دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

شکفتن 2 میلیون لاله بهاری در تبریز

چهارشنبه ۴ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۴۱
کد مطلب: 481068
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری تبریز گفت: 2 میلیون بوته گل لاله در پارک‌ها کاشته شده است که با رویش این لاله‌ها بهاری رنگی در تبریز خواهیم داشت.
به گزارش جهان به نقل از فارس و روابط عمومی شهرداری تبریز، محمدحسین حسن‌زاده اظهار داشت: با توجه به غیرقابل پیش بینی بودن هوای تبریز در آستانه نوروز گونه‌های مقاوم گل‌های تزئینی کاشت شده بود و با بارش برف گلکاری‌ها آسیب ندیده‌اند.

وی افزود: 2 میلیون بوته گل لاله نیز در پارک‌ها شده است که با رویش این لاله‌ها بهاری رنگی در تبریز خواهیم داشت.

حسن‌زاده با اشاره به استقبال مسافران نوروزی از پارک‌های تبریز یادآور شد: تعدادی از پارک‌های تبریز برای اقامت مسافران انتخاب شده بود که با همکاری فرماندهی نیروی انتظامی استان امنیت این پارک‌ها برای مسافران نوروزی تامین شده است.

وی گفت: در بازدید شهردار تبریز از این پارک‌ها مسافران نوروزی تبریز نیز رضایت خود را به شهردار تبریز اعلام کردند و با وجود سردی هوا شاهد استقبال گردشگران از پارک ها هستیم.

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری تبریز از آمادگی این سازمان برای ارائه خدمات در روز طبیعت خبر داد و گفت: سازمان پارک‌ها با همکاری سایر سازمان‌های شهرداری روز طبیعت امسال را همچون سال‌های پیش در خدمت شهروندان خواهد بود تا شاهد کم‌‌ترین آسیب به طبیعت در روز طبیعت باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *