دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۱
جزییات سقوط بالگرد اورژانس؛

جسد ۹ نفر از حادثه‌دیدگان بالگرد اورژانس استان فارس پیدا شد

شنبه ۷ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۴۳
کد مطلب: 481378
مدیر مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس استان فارس از پیداشدن و انتقال جسد ۹ نفر از حادثه‌دیدگان بالگرد اورژانس خبر داد.
جسد ۹ نفر از حادثه‌دیدگان بالگرد اورژانس استان فارس پیدا شد
گروه جامعه جهان نيوز ـ  مجتبی خالدی با تشریح جزییات حادثه سقوط یک فروند بالگرد اورژانس در استان فارس اظهار داشت: یک فروند بالگرد اورژانس در ساعت 18:11 برای انتقال یک مصدوم با هوشیاری پایین اقدام کرده بود که پس از پرواز ارتباط بالگرد با زمین قطع می‌شود.

وی ادامه داد: در ساعت 20:30 با تماس مردم با سامانه 115 اورژانس اعلام می‌‌شود که یک بالگرد سقوط کرده است که بلافاصله نیروهای مربوطه به محل حادثه اعزام می‌شوند و این در حالی بود که در این منطقه جغرافیایی فقط یک بالگرد آن هم از نوع اورژانس هوایی فعالیت می‌کرد و به‌محض رسیدن نیروهای اعزامی و مشاهده حادثه سقوط این بالگرد اورژانس تأیید شد.

خالدی درباره تعداد سرنشینان این بالگرد حادثه‌دیده گفت: یک تکنسین اورژانس در بالگرد حضور داشت و یک تکنسین از بیمارستان آن منطقه در داخل بالگرد بوده و بر اساس تعداد پرسنل گروه پروازی که تعداد مشخصی هستند برآورد ما فوت هشت نفر است ولی هنوز تعداد نهایی متوفیان و علت سقوط نامشخص است و باید کارشناسان امر در این زمینه نظر نهایی را اعلام کنند.

*تکمیلی
 محمدرضا عالی‌منش در شیراز، از پیدا شدن و انتقال جسد 9 نفر از حادثه‌دیدگان بالگرد اورژانس خبر داد و اظهار داشت: در این حادثه 9 نفر کشته شدند که 5 نفر کادر پرواز، 2 نفر کادر اورژانس و بیمار و همراهش بودند.

وی از انتقال اجساد به سردخانه خبر داد و گفت: دلیل سقوط به‌احتمال زیاد برخورد با دکل فرستنده رادیویی دهنو بوده است اما بررسی‌ها همچنان ادامه دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *