دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

مذاکره یک‌دانشگاه برای ساختمان‌جنجالی‌امداد

چهارشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۵۰
کد مطلب: 492021
امید گفت: وزارت علوم تصمیمی برای خرید مجموعه کمیته امداد امام ندارد و اصولاً امکان خرید چنین ساختمانی برای وزارت علوم وجود ندارد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، محمدحسین امید معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم اظهار داشت: یکی از دانشگاه‌های شهر تهران که دارای ساختمان‌های متعدد و پراکنده در سطح شهر است برای تجمیع ساختمان‌های خود در حال مذاکره با کمیته امداد امام‌خمینی(ره) و تهاتر این ساختمان‌ها با ساختمان کمیته امداد در منطقه سوهانک است.

وی افزود: البته مذاکرات هنوز در مراحل اولیه است و هیچ‌گونه قیمت‌گذاری برای ساختمان کمیته امداد امام‌خمینی(ره) نیز صورت نگرفته است.

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم در پایان گفت: براساس برآوردهای اولیه ارزش مجموعه مورد بحث بسیار کمتر از ارقام مطرح‌ شده در برخی از رسانه‌های جمعی است.

امید در پایان تصریح کرد: وزارت علوم تصمیمی برای خرید مجموعه کمیته امداد امام‌خمینی(ره) ندارد و اصولاً امکان خرید چنین ساختمانی برای وزارت علوم وجود ندارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *