چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰

مرگ خاموش خانواده‌ 4 نفری

پنجشنبه ۵ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۳۰
کد مطلب: 481245
گازگرفتگی ناشی از نشت گاز آبگرمکن در شهرستان بروجرد، 4 نفر اعضای یک خانواده را به کام مرگ فرستاد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، سرهنگ علیرضا دلیری، فرمانده انتظامی بروجرد در جمع خبرنگاران بیان کرد: ماموران انتظامی کلانتری 12 بروجرد، برابر اعلام مرکز 110 مبنی بر یک مورد گازگرفتگی در سطح شهرستان، بلافاصله در محل حاضر شدند.

وی خاطرنشان کرد: با حضور ماموران در محل مشخص شد، چهارنفر اعضای یک خانواده در منزل مسکونی شان دچار گاز گرفتگی شده و همگی فوت کردند. پلیس آگاهی، قاضی کشیک و پزشک قانونی در محل حاضر شد و برابر نظریه پزشک قانونی علت تامه مرگ، گاز گرفتگی ناشی از نشت گاز آبگرمکن اعلام شد.

فرمانده انتظامی بروجرد یادآور شد: در سال‌های اخیر به علت سهولت تهیه و دسترسی به گاز و راحتی مصرف آن، گاهی اوقات به علت سهل‌انگاری و یا رعایت نکردن نکات ایمنی در جهت استفاده بهینه از این انرژی شاهد وقوع حوادث ناگواری از جمله گازگرفتگی منجر به فوت هستیم. با نصب تهویه مناسب در حمام و آشپزخانه جهت خروج گازهای سمی و نصب نکردن آبگرمکن و وسایل گازی در داخل حمام و همچنین نصب دودکش مناسب برای بخاری و آبگرمکن بخصوص آبگرمکن گازی و هدایت دودکش به مسیر هوای آزاد می‌توان از وقوع چنین حوادث ناگواری پیشگیری کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *