دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۱
مهدی محمدی مطرح کرد؛

برنامه موشکی هدف بعدی غربگرایان ایران

شنبه ۱ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۵۵
کد مطلب: 492677
مهدی محمدی عنوان کرد: ناکامی در بدل کردن برجام به یک توافق کارآمد، شاید برای کشور نگران کننده باشد اما برای غرب‌گرایان ایرانی ظاهرا خبر خوبی است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، مهدی محمدی کارشناس مسائل استراتژیک در کانال شخصی اش نوشت: ناکامی در بدل کردن برجام به یک توافق کارآمد، شاید برای کشور نگران کننده باشد اما برای غربگرایان ایرانی ظاهرا خبر خوبی است.
 
به این بهانه، در همین یکی دو هفته، مذاکراتی را با نهادهایی شروع کرده اند که عن قریب به حوزه های برنامه منطقه ای، فعالیت های نظامی متعارف، برنامه موشکی و نهایتا همه حوزه های مرتبط با سپاه کشیده خواهد شد.
 
ظاهرا مسئله، البته بحث درباره مسائلی مانند پولشویی و تامین مالی تروریسم است ولی کیست که نداند امریکا وقتی از این موضوعات سخن می گوید در واقع «برنامه ژئوپلتیکی ایران» را هدف گرفته است.
 
این مسئله جزئیات حیاتی دارد که از آن سخن خواهیم گفت منتها آنچه فعلا توجه به آن اهمیت دارد این است که برنامه پسابرجام امریکا گام به گام در حال اجراست؛ با یک تفاوت مهم نسبت به گذشته، و آن هم این است که این بار گمراه کردن افکار عمومی به سادگی میسر نخواهد بود چرا که "تجربه مهیبی" به نام برجام پیش روی ملت است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *