دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

توصیه بهداشتی وزارت آموزش و پرورش به دانش آموزان

يکشنبه ۱ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۱۱
کد مطلب: 480698
معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش ضمن تبریک سال ۱۳۹۵ به ۳۳ هزار معلم ورزش و دانش‌آموزان کشور، گفت: دانش‌آموزان در ایام نوروز تحرک داشته باشند و از پرخوری پرهیز کنند.
به گزارش جهان، مهرزاد حمیدی معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش در گفت‌وگو با فارس ضمن تبریک سال جدید، اظهار داشت: به 33 هزار دبیر ورزش کشور سال 1395 را تبریک عرض می‌کنم.

وی با بیان اینکه از معلمان ورزش سراسر کشور به خاطر انجام فعالیت‌ها و وظایفی که در سال 1394 انجام دادند تشکر می‌کنم، خاطرنشان کرد: معلمان ورزش غیر از 24 ساعت موظف خود در هفته، بدون هیچ چشمداشتی در مدرسه، انجام وظیفه کردند و خاضعانه از تمام آنها تشکر می‌کنم.

حمیدی ضمن تبریک نوروز سال 1395 به دانش‌آموزان کشور، خاطرنشان کرد: غیر از برنامه‌ها، المپیادهای ورزشی درون مدرسه‌ای، طرح حیاط پویا و دیگر برنامه‌های ورزشی، در سال 1395 کانون‌های ورزشی بالنده خواهند شد و از دانش‌آموزان می‌خواهم به این کانون‌های ورزشی بیایند.

وی افزود: با ورزش محیط مدرسه را شاد و سلامت خود را تضمین کنید و آماده فعالیت‌های ورزشی پس از تعطیلات نوروز باشید.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه دانش‌آموزان در سفر و عید نوروز ایمنی را رعایت کنند، گفت: دانش‌آموزان هنگامی که در سفر هستند و در جاهای ناشناخته حضور پیدا می‌کنند، ایمنی را رعایت کنند.

وی ادامه داد: در ایام نوروز تحرک خودشان را از دست ندهند، زیرا 15 روز تعطیل نمی‌شود که 15 روز سکون داشته باشید؛ به همین منظور حتما تحرک داشته باشید و از پر خوری در ایام نوروز پرهیز کنید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *