شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

شرط رسیدن به بهشت چیست؟

يکشنبه ۱ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۹
کد مطلب: 480643
رئیس ستاد اقامه نماز می‌گوید: آیا انرژی هسته‌ ای فقط در طبیعت است، در ملاقات‌ها انرژی هسته‌‌ای نیست؟ گاهی وقت‌ها یک ملاقات انفجار ایجاد می‌کند و ما می‌توانیم از این ملاقات‌ها استفاده کنیم.
به گزارش جهان به نقل از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز در پیام نوروزی خویش که با تأکید بر اینکه باید مراسم آشتی‌کنان میان افراد فامیل برگزار کرد، به تأثیرات دید و بازدید در نوروز اشاره کرد:

«انرژی هسته ای چیزی نیست که تازه آمده باشد،‌ از قبل بوده است و انسان به آن پی برده است، حالا آیا انرژی هسته‌ ای فقط در طبیعت است، در ملاقات‌ها انرژی هسته‌‌ای نیست، گاهی وقت‌ها یک ملاقات انفجار ایجاد می‌کندو ما می‌توانیم از این ملاقات‌ها استفاده کنیم، ایام عید الحمدلله دید و بازدید و ملاقات‌ها زیاد است و از این ملاقات‌ها می‌توانیم استفاده خوبی داشته باشیم».

برای دیدن سخنان حجت‌الاسلام قرائتی پیرامون نوروز از لینک زیر اقدام کنید.

همچنین علاقه‌مندان برای عضویت در کانال رسمی تلگرام درس‌هایی از قرآن حجت‌الاسلام قرائتی می‌توانند از لینک https://telegram.me/qaraati اقدام کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *