يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

تشکر رئیس فیفا از کیومرث هاشمی

چهارشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۲
کد مطلب: 484747
رئیس فدراسیون جهانی فوتبال در نامه‌ای به رئیس کمیته ملی المپیک از پیشنهادات هاشمی تشکر کرد.
به گزارش جهان به نقل از سایت کمیته ملی المپیک، جیانی اینفانتینو رئیس فدراسیون جهانی فوتبال "فیفا" با ارسال نامه ای ضمن تشکر از تبریک رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان از ارائه پیشنهادات کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان تقدیر و تشکر کرد.

در متن نامه رئیس فیفا آمده است:

 جناب آقای کیومرث هاشمی

 ریئس کمیته ملی المپیک

از دریافت نامه شما در خصوص تبریک برای انتخاب من بعنوان رئیس فیفا بی نهایت تشکر می نمایم و بسیار تحت تاثیر نظرات و پیشنهادات شما قرار گرفتم.

 اطمینان داشته باشید که از حمایت و اعتماد شما به خوبی آگاه هستم و تمام انرژی خود را متمرکز بر رسالت مهم خود که همانا "هدایت ورزش فوتبال بسوی فیفا و هدایت فیفا بسوی فوتبال" قرار داده و باعث حفظ هر چه بیشتر آبرو و اعتبار و  برگرداندن غرور و اعتماد به این سازمان خواهم شد.

بی شک مسابقات ما بهترین بستری است که از آن طریق می توان درخشش را به فیفا باز گرداند تا انعکاس دهنده ارزش های گرانبهایی باشد که مکمل ماموریت و اهداف ماست.

ارادتمند

جیانی اینفانتینو

 رئیس فیفا

در نامه رئیس کمیته ملی المپیک به رئیس فیفا، کیومرث هاشمی با توجه به محبوبیت روز افزون فوتبال در دنیا، لزوم برخورداری یک "مدیریت کیفی" که بتواند سازمان پیچیده ای همچون فیفا را رهبری کند، امری حیاتی دانست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *