يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۱
۱۸

سخنرانی مجرم سابق اقتصادی در کنفرانس «مدیران موفق»

پنجشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۰
کد مطلب: 486362
«اقتصاد مدرن، با شرایط توسعه پایدار» موضوعی است که شهرام جزایری، در کنفرانس «بازاریابی، مشتری مداری و برندینگ» پیرامون آن سخن خواهد گفت.
سخنرانی مجرم سابق اقتصادی در کنفرانس «مدیران موفق»
به گزارش جهان، نسیم آنلاین نوشت: شهرام جزایری، چهره مطرح مفاسد اقتصادی سال‌های نه چندان دور، در کسوت تحلیلگر اقتصادی در کنفرانس "بازاریابی، مشتری مداری و برندینگ" که 10 اردیبهشت ماه سالجاری در هتل پارسیان برگزار خواهد شد، سخنرانی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ما، در این کنفرانس که به همت باشگاه "مدیران موفق"برگزار می شود، چهره‌هایی چون مسعود حیدری، مهدی جبرائیلی، نادر رفتاری، مارال اسکندی، شهرام جزایری و احد حیدری، به ایراد سخن خواهند پرداخت.

"اقتصاد مدرن، با شرایط توسعه پایدار "موضوعی است که شهرام جزایری، در این کنفرانس پیرامون آن سخن خواهد گفت.

 

اما شهرام جزایری کیست؟

شهرام جزایری در سن 29 سالگی و در سال 81 به عنوان مفسد اقتصادی در میان مردم به چهره ای شناخته شده مبدل شد که تبانی در معاملات دولتی، اغوای مسئولان بانکها، تسهیل و دریافت ارز، عدم به کارگیری تسهیلات در امر صادرات و واردات و ایجاد رکود در امر صادرات واردات، تهیه پیمان نامه‌های غیر قانونی و اخذ مقادیر قابل توجهی از این طریق از جمله موارد اتهامی کیفرخواست نامبرده بوده است.

درنهایت، پس از برگزاری جلسات متعدد دادگاه در تاریخ 6 خرداد ماه سال 87 از طریق قوه قضاییه اعلام شد که شهرام جزایری به پرداخت جریمه 145 میلیون دلاری محکوم شده است.

اتهامات وارده به جزایری مشتمل بر تحصیل مال از طریق نامشروع،پرداخت رشوه به دفعات و به افراد مختلف،تحصیل معافیت از خدمت نظام وظیفه عمومی به صورت متقلبانه، اعمال نفوذ برخلاف حق و مقررات قانونی،تصرف غیرمجاز در اموال و وجوه توقیف شده وخروج غیر مجاز از مرزهای کشور بوده است.

این مجرم سابق اقتصادی در ازای این اتهامات به 11 یازده سال حبس تعزیری، رد مبلغ 48 میلیون و 600 هزار و 185 دلار آمریکا به بانک ملی ایران و صندوق ضمانت صادرات، پرداخت جزای نقدی معادل 2 برابر مبلغ فوق‌الذکر (97 میلیون و 200 هزار و 370 دلار آمریکا) به صندوق دولت و محرومیت از فعالیت‌ بازرگانی در بخش صادرات و واردات و نیز محرومیت از اخذ هرگونه تسهیلات بانکی اعم از ریالی و ارزی به مدت ده سال محکوم شد.
شهرام جزایری پس از تحمل یازده سال حبس سرانجام در 11 مهرماه سال  93 از زندان آزاد شد.

موسس باشگاه مدیران موفق،برگزار کننده اصلی این همایش به نسیم آنلاین گفته که شهرام جزایری با توجه به ویژگی هایی که دارد دراین کنفرانس درباره اقتصاد صحبت می کند.

باشگاه مدیران موفق اعلام داشته که هزینه ثبت نام در این کنفرانس  بین 250 تا  500 هزارتومان بوده که عدد دومی مختص میهمانان "وی آی پی" این گردهمایی خواهد بود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
شاید از دید برخی چپاول بیشتر نشانه مدیریت موفق تر است
امیر عباس
United States
خواهشا اینقدر به این کنفراس ها و همایش های غیر علمی و فاقد هر گونه کارکرد لازم توجه نکنید این مجالس فقط محل در امدی است برای برگزار کننده گان میباشد و چیز دیگری از ان در نخواهد امد
خنده داره به خدا
Australia
متاسفانه برای مجرمان و کلاهبرداران سابقه دار در ایران فرش قرمز پهن است و بیشترین احترام را برای اشتراک گذاشتن تجربیاتشان دریافت می کنند. ولی کسی احترام و توجهی به دانش نمی گذارد. بنده هر سال به دعوت دانشگاههای مختلف دنیا با هزینه ی انها برای سخنرانی دعوت می شوم ولی هربار برای دیدار خانواده به ایران می ایم بااینکه مجانی و از صمیم قلب تمایل به اشتراک گذاشتن دانشم با مردم خودم دارم هیچکس خبری از من نمی گیرد و توجهی نمی کند . از شما سایت وزین جهان نیوز که به این نکات توجه خاص دارید ممنونم.
استاد دانشگاه ... استرالیا، برگزیده در فهرست ۱٪ دانشمندان برتر دنیا در حیطه ی ... منتشر شده توسط پایگاه اطلاعاتی تامسون
Malaysia
شما انتظار داشتی آقای بیل گیتس یا جک ولش یا مرحوم استیو جابز در این کنفرانس مدیران موفق شرکت کند ؟! آیا وضعیت اقتصادی و بارزگانی و اشتغال در ایران را مشاهده نمی کنید ؟ این وضعیت به دلیل حضور افرادی متغلب و رانت خوار مثل آقای شهرام جزایری است که تعدادشان زیاد است.

با تشکر
Latvia
سلام بنظر این فرد داره برای خودش برند میسازه.
مفلس اقتصادی
United States
اتفاقا ایشان مصداق بارز " مدیر موفق!! " میباشند.
خوب یه کم بد شانسی اوردند.
علی
بفرمایید کلاس اموزش اختلاس ودزدی
مصطفي آذر
Finland
سلام
واقعا موندم اين افرادي كه پاي سخنراني اين آقا نشستن نميدونن كه آدم موفق مگه زندان ميره؟
و اين آقا جز توهم دايي جان ناپلئوني زدگي چيز ديگه اي نيست؟همونطور كه قبلا خودشو با بيل گيتس مقايسه ميكرد،اگه راست ميگه تو اقتصاد سالم بياد كاركنه ببينيم چند مرد حلاجه؟
واقعا مارو ببين مفسد اقتصادي شده برامون سلبريتي
علی
یکی از نشانه های نزدیکی ظهور حضرت مهدی عوض شدن جای دزدها با انسانهای درست هست هموون حق و باطل ۰
Iran, Islamic Republic of
خوب براش تبلیغ می کنید !!!
بهتر است تحقیق جامعی درباره مدیر شرکت مبنا مدیران و برادرش و برخی پرسنل این شرکت حتما داشته باشید تا به نکات جالبی برسید
خوب مدیر موفق در امر فساد اقتصادی بوده دیگه خخخ
بالاخره وقتی قراره از آقای کروبی اعاده جیثیت بشه از شریک اقتصادیشون هم باید تجلیل بشه دیگه! خخخخخ
United States
تازه این آقا کانال تلگرامی هم زده و ادعا میکنه اگه پدیده و غار علی صدر و... را به او بدهند به سود دهی کلان میرساند و میگه شاگرد بیل گیتس هست و میخواد بزرگترین بانک خصوصی جهن رو با50 میلیارد دلار تاسیس کنه و خیلی حرفای دیگه
Iran, Islamic Republic of
این چه طرز برخورده؟! این آقا اگر خطایی کرده تاوانشم داده. چرا یک زندانی بعد از دوران محکومیتش باز هم باید از سوی جامعه تحقیر بشه؟!
البته مستحضر هستید که اقتصاد مدرن با شرایط توسعه پایدار، در نظام سرمایه داری با پول حلال به دست نمی آید. اتفاقا از خوب کسی دعوت کرده اند! چون روزگاری دستش توی کار بوده!
طنز تلخ روزگار