يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

دستگیری عامل‌اختلاس‌بیش از۸ میلیاردریالی

دوشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۸
کد مطلب: 482690
جانشین فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: فردی که با روش‌های متقلبانه ۸ میلیارد و ۶۶۵ میلیون ریال اختلاس کرده بود در شهرستان بروجرد دستگیر شد.
به گزارش جهان به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان لرستان، سرهنگ علی احمدی تبار جانشین فرمانده انتظامی استان لرستان اظهار داشت: در پی ارجاع یک فقره پرونده اختلاس به پلیس آگاهی بروجرد دریکی از ادارات و مؤسسات این شهرستان، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: فردی که کارشناس اداره مربوطه بوده و اطلاعات افراد را در اختیار داشته، از موقعیت شغلی خود سوءاستفاده و با روش‌های متقلبانه مبلغ هشت میلیارد و 665 میلیون ریال را اختلاس کرده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان عنوان کرد: مأموران پلیس آگاهی بروجرد با انجام کارهای اطلاعاتی و هماهنگی با مقام قضایی متهم را شناسایی و دستگیر کردند.

وی بابیان این‌که متهم در بازجویی به‌عمل‌آمده به جرم خود اعتراف کرده است، تصریح کرد: پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح ارسال شد.

دستگیری 2 سارق منزل در دلفان

سرهنگ علی نجات کرمی فرمانده انتظامی دلفان اظهار داشت: دو نفر سارق منزل در کمتر از 24 ساعت از وقوع سرقت در این شهرستان دستگیر شدند.

وی افزود: مأموران کلانتری 11 دلفان در پی وقوع یک فقره سرقت منزل در سطح شهرستان دلفان بلافاصله وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی دلفان عنوان کرد: مأموران پس از شناسایی سارقان و پیدا کردن رد آن‌ها، در کمتر از 24 ساعت در یک عملیات موفقیت‌آمیز، دو نفر سارق را در یکی از خیابان‌های شهر دستگیر کردند.

وی بیان کرد: سارقان در تحقیقات اولیه به جرم سرقت اعتراف و تمامی اموال سرقت شده از آن‌ها کشف و به مالباخته تحویل شد و سارقان به همراه پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

توقیف 7 دستگاه خودرو با 140 میلیون ریال خلافی در الیگودرز

سرهنگ خدا رحم ذلقی فرمانده انتظامی الیگودرز اظهار داشت: هفت‌دستگاه خودرو سواری با 140 میلیون ریال خلافی در این شهرستان توقیف شد.

وی افزود:  مأموران پلیس راهور الیگودرز  حین گشت زنی در سطح شهرستان در ایام عید نوروز و در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با رانندگان قانون‌شکن، هفت‌دستگاه خودرو سواری را به علت ارتکاب تخلفات رانندگی توقیف کردند.

فرمانده انتظامی الیگودرز عنوان کرد: در استعلام صورت گرفته از سوابق خودروهای توقیفی، مشخص شد که دارای مبلغ 140 میلیون ریال جریمه پرداخت‌نشده است  که جهت سیر مراحل قانونی روانه پارکینگ  شدند.

توقیف سمند با بیش از 18 میلیون ریال خلافی در دلفان

سرهنگ علی نجات کرمی اظهار داشت: یک دستگاه خودروی سمند با 18 میلیون و 850 هزار ریال خلافی در این شهرستان توقیف شد.

وی افزود: عوامل گشتی پلیس راهنمایی و رانندگی این شهرستان حین کنترل ترافیک شهری به یک دستگاه خودروی سمند برخورد، که پس از استعلام سوابق خودرو مشخص شد خودروی مذکور دارای 18 میلیون و 850 هزار ریال خلافی پرداخت‌نشده است که با روشن شدن این امر خودرو توقیف و روانه پارکینگ شد.

فرمانده انتظامی دلفان عنوان کرد: برابر ماده 8 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی از تردد خودروهای متخلف با خلافی بیش از 10 میلیون ریال جلوگیری و این خودروها در صورت مشاهده توقیف خواهند شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *