يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۱

خیز ارتش ایران برای آبهای آمریکای لاتین

يکشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۴
کد مطلب: 482472
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: تجهیزات ناوگان دریایی نیروی دریایی ارتش برای حضور قدرتمندانه در آبهای آمریکای لاتین و رساندن پیام صلح و دوستی آماده می شود.
به گزارش جهان به نقل از مهر، امیر سرلشکر عطاءالله صالحی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران بیان داشت: نیروی دریایی ارتش از توانمندی خوبی برخوردار شده است. طی سالیان گذشته با اتکا به تجربیات و توان صنعتی و نظامی داخلی توانسته ایم ناوگان دریایی ارتش را بهینه سازی و نوسازی کنیم.

وی با بیان اینکه ارتش برای تداوم تجهیز و توانمندسازی نیروی دریایی در سال جاری تلاش ویژه‌ای دارد گفت: حضور در آبهای دور دست یکی دیگر از برنامه های ارتش است. با برنامه‌ریزی به دنبال آماده‌سازی تجهیزات برای حضور قدرتمندانه در سواحل کشورهای آمریکای لاتین هستیم.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با ابراز اینکه برنامه نیروی دریای ارتش انجام برنامه های مشترک با کشورهای دوست در امریکای لاتین است، ادامه داد: نیروی دریایی ارتش برای نشان دادن حراست و حفاظت از منافع جمهوری اسلامی ایران در آبهای بین المللی حضوری قدرتمند داشته و در گام بعدی حضور در سواحل آمریکای لاتین است.

سرلشکر صالحی عنوان داشت: سفرهای دور دریایی، قوانین و مقدماتی دارد. از این رو ارتش برای تقویت و بهینه سازی ناوگان نیروی دریایی برای سفرهای دور تلاش می کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ابوالفضل
پیام صلح و دوستی رو سفیر کشورمون ابلاغ می کنه نه ناو جنگی ارتش.