دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۳

اعلان جنگ پارلمان بحرین علیه ایران و حزب‌الله

چهارشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۶
کد مطلب: 486290
پارلمان بحرین با صدور بیانیه ای مدعی شد که به دلیل انجام اقدامات تروریستی از سوی ایران و حزب الله و مداخله های ایران در این کشور، علیه ایران و حزب الله اعلان جنگ می کنیم.
به گزارش جهان، مهر به نقل از الأیام خبرداد: پارلمان بحرین با صدور بیانیه ای اعلام کرد که از بیانیه وزارت دفاع این کشور در خصوص آمادگی برای حمایت از وزارت کشور و دیگر دستگاه امنیتی در مبارزه با تروریسم که مأموران پلیس را هدف قرار می دهد، به صورت کامل حمایت می کند.
 
بر اساس این گزارش در بیانیه پارلمان بحرین تصریح شده است مجلس از تمامی اقدامات در راستای امنیت و ثبات در کشور بحرین به صورت خاص و کشورهای خلیج فارس به صورت عام در مبارزه با خشونت و افراطی گرایی به همراه تروریسم که به مراحل خطرناکی رسیده است، حمایت می کند.
 
همچنین در ادامه این بیانیه عنوان شده است: اقداماتی که برای مبارزه با تروریسم تاکنون صورت گرفته متناسب با حجم حملات تروریستی طی دوره اخیر نبوده است و باید اقدامات قاطعانه ای برای مبارزه با آن در دستور کار قرار گیرد.
 
پارلمان بحرین همچنین حادثه تروریستی را که در روستای «کرباباد» به وقوع پیوست و منجر به کشته شدن یک مامور امنیتی بحرین گردید، محکوم کرد.
 
در این بیانیه پارلمان بحرین مدعی شده است که ایران و گروه های تابع آن به خصوص گروه تروریستی! حزب الله تمامی اقدامات خود در برابر کشورهای عرب و کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس را متوقف کنند و همچنین مداخله های خود در امور داخلی بحرین را پایان دهند.
 
به علاوه اینکه پارلمان بحرین در پایان این بیانیه علیه «ایران» و «حزب الله» اعلان جنگ کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مرگ برآل سعودوآل خلیفه
United States
خخخخخخ عین بچه های بی تربیتی که واسه بزرگ محله زبون درازی میکنند و چون بابا ننه درست حسابی ندارند معمولابایه توسری میتمرگن سرجاشون.
کشور خودتو جمع کن ، جنگ با ما پیشکشششش.
م
دلشونو نشکنین بگید باشه قبول جنگ اونورا یک چیزی حساب کنیدگناه دارند ضایع میشوند