دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

هشدار وزارت آموزش و پرورش به خانواده‌ها

سه شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۳:۰۷
کد مطلب: 493106
سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران از بروز پدیده نوظهوری تحت عنوان «پانسیون‌های مطالعاتی» خبر داد و به خانواده‌ها هشدار داد تحت هیچ شرایطی فریب تبلیغات این پانسیون‌ها را نخورند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، مسعود ثقفی با بیان اینکه متاسفانه اخیرا با پدیده نوظهوری با عنوان پانسیون‌های مطالعاتی روبه‌رو شدیم که دانش‌آموزان را به خصوص در پایه دوم و سوم متوسطه با تبلیغات فریبکارانه و اغواکننده در مکان‌هایی خارج از مدرسه جمع می‌کنند، گفت: این مکان‌ها هیچ‌گونه وابستگی به دستگاه‌های دولتی و آموزش و پرورش ندارند.
 
وی افزود: این پانسیون‌ها به جهت آسیب‌های اجتماعی و همچنین موارد عدیده غیراخلاقی به هیچ وجه از سوی آموزش و پرورش تایید نمی‌شوند و مجوزی به آنها نداده‌ایم.
 
سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران به خانواده‌ها هشدار داد که تحت هیچ شرایطی فریب این تبلیغات را نخورند و گفت: با توجه به مسائل خلاف در پانسیون‌ها از جمله استفاده احتمالی از داروهای روانگردان برای رفع خستگی دانش‌آموزان که پس از اتمام مدرسه برای آمادگی در امتحانات نهایی به این پانسیون‌ها می‌روند، خانواده‌ها توجه داشته باشند که فرزندان خود را به این پانسیون‌ها نسپارند.
 
ثقفی افزود: همچنین از اداره اماکن نیروی انتظامی و قوه قضاییه درخواست می‌کنیم با این پدیده به صورت قاطع برخورد کنند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *