پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰
حجت‌الاسلام ابراهیمی مطرح کرد؛

اصلاح‌طلبان هم لاریجانی را ترجیح می‌دهند

دوشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۱۴
کد مطلب: 490266
عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: من معتقدم که اصلاح‌طلبان نیز ریاست لاریجانی در مجلس دهم را به عارف ترجیح می‌دهند.
به گزارش جهان، حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به فضاسازی‌های اصلاح‌طلب در مورد کسب اکثریت کرسی‌های مجلس دهم گفت: با انتخاب رئیس مجلس به زودی مشخص می‌شود که ما (اصولگرایان) در اکثریت هستیم یا اقلیت.
 
وی افزود: در مرحله اول انتخابات اکثریت مطلق کرسی‌های مجلس متعلق به اصولگرایان بود و در مرحله دوم اصولگرایان و اصلاح‌طلبان در حالت 50-50 قرار داشتند. بنابراین همین روند نشان می‌دهد که اصولگرایان اکثریت هستند.
 
عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه مستقلین در طول تاریخ انتخابات گرایش‌شان همواره به سمت اصولگرایی بوده است، گفت: تعداد بسیاری از منتخبین مجلس دهم که با گرایش مستقل وارد انتخابات شدند به سمت اصولگرایی گرایش دارند و بنا به برخی حساسیت‌ها و عدم قطب‌بندی در حوزه‌های انتخابیه با تابلوی مستقل وارد رقابت‌ها شدند.
 
ابراهیمی خاطرنشان کرد: خود اصلاح‌طلبان هم معتقدند باید ریاست مجلس را فردی مجرب و جا افتاده هدایت کند تا بتواند هماهنگی‌های لازم را با دیگر قوا صورت دهد.
 
عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز خاطرنشان کرد: من معتقدم که اصلاح‌طلبان نیز ریاست لاریجانی در مجلس دهم را به عارف ترجیح می‌دهند و شما دیدید که در هر دو نشست فراکسیونی روز شنبه افرادی که در لیست امید بودند نیز به نشست هم‌اندیشی فراکسیون امید نرفتند.
 
وی خاطرنشان کرد: اصلاح‌طلبان بدانند بازی مسموم مجلس ششم هیچوقت اتفاق نخواهد افتاد چرا که نظام از چنان اقتدار و استحکامی برخوردار است که هر نوع حرکت خلاف اتحاد را دفع خواهد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *