پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۰

نظارت نوروزی بر عملکرد پارکینگهای‌عمومی

سه شنبه ۳ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۵
کد مطلب: 480945
مدیرعامل سازمان حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری شیراز گفت: در ایام نوروز به‌صورت محسوس و نامحسوس بر عملکرد پیمانکاران پارکینگ‌ها نظارت می‌شود.
به گزارش جهان، محمد فرخ‌زاده امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: سازمان حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری شیراز در قالب طرح تکریم مسافران و شهروندان، پیمانکاران پارکینگ‌های عمومی و موقت نوروزی را در زمینه مدیریت روابط عمومی، ارتباط با مشتریان و استانداردسازی خدمات آموزش می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه آموزش عوامل پارکینگ‌های عمومی در دو مرحله برگزار می‌شود، افزود: پیمانکاران و کارکنان پارکینگ‌ها با نحوه صحیح رفتار با جامعه مخاطب خود و دریافت‌کنندگان خدمات از شهرداری آشنا شده مواردی از قبیل آراستگی ظاهری رعایت اصول و اخلاق حرفه‌ای شامل اخذ نرخ مصوب پارکینگ‌ها و ... در این دوره‌ها آموزش داده می‌شود.

مدیرعامل سازمان حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری شیراز ادامه داد: این دوره‌ها برای نخستین بار در شیراز برگزار می‌شود چراکه اعتقاد داریم آموزش رفتار سازمانی به‌ویژه برای کارکنان زحمت‌کش پارکینگ‌ها از مواردی است که استمرار آن می‌تواند به ارتباط بهتر با شهروندان و مسافران و افزایش خدمات‌رسانی پارکینگ‌های عمومی منجر شود.

فرخ‌زاده اضافه کرد: شیراز شهری فرهنگی و بین‌المللی است و همه رفتارهای ما در حوزه‌های رانندگی، برخورد با مردم و مسافران در پارکینگ‌ها، شیوه میهمان‌پذیری در اماکن تاریخی و ... باید در حد و نام شهر شیراز و برازنده سومین حرم اهل‌بیت (ع) باشد.

وی خاطرنشان کرد: بحث آموزش و گزینش کارکنان پارکینگ‌ها در قراردادهای جدید پیش‌بینی و برای پیمانکارانی که در مزایده برنده می‌شوند اجرای آن الزامی خواهد بود.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک، اجرای سیستم مکانیزه ورود و خروج، بروزرسانی اعلام ظرفیت پارکینگ‌ها و زیباسازی آنها را از دیگر برنامه‌های این سازمان در سال 95 عنوان و بیان کرد: برون‌سپاری با کیفیت و کمیت مطلوب و کاهش هزینه‌ها در قالب برنامه‌های عملی اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال مولد از برنامه‌های مهمی است که در سال جاری به دنبال اجرای آن هستیم.

فرخ‌زاده ابراز داشت: 15 بازرس به‌صورت محسوس و 150 بازرس به‌صورت نامحسوس بر عملکرد پیمانکاران پارکینگ‌ها نظارت می‌کنند و هرگونه تخلفی در این ایام شناسایی و با متخلفان برخورد لازم صورت خواهد گرفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *