دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

تغییرات مدیریتی در رگولاتوری رقم خورد

دوشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۸
کد مطلب: 485712
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در احکامی جداگانه چهار سرپرست برای دفاتر نظارت برخدمات عمومی اجباری فاوا، سرویس‌های رادیویی، نظارت بر سرویس‌های ارتباطی و نظارت بر سرویس‌های فناوری اطلاعات معرفی کرد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، علی اصغر عمیدیان که در مراسم تودیع و معارفه مدیران این سازمان سخن می‌گفت با اشاره به اینکه تغییرات مدیریتی در حوزه نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری در راستای تقویت هرچه بیشتر این بخش و استفاده از توانمندی‌ها و تجربه‌های نو صورت می‌گیرد، اظهار کرد: رگولاتوری با صدور پروانه فعالیت در حوزه‌های مختلف ICT، بازار کسب‌و‌کار را رونق بخشیده و با ایجاد رقابت سالم میان فعالان این بخش در مسیر ارائه خدمات با کیفیت مناسب به مردم گام بر می‌دارد.

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی افزود: اما استمرار این روند، مستلزم نظارت دقیق و همه جانبه است چرا که حوزه نظارت، حوزه احصای حق مردم و رعایت حق‌الناس است و رگولاتوری به عنوان حافظ حقوق مردم باید در این زمینه پاسخگو باشد.

قائم‌‌مقام رگولاتوری نیز با قدردانی از تلاش‌های مدیران سابق و تاکید بر اهمیت حوزه نظارت و اعمال مقررات گفت: متناسب با تغییرات حوزه ICT، نیازمند تغییر تفکر نظارتی هستیم و باید تلاش کنیم تا با تعامل سازنده‌تر با دارندگان پروانه رفتار حرفه‌ای‌تری در حوزه نظارت داشته باشیم.

در این مراسم، ولی اله مرادی به عنوان سرپرست اداره کل توسعه و نظارت برخدمات عمومی اجباری فاوا (USO)، غلامرضا خاکسار به عنوان سرپرست دفتر نظارت بر سرویس‌های رادیویی، سیدمحمد امامی به عنوان سرپرست دفتر نظارت بر سرویس‌های ارتباطی و مهرداد ویسی به عنوان سرپرست دفتر نظارت بر سرویس‌های فناوری اطلاعات معرفی شدند.

همچنین در احکامی علیرضا اصغریان به عنوان مشاور اجرایی معاونت نظارت و اعمال مقررات و گرشاسب جمشیدنژاد به عنوان مشاور اجرایی معاونت بررسی‌های فنی و صدور پروانه رگولاتوری منصوب شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *