دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
مسئول کمیته فلسطین در نهاد ریاست جمهوری:

ایران در هر شرایطی حامی فلسطین است

يکشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۰۴
کد مطلب: 491536
آیت الله محمد حسن اختری مسئول کمیته فلسطین در نهاد ریاست جمهوری با اعلام نگرانی از خیانت بزرگی که در منطقه در حال وقوع است گفت که ملت ایران در هر شرایطی آمادگی کمک به ملت فلسطین را دارد .
به گزارش جهان به نقل از فارس، آیت الله محمد حسن اختری رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی فلسطین در نهاد ریاست جمهوری در کنفرانس بین المللی "همصدا با اقصی"  که ظهر امروز یکشنبه با حضور مسئولان عالی کشور و اعضای اتحادیه بین المللی سازمانهای غیر دولتی حامی حقوق مردم فلسطین از 30 کشور در تالار ایوان شمس تهران برگزار شد ، گفـت : حضرت امام (ره) حتی قبل از پیروزی انقلاب اسلامی به مسئله فلسطین اهتمام داشت، این ناشی از هوشیاری تاریخی ایشان درباره شرایط و آینده منطقه بوده است.
 
دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت(ع) در ادامه تصریح کرد: اینجانب درباره خیانت عظمایی که در منطقه در حال وقوع است نگران هستم، متاسفانه این توطئه بزرگ با دستان آمریکا و اموال کشورهای عربی در حال اجراست.
 
وی در ادامه با اشاره به روند عادی سازی روابط کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی تاکید کرد: این مسئله بسیار خطرناک است، همانطوری که مقام معظم رهبری نیز بارها اشاره فرموده اند همه توطئه ها درمنطقه در راستای نابودی جبهه مقاومت آغاز شده و شکل گرفته است.
 
به نقل از قدسنا آیت الله اختری گفت: ما شاهد هستیم که مردم فلسطین ماه ها است که انتفاضه خود را آغاز کرده اند و همچنان به این مسیر ادامه می دهند، اما متاسفانه کشورهای عربی حمایتی از فلسطین مظلوم نمی کنند.
 
مسئول کمیته فلسطین در نهاد ریاست جمهوری در ادامه افزود: تمام دنیا شاهد است که رژیم آل سعود با انجام جنایات متعدد خود در عراق، سوریه ، لبنان و یمن رژیم صهیونیستی را به رسمیت می شناسد و تاکنون حتی حاضر به کمک های کوچک هم به مردم مظلوم و ستمدیده غزه نیست.
 
وی با اشاره به درخواست کمک اسماعیل هنیه در سال های گذشته به منظور کمک شش ماهه به حماس برای استقرار قدرت در غزه تصریح کرد: متاسفانه هیچ یک از کشورهای عربی به حماس کمکی نکردند و در نهایت این ایران بود که با کمک به حماس موجبات توفیق این گروه فلسطینی را بوجود آورد.
 
آیت الله اختری تاکید کرد: ملت ایران در هر شرایطی آمادگی کمک به ملت فلسطین را دارد و امیدواریم که امکان کمک های بیشتر به این مردم مظلوم را در آینده داشته باشیم.
 
وی در پایان تصریح کرد: ما منتظر آن هستیم تا پیش بینی امام خمینی (ره) در مورد نابودی رژیم صهیونیستی تحقق یابد، حتی خود صهیونیست ها نیز در این باره نگرانی های جدی پیدا کرده اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *