شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۲

شکست استقلال برابر سوئدیها+حواشی

جمعه ۶ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۴۴
کد مطلب: 481372
تیم فوتبال استقلال تهران که در اردوی سوئد به سر می برد با حساب دو بر یک مغلوب تیم همارابی این کشور شد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، دیدار تدارکاتی دو تیم استقلال و هاماربی سوئد که در استکهلم برگزار شد با برتری دو بر یک تیم سوئدی به پایان رسید.

در این دیدار استقلالی ها بازی رو به جلو و خوبی را ارائه دادند و می توانستند حتی پیروز از میدان خارج شوند. آنها در دقیقه سوم بازی صاحب یک ضربه پنالتی شدند که این توپ را میثم مجیدی به گل تبدیل کرد.

در ادامه این دیدار بهنام برزای در دقیقه 35 می توانست گل دوم را برای استقلال به ثمر برساند اما تعلل او در مصاف تک به تک به دروازه بان هاماربی باعث شد تا این فرصت از دست برود. در دقیقه 43 این دیدار هم ضربه سر عادل شیحی می توانست برای استقلال گل به همراه داشته باشد اما توپ او را دروازه بان هاماربی با واکنش مناسب دفع کرد.

در نیمه این این بازی تیم هاماربی کمی بر بازی سوار شد و در دقیقه 63 روی یک کرنر ارسالی به گل رسید. دیوسان جچیچ این توپ را وارد دروازه استقلال کرد تا حساب کار یک بر یک شود.

تنها دقایقی بعد و در دقیقه 68 بود که تیم هاماربی گل دوم را هم به ثمر رساند. ایزاک لیدبرگ گل دوم تیم سوئدی را به ثمر رساند تا بازی دو بر یک به سود این تیم شود.

در ادامه این دیدار استقلالی ها تلاش کردند تا نتیجه بازی را عوض کنند اما موفق نبودند تا بازی با برتری دو بر یک تیم سوئدی به پایان برسد.

برای استقلال در این دیدار وحید طالب لو، میثم مجیدی، امین حاج محمدی، امید نورافکن، میلاد فخرالدینی (علیرضا رمضانی 70)، محمد رضا خرسند نیا، فرشید اسماعیلی، مهدی مومنی (محسن کریمی 65)، عادل شیحی (میلاد شعبانلو 85)، بهنام برزای، پروپییچ (سجاد شهباززاده 52) به میدان رفتند.

به گزارش ایسنا، برخی حواشی این دیدار به شرح زیر است:

- پیش از آغاز این دیدار به پیشنهاد باشگاه استقلال و به جهت انفجار تروریستی در بلژیک یک دقیقه سکوت برقرار شد.

- علاقمندان به فوتبال ایرانی که در سوئد زندگی می کنند استقبال خوبی از این دیدار داشتند. چیزی حدود 6 هزار هوادار استقلال در این بازی حاضر بودند و این تیم را تشویق می کردند.

- سفیر ایران در سوئد از حاضران در ورزشگاه تله آرنا بود.

- حاضران در ورزشگاه با شعار پرویز سوبله چوبله، وی را مورد تشویق قرار دادند.

- پس از پایان این دیدار بازیکنان استقلال به سمت هوادارانشان رفتند و از آنها تشکر کردند. در همین زمان هواداران استقلال هم به شدت آنها را مورد تشویق قرار دادند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *