دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

فوت مرد میانسال در چاه ۱۰ متری

يکشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۴
کد مطلب: 489899
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی گفت: تخریب شدن چاهی قدیمی به عمق ۱۰ متر جان مردی ۵۲ ساله را گرفت.
به گزارش جهان، سیدجلال ملکی در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار داشت: ساعت 12:50 امروز حادثه سقوط یک فرد در چاه واقع در خیابان شیخ هادی، خیابان قاضی عسگر به سامانه 125 اعلام و گروه نجات یک به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: در طبقه همکف یک منزل مسکونی قدیمی که وسایل زندگی در آن وجود نداشت، تعدادی کارتن داخل حمام خانه نگهداری می‌شد. ناگهان چاه قدیمی داخل حمام به عمق 10 متر تخریب شد و مردی که مشغول جا به جایی وسایل بود،‌ به همراه کارتن‌ها به داخل چاه سقوط کرد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تصریح کرد: آتش‌نشان‌ها با احتیاط کامل این فرد که حدود 52 سال سن داشت از چاه خارج کردند که در نهایت مشخص شد وی جان خود را از دست داده است. بعد از ایمن‌سازی‌های لازم این محل تحویل عوامل پلیس انتظامی و شهرداری شد و عملیات در ساعت 13:37 به پایان رسید.

وی در ادامه از وقوع حادثه دیگری خبر داد و گفت: ساعت 12:33 تخریب کف پارکینگ در خیابان حبیب‌اللهی، نبش خیابان نهم به سامانه 125 اعلام و دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شد. در محل حادثه مشاهده شد در پارکینگ یک ساختمان 5 طبقه مسکونی گودالی به عمق سه متر ایجاد شده و دو مرد داخل آن گرفتار شده‌اند.

ملکی گفت: قسمت جلوی یک دستگاه پرشیا نیز به صورت معلق روی این گودال قرار گرفته بود. آتش‌نشان‌ها با آغاز عملیات خود این خودرو را به محل امنی انتقال و دو مرد 52 و 63 ساله گرفتار در گودال را نجات دادند. خودروهای دیگری که در پارکینگ قرار داشت، خارج و محل تحویل شهرداری و مالک شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *