دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
منبع کنسولی وزارت خارجه ایران:

آیا اتباع ایرانی، بین کشته شدگان انفجار بروکسل وجود دارند؟

شنبه ۷ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۶
کد مطلب: 481403
منبع کنسولی وزارت امورخارجه کشورمان گفت در انفجار تروریستی فرودگاه بروکسل فقط یک خانم ایرانی زخمی شد و هیچ یک از اتباع ایرانی کشته نشده‌اند.
آیا اتباع ایرانی، بین کشته شدگان انفجار بروکسل وجود دارند؟
به گزارش جهان، در پی انتشار اخباری در برخی رسانه‌ها در خصوص احتمال وجود یک قربانی ایرانی در بین قربانیان انفجارهای تروریستی بلژیک یک منبع کنسولی وزارت امور خارجه کشورمان عنوان کرد: با توجه به انتشار خبری در رسانه‌ها مبنی بر احتمال وجود یک قربانی ایرانی در بین قربانیان انفجارهای تروریستی اخیر بروکسل به اطلاع می‌رساند مطابق بررسی‌های به عمل آمده در انفجار تروریستی فرودگاه بلژیک تنها یک خانم ایرانی مجروح شده و خوشبختانه هیچ یک از اتباع ایران در این انفجارها کشته نشده‌اند.

در انفجارهای انتحاری اخیر در فرودگاه و یکی از ایستگاه‌های مترو بروکسل بیش از 30 نفر کشته و حدود 200 نفر زخمی شدند.

سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران این اقدامات تروریستی را محکوم و با دولت و ملت بلژیک و همچنین خانواده‌های قربانیان ابراز همدردی کرد. محمدجواد ظریف وزیر خارجه نیز در تماس تلفنی با همتای بلژیکی این اقدامات را محکوم کرد.
منبع:فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *