوسه بزند. 

نامجو از مديران باتجربه و صنعت آب و فاضلاب و برادر دو شهيد گرانقدر دفاع مقدس است كه به عنوان فردي اخلاقي و ارزشي شناخته شده و جالب اينكه نماينده بروجن براي توجيه بي‌ادبي خود نسبت به وي گفته بود چون از دفتر مديرعامل آب و فاضلاب وقت ملاقات خواسته بودم اما اين فرصت در اختيارم قرار نگرفت، با زدن وي به افرادي چون او درس به ياد‌ماندني دادم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


نماینده بروجن ... کرده که این عمل زشت را مرتکب شده اول باید خودش درس بگیرد نه دیگران ودوما باید تاسف خورد به داشتن همچو نماینده ای سوما ایشان اصلا لیاقت و صلاحیت نماینده بودن را نیز ندارد و توصیه میکنم برود از عمل زشتش نزد خداوند توبه کند تا آه ملت نگیر دش در آخر متاسفم برای مردم بروجن با داشتن همچون نماینده ای خدا صبرشون بده .
تماينده بروجن كار بسيار زشتي مرتكب شده و بايد از مجلس اخراج بشه !!فورا بالاخره اسوه اينها امثال ... كه از هر فرصتي براي هتاكي به رئيس جمهور مظلوم استفاده مي كنه
بابا كجاى كاريد؟ نه تنها كسى جرأت نداره به اين نماينده هتاك و بى‌ادب چيزى بگه، بلكه بلافاصله پس از انتشار اين خبر، آقاى ضرغامى اين نماينده را مهمان تلفنى گفتگوى ويژه خبرى پنج‌شنبه شب در شبكه دو كرد تا نشان بده چه حاميان گردن‌كلفتى داره ... !!!
بدا به حال ما که نمایندگان ما اینچنین باشند
Iran, Islamic Republic of
دیروز مطلبی را در سایت شما خواندم در نقد و تحلیل شخصیت مشایی و انتقاد از رئیس جمهور بخاطرهمین مسائل.امروز مطلبی دیگر میخوانم در جهت تقدیر از رئیس جمهور.انصافا خیلی خوشحالم که چند وقتیه سایت شما رو به عنوان یک مرجع اطلاعاتی و خبری انتخاب کردم. یک سایت متعهد و سالم که به معنای کامل اصولگراست. بارها دیدم از رئیس جمهور بخاطر بعضی مسائل انتقاد کردید. ولی بارها هم دیدم از او بخاطر اثدامات مثبت و انقلابی اش تقدیر کردید. این یعنی اصولگرایی متعهدانه. در نقدهایتان هیچ گاه توهین و تخریب ندیدم. در صورتیکه در دیگر سایتها همان موضوعی را که به عنوان مثال شما در مورد آن نقد و حرف داشتید، با لحنی بد و مخرب بیان میشد.لذا به شما به عنوان یک مجموعه انقلابی و پاک تبریک عرض میکنم و امیدوارم همین رویه در مسیر اطلاع رسانی را ادامه دهید و مانند دیگران دچار اعوجاج نشوید.
United States
عمرا یکی از وزرای پیشنهادی یا اطرافی های احمدی نژاد دارای چنین خصلتی باشد. ...
Iran, Islamic Republic of
ای کاش تعدا این مدیران در کوشر بیشتر بشه. امروز که فهمیدم ایشون انتخاب رییس جمهور برای وزارت نیرو هستند واقعا خوشحال شدم.
اون نماینده بی ادب و ... هم سطح درک و شعور خودش رو نشون داده. انها در مجلس هستند که نماینده و مدافع حقوق مردم باشند یا....؟!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
هيات رييسه كجاست ايا اگر به خودشان اهانت شده بود چه واويلايي راه مي انداختند. بجاي بوسه بر دست اقاي نامجو كه خوب است بايد رسما و علني طرح ميشد و از ايشان سوال اين رفتار بي ادبانه را ميكردند ايا وقت ندادن دليل توهين و كتك زدن شد. اين نماينده لابد با زور راي اورده .بايد گريست بر اين مردم و اين چنين نماينده ...و حودسر و نادان و متكبر