سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۰

تعزیرات حکومتی "در بند" را قرق کرد

چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۲
کد مطلب: 490649
مسئول روابط عمومی تعزیرات حکومتی استان تهران از بازرسی از واحد های صنفی و رستوران های منطقه دربند خبر داد.
تعزیرات حکومتی  "در بند" را قرق کرد
به گزارش  جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، علی اکبر حقانی، مسئول روابط عمومی تعزیرات حکومتی استان تهران گفت: در قالب 3 اکیپ گشت مشترک تعزیرات حکومتی با بازرسان اتاق اصناف از منطقه ییلاقی دربند بازرسی کردند.

وی در ادامه افزود: به جهت ارتقای میزان اثربخشی در جامعه و برخورد با تخلفاتی که سلامت افراد و جامعه را هدف می گیرد طرح های نظارتی برگزار می شود و در اسرع وقت نسبت به رسیدگی پرونده ها اقدام می شود.

مسئول روابط عمومی تعزیرات حکومتی استان تهران، بیان کرد: در طرح نظارت شبانگاهی در منطقه دربند از 20 واحد صنفی بازرسی صورت گرفت و حدود 8 فقره پرونده به دلیل گرانفروشی و عدم رعایت موازین بهداشتی تشکیل شد و پرونده ها در تعزیرات در جریان رسیدگی قرار دارد.

حقانی در پایان گفت: در این بازرسی ها بیش از یک تن انواع لواشک زردآلو، آلو، آناناس سبز و قرمز آغشته به رنگ های مصنوعی و غیر قابل مصرف را که در محل های نامطلوب و غیر بهداشتی تهیه و نهگداری می شد کشف شد که نهایتاً دستور به معدوم کردن این اقلام داده شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *