چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۶
۲۴

عامل انتشار عکس‌های مینو خالقی بازداشت شد

چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۵
کد مطلب: 490642
حامد طالبی که گفته می‌شود مدیریت کانال قیچی را برعهده داشته، شب گذشته بازداشت شده است.
عامل انتشار عکس‌های مینو خالقی بازداشت شد
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، پس از انتشار تصاویر منتسب به خانم مینو خالقی کاندیدای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از اصفهان در کانال قیچی، حامد طالبی که گفته می‌شود مدیریت این کانال را برعهده داشته شب گذشته بازداشت شده است.

علیرغم بازداشت طالبی، همچنان درباره 2 مسئله ابهام وجود دارد و احتمال می‌رود بازداشت وی برای رفع ابهام از این دو مسئله صورت گرفته است. ابهام اول آن است که به نظر می‌رسد این تصاویر پیش از انتشار در کانال قیچی، در فضای مجازی قابل دسترس بوده و کانال قیچی منبع اولیه نشر آنها نبوده است.  ابهام دوم درباره مدیریت حامد طالبی بر این کانال است؛ از روزهای ابتدایی تاسیس و فراگیر شدن امکانی به نام کانال در تلگرام، کانالی با عنوان قیچی ایجاد شد که حامد طالبی مدیریت آن را برعهده داشت، با این حال این کانال چندی بعد تعطیل شد. مشخص نیست کانالی که بعدها با نام مشابه راه‌اندازی شد همچنان مدیریتش با حامد طالبی بوده است یا فرد دیگری اقدام به تاسیس آن کرده است.

ضمن اینکه بعضی منابع مرتبط با خانم مینو خالقی نیز معتقدند منبع انتشار اولیه تصاویر شخصی، بعضی از آشنایان وی هستند. منابع دیگری نیز می‌گویند این تصاویر از ایمیل‌های ناشناسی به افراد مختلف ارسال شده است.  همچنین گفته می‌شد این تصاویر پیش از این در اکانت فیس‌بوک خانم خالقی وجود داشته. با این حال خبرنگار تسنیم  نمی‌تواند هیچ یک از این ادعاها را صحت‌سنجی کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد
جالب است بعضی کانال های تلگرام هرچه میخواهند علیه کشور مینویسند و کسی بهشان کار ندارد اما انتشار یک عکس چنین برخوردی در پی دارد.
نواب
در قانون چیزی داریم به اسم شاکی خصوصی مطالعه کنید
محمدعلی
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه آقایون مسؤل!
پس میتونستید پشت صحنه اینهمه کانال تلگرام مستهجن که اینهمه فیلم و عکس مبتذل رو دست جوون و نوجوون مردم میدهند را شناسایی کنید و نکردید؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
وای بر عاقبت بد شما
چرا خانم خالقی باید با آن وضع عکس بگیرد کسی ولایتمدار واقعی باشد در همه جا باید پوشش خود را حفظ کند تا دیگران از او نقطه ضعف نگیرند معلوم است این خانم مردهای خارجی را نامحرم نمی داند و فقط از نقطه نظر ایشان مردان کشور ایران آنهم فقط در کشور ایران نامحرم هستند ولایتمدار واقعی کسی است که با پوشش درست (چادر و مانتو مهم نیست) در همه جا حتی کشورهای خارجی هم حفظ کند نه فقط در ایران حجاب داشته باشد. ماه هم همیشه پشت ابر نمی ماند توسط کسی و یا کسانی رسوا می شود.
الان شما خودت با ديدن اين عكس ها چشم به ناموس مردم دوختي برادر
حسینی
عزیزم حرف از مسلمونی بزن. ولایتمداری پیشکش. همین الان خیلی از افرادی که وارد مجلس شدن باید تو مسلمونیشونم شک کرد. حالا کم کم حال این افراد برای مردم برملا میشه باید یکم صبر کرد.
حسینی
بابا یکی نیست بگه این خانم محترم به چه مجوزی رفته خارج کشف حجاب کرده. قانونی بوده؟ شرعی بوده؟ عرفی و اخلاقی بوده؟ اصلا شاید این خانم یه دین دیگه ای داشته باشه. مسلمون بودن که به شناسنامه و توی ایران زندگی کردن نیست. نمیشه که آدم ظاهرش توجامعه یه جور باشه ولی تو خارج از جامعه خودش به اعتقادات پایبند نباشه.
حیران برجام
United States
خانم مینوخالقی خودش عکسهاشوگذاشته توفیس بوک چرااینوگرفتن؟؟؟
آگر تصاویر واقعی بوده است چون در اماکن عمومی است پس اشکالی برای انتشار آنها وجود نداشته اگر جعلی است ایشان را باید برای جعل محاکمه کرد. حال باید دید اتهام ایشان انتشار عکس های واقعی است یا جعل عکس و تهمت... اگر عکس ها واقعی باشند مجلس در همین روزهای آخرش باید وزیر اطلاعات را استیضاح کند چون در مورد داوطلبان اطلاعات درستی به شورای نگهبان نداده است
حالا دارم متوجه میشم چرا اصولگرایان از دستگیری عامل انتشار عکس ها عصبانی و نگران هستند... بگو پس...
جهان جان
اینهمه احتمال و روایت رو برای خبرهای جریان مخالف هم در نظر میگیری یا فقط برای بچه محلهای بخظر افتاده بازار احتمالات داغ میشه؟
Iran, Islamic Republic of
احتمال درست بودن اکانت فیسبوک خودش بیشتر است
عکس ها تو اینترنت و فیسبوک و اینستاگرام بوده که که کانال های تلگرام عکس رو گذاشتند
Iran, Islamic Republic of
چقدر توجیه برای اینکه نشان دهید بی گناهه!!!!!
Romania
خیلی جالبه
این خانم اجازه داره خلاف قانون کشور و خلاف امر الهی رفتار کنه و در محیط های مختلف بدون حجاب ظاهر بشه
و تصاویر بی حجابی خودش رو در فضای مجازی قرار بده
بعد که افشا میشه شورای نگهبان رو زیر سوال ببره که چرا من رو رد کردین

ولی وقتی دلیلش آشکار میشه میان و طبق قانون آزادی های فردی ازش حمایت می کنن
در حالیکه ایشون وقتی میاد کاندید مجلس شورای اسلامی میشه باید شرایط اون رو داشته باشه

چطور یک قانون شکن می تونه وارد قوه قانون گذاری کشور بشه؟!

فردی که ملترم به احکام الهی نیست جایی در مجلس شورای اسلامی نداره

بعد به جای برخورد با این خانم که قانون شکنی کرده صاحب این کانال رو دستگیر می کنن که چرا افشاگری کردی؟

جالب تر اینکه باز همین کسانی که آقای طالبی رو دستگیر کردن نمی تونن جلوی فجیع ترین پیج ها و سایت ها ضد اخلافی رو بگیرن در حالیکه صاحبان این صفحات عکس و اسم و شهر خودشون رو هم مطرح می کنن و هیچ واهمه ای ندارن!
مرجان
United States
خانم مینوخالقی عکسهاشوتوفیس بوک گذاشته چرااین بنده خداروگرفتن؟!!!
اولین‌بار اطرافیان خالقی عکس‌هایش را منتشر کردند/منتخب قانون‌شکن چگونه می‌‌خواست در مجلس برای کشور قانون تصویب کند؟
اگر این تصاویر،‌ پیشتر در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است بازنشر آن از سوی یک سایت مانعی ندارد . مهم خلاف اون خانمه مه مي خواسته مردم را فريب دهد
چه جرمی کرده؟ عمو جان شب بخیر
اینجا جمهوری اسلامی ایران است، بله جمهوری اسلامی
و قوانین اسلامی در آن وجود دارد. کشف حجاب هم جرم در کتاب قانون الهی و حرام است
تخطی از دستورات خداوند تبارک و تعالی که جزو قوانین کشور ماست جرم نیست؟
چه 200 هزارتا چه 200 میلیون، ما مسلمانیم و تنها از دستورات خداوند تبعیت میکنیم
بنده هم اصلاح طلب هستم ولی متاسفانه با همین کارهای اینچنینی این لکه ننگ را به کل جریان اصلاحات میچسبانند. ما اصلاح طلبیم و ایران مسلمان و دین و مملکت خود را دوست داریم
ایشون با علم اینکه این عکس ها در فضای عمومی هست اقدام به گرفتن این عکس ها کرده. اگر ایشون در چین و یا کشورهای دیگه میدانستند یک روزی ممکن است این عکس ها درجایی منتشر شود!
پس به نظر میرسد برای این خانم مهم نبوده که عکسشان با حجاب باشد یا بی حجاب. چون اگر بود در همان زمان ها که عکس ها منتشر شده بود اعتراض رسمی میکردند!

پس چون نکرده اند نشان از تایید این عکس ها دارد و تایید نظرات ایشون در جهت کشف حجاب .
عکس ها در برخي شبكه ها منتشر شده بوده است
. یعنی چی منتشر کننده! منتشر کننده خود ایشون بوده و همان کسانی که دارید ازشون حمایت میکنید به عنوان دوستان استراتژیک تون! طرف در خارج از کشور نشسته عکس های خانم رو منتشر کرده تو این سالخا اما خانم خالقی هیچ اعتراضی نکرده. حالا سر انتخابات که بهش نیاز داره از این بنده خدا داره شکایت میکنه!؟
حسینی
منبع انتشار عکس های مینو خالقی خود اصلاح طلبان هستند که خواستند با این بازی سیاسی از نظام و شورای نگهبان باج بگیرند و نفر بعدی را که از خودشان بود وارد مجلس کنند که خوشبختانه نتوانستند.
ببینید منصف باشیم حتی اگه خود اون خانم انتشار داده این عکس و قبلا بهتر بود دوستان منتشرش نکنن و فقط به طرح مطلب بپردازن.شاید این خانم توبه کرده باشه . شاید سحر توبه کرده باشد! اصل اینه که شورای نگهبان دقت بیشتری اعمال میکرد
كجاى اسلام گفته انتشار عكس زن بى حجاب وبدونه اجازه اشكال دارد