سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - 18 Jun 2024
 
۰

برجام برای رابطه با آمریکا بود نه بهبوداقتصاد

شنبه ۱ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۵۸
کد مطلب: 492601
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم قضائی با بیان اینکه متأسفانه دولتی‌ها در مذاکرات، بیش از حد به آمریکا خوشبین بودند، گفت: برای آمریکادوستان به نتیجه رسیدن برجام مهم نیست، رفع مشکلات اقتصادی مهم نیست بلکه عادی شدن روابط با آمریکا ولو با قربانی کردن تمام منافع ملت مهم است.
به گزارش جهان، امیرحسین تاریان مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم قضائی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به سخنان رئیس بانک مرکزی کشورمان مبنی بر اینکه «عدم پابندی طرف مقابل به تعهداتش باعث عقب افتادن اجرای طرح یکسان‌سازی نرخ ارز شده» اظهار داشت: بار دیگر صدای رئیس بانک مرکزی کشورمان نسبت به عدم دستاورد برجام برای ایران و عدم پایبندی طرف مقابل به تعهداتش، شنیده می‌شود.

وی افزود: متأسفانه دولتی‌ها در مذاکرات بیش از حد به این کشور اعتماد کردند و خوشبین بودند. در همان زمان مقام معظم رهبری بیان داشتند که آمریکا قابل اعتماد نیست و بد عهد است اما برخی به این سخنان گوش نداند و امروز از بدعهدی طرف مقابل سخن می‌گویند.

عضو شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت با بیان اینکه بدعهدی آمریکا در برجام تجربه دیگری برای ملت ایران شد که به این کشور مستکبر اعتماد نکنند. البته دولتمردان می‌خواهند با عوام‌فریبی برجام را زیبا جلوه دهند تا بدین وسیله انتخابات 96 را هم به سر ببرند.

تاریان با بیان اینکه برای دولتمردان سنگین است که بگویند آنچه از برجام توقع داشتند، حاصل نشده، گفت: افرادی که دیدگاهی نزدیک به غرب و آمریکا داشتند، هدفشان از مذاکرات و برجام، عادی‌سازی روابط با آمریکا بوده است و اینکه ایران را به آمریکا نزدیک کنند. برهمین اساس از برجام های بعدی نیز سخنان به میان می‌آورند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم قضائی در پایان تصریح کرد: برای آمریکادوستان به نتیجه رسیدن برجام مهم نیست، رفع مشکلات اقتصادی مهم نیست بلکه عادی شدن روابط با آمریکا ولو با قربانی کردن تمام منافع ملت مهم است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *