شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۱

چرا کارشناس 90 حرفش را عوض کرد؟

سه شنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۹
کد مطلب: 484521
سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت:‌ کارشناس 90 در جریان بازی اعلام کرده که گل استقلال اهواز صحیح بوده اما نمی‌دانم چرا او دیروز از حرف خود برگشت.
به گزارش جهان، سیاوش بختیاری‌زاده در گفت‌وگو با فارس در مورد اینکه کارشناس برنامه 90 مردود اعلام شدن گل این تیم مقابل استقلال خوزستان را تصمیمی صحیح از سوی داور دانست گفت: کارشناس برنامه 90 که این گل را مردود اعلام می‌کند به شهادت همه افراد حاضر در ورزشگاه غدیر که در جایگاه VIP حضور داشتند بعد از این گل یک متر بالا پریده و گفته گل صحیح است. می‌توانم تلفن این شاهدان را در اختیار شما بگذارم تا صحت این ماجرا را از آن‌ها جویا شوید. حالا نمی‌دانم از روز بازی تا دیشب چه اتفاقی افتاده که نظر این کارشناس تغییر کرده است.

وی افزود: از کارشناس برنامه و عادل فردوسی ‌پور یک سوال دارم وقتی که این توپ گل شد و همه آن‌را دیدند چرا هیچ اشاره‌ای به کمک داور نشد چطور در جاهایی که تصمیم برای داور گره می‌خورد می‌گویند هر چه کمک داور تصمیم بگیرد ولی چرا دیروز فردوسی‌پور باهوش هیچ اشاره‌ای به کمک داور نکرد که پس از گل به نشانه اعلام گل به سمت وسط زمین دوید.

سرمربی استقلال اهواز تاکید کرد: در بازی رفت و برگشت مقابل استقلال دیدار مقابل ملوان در انزلی، دیدار مقابل گسترش فولاد در اهواز و ... از داوری متضرر شدیم. اگر این امتیازات را گرفته بودیم اکنون امیدمان برای بقا در جدول بیشتر بود.

بختیاری‌زاده در رابطه با مطرح شدن بحث انتقال امتیاز این تیم به فولاد نوین در صورت سقوط به لیگ دسته اول خاطرنشان کرد: از مسئولان این امر تقاضا می‌کنم با توجه به حساسیت 5 بازی آینده و اینکه تیم ما در تعیین تیم‌های سقوط کننده و قهرمان می‌تواند تاثیرگذار باشد هیچ صحبتی در این رابطه انجام ندهم و تمرکز بازیکنان جوان و کم نام و نشان تیممان را بر هم نزنند. در پایان فصل وقت برای این صحبت‌ها زیاد است و می‌تواند در این رابطه هر صحبتی که دارند بیان کنند.

وی در پایان گفت: باز هم از هواداران خوب تیممان تشکر می‌کنم و با وجود اینکه نتایج خوبی نگرفتیم همچنان از ما حمایت می‌کنند و ما را شرمنده می‌کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *