شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۱

نیازجاده‌های کشور به ۶هزار دوربین ثبت تخلف

جمعه ۱۳ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۱۷
کد مطلب: 482077
جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: باید ۶ هزار دوربین کنترل ثبت تخلفات در جاده‌های سراسر کشور داشته باشیم.
به گزارش جهان به نقل از مهر، سردار اسکندر مؤمنی در حاشیه بازدید از مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا اظهار داشت: ضرورت وجود چنین مرکزی به جهت اطلاع از لحظه‌ای جاده‌ها و مدیریت ترافیک جاده‌ها ضرورت دارد.
 
وی افزود: ۲۳۰۰ دوربین ثبت تخلف در کشور وجود دارد که از این تعداد ۷۰۰ دوربین در جاده‌ها نصب شده و مربوط به تخلفات جاده‌ای است.
 
جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: باید ۶ هزار دوربین کنترل ثبت تخلفات در جاده‌های سراسر کشور داشته باشیم.
 
سردار مؤمنی خاطر نشان کرد: از زمانی که دوربین‌ها نصب شده است، تخلفات خودروها ظرف دو سال از ۱۰ درصد به زیر یک درصد رسیده است.
 
وی یادآور شد: نصب ۶ هزار دوربین ثبت تخلفات نه تنها هزینه نیست بلکه در کاهش خسارات و هزینه‌های آن نیز تأثیرگذار است و یک سرمایه‌گذرای محسوب مبی‌شود.
 
وی با اشاره به اینکه ۶ درصد تولید ناخالص ناشی از تصادفات راهنمایی و رانندگی است، گفت: اگر نصب دوربین‌ها انجام شود خدمات رسانی به مردم بهتر و کارآمدتر خواهد شد.
 
جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: دولت و مجلس در جهت پیشگیری از حوادث و تصادفات نسبت به هوشمند کردن سیستم‌ها و تجهیزات مساعدت‌های لازم را انجام دهند.
 
سردار مؤمنی خاطر نشان کرد: طرح نوروزی پلیس تا ۱۵ فروردین ماه ادامه دارد و از مردم تقاضا می‌شود با توجه به ترافیک جاده‌ها و بارندگی‌ها بازگشت خود را به بعد از ۱۳ فروردین موکول کنند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
با این حساب دیگر نیاز به پلیس راهنمایی و رانندگی نیست و همه پرسنل آنها را ترخیص کنند بروند دنبال کارهای خودشان.
کامپیوتر جریمه کردن را بعهده میگیرد و ضمناً رشوه هم نمیگیرد و سلیقه ای هم با مردم برخورد نمیکند.
پلیسها هم که بجز جریمه کردن و ایجاد اختلال در جریان جابجایی روان خودروها درچهار راهها، خیابانها و جاده ها کار مفیدی نمیکنند.