دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۳
۱۱

واکنش طیب‌نیا به حقوق‌های چند ده میلیونی مدیران بیمه مرکزی

شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۲۹
کد مطلب: 489752
وزیر اقتصاد به انتشار فیش‌های حقوقی چند ده میلیون تومانی مدیران ارشد بیمه مرکزی واکنش نشان داد و دستور پیگیری سه گانه این موضوع را صادر کرد.
واکنش طیب‌نیا به حقوق‌های چند ده میلیونی مدیران بیمه مرکزی
به گزارش جهان، خبرنگار مهر کسب اطلاع کرد: علی طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی، در پی اطلاع از فیش‌های حقوقی چند ده میلیون تومانی مدیران ارشد بیمه مرکزی، اخیرا دستور رسیدگی به این موضوع و ارائه یک گزارش جامع را صادر کرده است.

این دستور خطاب به معاونت امور بانکی و بیمه وزارت اقتصاد، رئیس کل بیمه مرکزی ایران و دفتر بازرسی وزارت امور اقتصادی و دارایی صادر شده و براساس این دستور، قرار است این گزارش در هفته جاری به وزیر اقتصاد ارائه شود.

در دستور طیب نیا برای پیگیری و رسیدگی به این موضوع، بر بررسی اعداد و ارقام مندرج در فیش‌های حقوقی این افراد تاکید شده است. وزیر اقتصاد همچنین خواستار ارائه توضیحات قانع کننده در صدور فیش‌ها و دریافت حقوق‌های چند ده میلیونی توسط این افراد شده است.

به گزارش مهر، فیش‌های حقوقی برخی از اعضای هیات عامل و معاونان بیمه مرکزی با نام آنها بر روی برخی از سایت‌ها و رسانه های خبری منتشر شده است.

مشاهده فیش‌های حقوقی این مدیران نشان می دهد که سه مدیر ارشد بیمه مرکزی ۱۸۰ میلیون تومان حقوق دریافت می‌کنند و حقوق تنها یک نفر ۸۷ میلیون تومان بوده است.

وام ضروری ۴۰۰ میلیون تومانی، وام خودروی مدیران، اضافه کاری ۴ میلیون تومانی، اضافه کاری فوق العاده ۳۳ میلیون تومانی و برخی ارقام دیگر نیز در این فیش‌ها درج شده است.

 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


یعنی خبر نداشتی؟ اگر نداشتی که باید استعفا بدی
اگر هم داشتی که شریکی باهاشون
بپرس خود جناب طیب نیا چقدر حقوق میگیره اینا نبایدم مردم و درک کنن نه به اون تهدید کردن همین آقا برای قطع یارانه و جریمه افراد غیر نیازمند نه به اینکه الان دولت محترم نمیخواد یارانه حتی افراد با درآمد بیشتر از 3 میلیون و قطع کنه البته بماند که تو این مدت یارانه خاله من و که شوهرش فوت کرده و مستمریش و میگیره و حقوقشم کمه رو قطع کردن .
واقعا جناب وزیر ملت رو چی فرض کردین؟ یعنی می فرمایید از این وضع اطلاع نداشتین؟ مزید اطلاعتون عرض کنم وضع در کلیه سازمانها و دستگاههای زیرمجموعه وزارت خونه کم وبیش همینجوریه.
ایمان
مبلغ فیش ها به قِرون هست چرا شلوغ میکنید!!!
400 میلیون که چیزی نیست 10 مدیر عزیز و زحمت کش این وام بسیار حیاتی و ضروری رو بگیرند تقریبا میشه 1333 تا وام ازدواج یعنی تقریبا 667 زوج وامشون عقب میفته، حالا این مدیران زحمت کش مهم هستند یا جوانان که فقط رای پای صندوقشون ارزش داره؟؟
علی
United States
این قانون نظام هماهنگ پرداخت چیست؟ چه کسی پاسخگوی این بی عدالتی هاست.
بي لياقت اهاي مدافع مرفهين از فقراي جامعه خجالت بكشيد!!!!!!!!!!!!!!!!
من که توی اون دنیا جلوی تک تک کسانی که به روحانی و مجلسش رای دادند رو می گیرم.
حق و حقوق من و امثال من رو با رایشون ضایع کردند.
چوبین
Iran, Islamic Republic of
برو بابا دلت خوشه!
علی
United States
از خواب بی عدالتی باید بیدار شید قبل از اینکه عزرائیل بیدارتان کند
رضا
اگر هم خود افراد متخلف و هم بالا دستيشون كه اجازه اين تخلف رو دادن محاكمه نشند كار درست نميشه.
حسین
واقعیت آن است که در سازمانهای اداری یک وضعیت ریاستی فریه ایجاد شده و واضح است که وضعیت ریاستی موجود با مدیریتی بهینه فاصله زیادی دارد. این موضوع مسءله جدیدی نیست قبلا هم مسءولین راجع به این موضوع صحبت کرده اند. مثلا در وزارت خارجه یک سفیر یا رییس نمایندگی علاوه بر ضرایب حقوق یورویی بسیار بالاتر از کارمندان؛‌ مخارجی مانند اجازه منزل ؛مخارج آب و برق و تلفن و هزینه های اتومبیل و .... هیچیک را پرداخت نمی کند و قسمت عمده حقوق یورویی آنها پس انداز می شود ولی کارمندان همه این مخارج را دارند ضمن آنکه ضررو زیان های زیادی هنگام فروش اتومبیل و ودیعه هایی که صاحبخانه ها نمی دهند و ... متحمل می گردند. این نابرابری همیشه وجود داشته ولی باید اذغان کرد که اینک در حال گسترش است.