يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۱

پیروزی لسترسیتی و توقف چلسی

شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۵۱
کد مطلب: 480622
لسترسیتی با برتری در زمین کریستال پالاس یک گام دیگر به قهرمانی در این رقابت ها نزدیک تر شد. چلسی در ادامه نتایج بد خود در خانه برابر وستهام به تساوی 2 بر 2 رسید.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، در ادامه رقابت های هفته سی و یکم لیگ برتر انگلیس چند دیدار برگزار شد که در یکی از دیدارهای برگزار شده لسترسیتی تیم صدرنشین و شگفتی ساز این فصل جزیره در سلهرست پارک به دیدار کریستال پالاس رفت و توانست با یک گل حریف خود را شکست دهد تا نشان دهد عزم جدی برای قهرمانی در لیگ برتر دارد. ریاض محرز الجزایری موفق شد برای تیمش در این دیدار هم گلزنی کند تا بار دیگر ثابت کند یکی از بهترین های این فصل انگلیس بوده است.

لسترسیتی با برتری در این دیدار در فاصله 8 هفته تا پایان لیگ برتر همچنان با 5 امتیاز در صدر جدول این رقابت ها قرار گرفته است. همچنین در دیگر دیدار برگزار شده چلسی در خانه به دیدار وستهام رفت که این دیدار با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید. در نیمه نخست لانزینی به زیبایی تیمش وستهام را پیش انداخت تا بار دیگر عدم توانایی کورتوا در این فصل قابت شود. در اواخر نیمه نخست فابرگاس توانست روی یک کاشته تیمش را به بازی برگرداند. در نیمه نخست در حالی که چلسی جلو کشیده بود اندی کارول مانند دیدار رفت برای تیمش گلزنی کرد ولی در دقیقه 89 خطای پنالتی به سود چلسی باعث شد تا بار دیگر فابرگاس برای تیمش گلزنی کند و این دیدار با تساوی 2 بر 2 به پایان برسد. تساوی که به درد هیچ کدام از دو تیم نمی خورد.

نوریچ در خانه به دیدار وست برومویچ رفت و با یک گل به برتری رسید. استوک سیتی نیز در خانه به دیدار واتفورد رفت و با نتیجه 2 بر یک به برتری دست یافت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *